من تحقيق كردم که اگه سلطانو حاجيو
داداشو مشتیو از پسرا بگیری ديگه
نمیتونن با هم حرف بزنن
افسردگی انتخابه؟
مثبت ببین؟ به خودت تلقین نکن؟
+امیدوارم هیچوقت دچارش نشی و همینقدر نگاهت سطحی بهش بمونه چون فقط وقتی تجربهش کنی میفهمی با چه غول سیاهی طرفی که انرژی برای ساده ترین کارهات هم نمیذاره
کاش اگر میخواید برید
یهویی بزارید برید
با سردی و بی محلی تون
قلب آدمو تیکه تیکه نکنید