موی بلند شستنش هیچ دردسری نداره
تو حموم یه دردسر بزرگ داره که فقط دخترا میدونن چیه
هدایت شده از •هارتکست•
هُلم میدادی از سه طبقه بیوفتم دست و پام بشکنه، چمیدونم مشت میزدی توی صورتم استخون گونهم بشکنه، ظرف روی میز رو به سمتم پرت میکردی بخوره به دماغم بشکنه، با ماشینت بهم میزدی استخون قفسهی سینهم بشکنه..
آدمیزاد اینهمه شکستنی داره!
چرا دلمو شکستی؟
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیتزا درست نکردیم ولی شاهکارای زیبایی تولید کردم خودم😂
یاد بگیرید که یه سری چیزا باید بین خودتون و خدا بمونه
قرار نیست همه بفهمن
قرار نیست حتی نزدیک ترین فرد زندگی تون اونو بدونه
یه وقتایی ندونستن خیلی بهتر از دونستنِ
کنترل کردن حسادت اصلا کار سختی نیست
فقط باید یه ورق قرص ارامبخش کنارت داشته باشی
گیر کردن خیلی بده، تو ترافیک، پشت کنکور، تو زندگی، تو گذشته، اصن امیدوارم گیر نکنید هیچ کجا
اینو مطمئن باشید
وقتی دل میشکنید
وقتی حال یکیو بد میکنید
وقتی یکیو تحقیر میکنید
وقتی با سرد شدن تون طرفو نابود میکنید
هیچوقت تو زندگی تون اون چیزی که میخواید نمیشه
اگرم بشه زود گذره
چون خنده و شادی رو از دل و لب یه آدم پاک کردید