eitaa logo
روشنگر مدیا
1هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
559 ویدیو
68 فایل
ارتباط با ادمین: @RmediaAdmin خرید نسخه فیزیکی روشنا: 09199163684 خرید نسخه دیجیتال روشنا: https://b2n.ir/x56424 وب سایت: www.RoshangarMedia.com آپارات: aparat.com/Roshangarmedia یوتیوب: @roshangarmedia" rel="nofollow" target="_blank">youtube.com/@roshangarmedia اینستاگرام: Roshangar.Media@
مشاهده در ایتا
دانلود
روشنگر مدیا
✅ یک جوان تازه مسلمان شده: ✳️ گرایش موج گسترده‌ای از جوانان فرقه ضاله بهائیت به دین اسلام در استان البرز ↙️ جوان بهایی ساکن شهرستان ساوجبلاغ در دیدار با امام جمعه شهر جدید هشتگرد، ضمن برائت از فرقه ضاله بهائیت به مکتب تشیع روی آورد. ‌🔹امام جمعه شهر جدید هشتگرد در این مراسم گفت: دین اسلام آخرین و کاملترین دین است و در روز قیامت هم دین اسلام مورد قبول است؛ حال توفیق حاصل شده برای شما تا با یک اراده درونی آماده تشرف و انتخاب مسیر صحیح زندگی شوید. 🔹حجت الاسلام والمسلمین محمد خدیری  با تاکید بر رسیدن به تعالی معنوی خطاب به این جوان رهیافته گفت: شناخت خدا دلت را آرام می‌سازد و روحت را از پاکی لبریز می‌کند؛ گرویدن به اسلام مثل این است که خداوند یک ریسمانی را می‌فرستد تا یک سری از افراد به آن چنگ زنند و به تجلی و تعالی معنوی و روحی برسند. 🔹امام جمعه شهر جدید هشتگرد  در این رابطه با بیان اینکه ‌مبانی اسلام یکی از عواملی است که برای  غیر مسلمانان ایجاد جاذبه می‌کند، گفت: یعنی آنها با تحقیق و مطالعه، اسلام را بررسی می‌کنند و می‌بینند که ‌دین‌ اسلام چه ویژگی‌ها و جذابیت‌های بالایی دارد و به خاطر این جاذبه‌ها است که به سمت دین اسلام روی می‌آورند؛ این یک عامل مهمی است که در گفتار و کردار افراد که به سمت اسلام آمده‌اند، دیده می‌شود. 🔹وی با اشاره برمباحث اخلاقی دین اسلام گفت: در اسلام، نظام عقیدتی ما بر پایه برهان عقلی و منطقی استوار است. در کتاب‌های فلسفه و کلام به این امر اشاره شده است. در اسلام ما یک بخشی با عنوان اخلاقیات داریم که روابط انسان‌ها را با یکدیگر، رابطه انسان با خدا و رابطه انسان با سایر موجودات را بیان می‌کند، اینها محورهای مباحث اخلاقی دین اسلام است. 🔹حجت الاسلام والمسلمین ‌خدیری  با اشاره به  لزوم اهتمام به دستورات مذهبی در زندگی روزمره، خطاب به این جوان تازه مسلمان، اظهار کرد: با مراجعه به کتب معتبر شیعی باید در راستای فراگیری اصول دینی اهتمام ویژه داشته باشید تا بتوانید در این مسیر قدم‌های محکمی بردارید. 🔵گرایش موج گسترده‌ای  از جوانان فرقه ضاله بهائیت به دین اسلام در استان البرز 🔹این جوان تازه مسلمان شده نیز در این دیدار اظهار کرد: با تحقیق از تعدادی از افراد مسلمان شده در دین اسلام و تغییراتی  از قبیل امید و نشاط را که ‌در زندگی آنها  دیدم، شروع به تحقیق در دین اسلام را نمودم ‌و این امر باعث شد تا تلاش خودم را برای رسیدن به این مرحله یعنی تشرف به دین اسلام داشته باشم. 🔹وی در ادامه افزود : شاید برای پذیرش اسلام مشکلات و مسائل زیادی بر سر راهم بود ولی اسلام حلاوت و شیرینی‌‌ دارد که هر کسی طعم آن را بچشد این مشکلات برایش آسان می‌شود که من نیز از لحظه تصمیم‌گیری این شرینی را احساس کردم. 🔹وی ادامه داد: موضوع تشرف به دین اسلام از فرقه ضاله بهائیت موضوعی است که مدتی محافل این فرقه را با نگرانی روشن شدن ذهن جوانان بهایی ‌روبرو کرده است. عده‌ای از اعضای این  تشکیلات ‌باطل ‌از کارهای انحرافی این فرقه خسته شده و به دنبال راهی برای رسیدن به کمال هستند و این امر باعث شده تا در استان البرز گرایش به دین اسلام بیشتر شود. 🔹وی در پایان افزود: افرادی هم در این فرقه با مشکلات فراون در حال زندگی هستند و یک نوع زندان اجباری را تحمل می‌کنند و پیاده نظام افرادی سودجو که خود را مدیران این فرقه می‌دانند شده‌اند تا جایی که این افراد در رفاه کامل و خوشی با فرزندانشان در حال زندگی هستند و افراد دیگر در این فرقه را پله‌ای برای رسیدن به تفریحات خود کرده‌اند. 🔹🔹در پایان این دیدار یک جلد کلام الله مجید توسط ‌حجت الاسلام والمسلمین محمد خدیری به جوان تازه مسلمان شده ‌اهدا شد./ایسنا ⭕️⭕️⭕️ سروش: sapp.ir/feraghvaadyan ⭕️⭕️⭕️ ایتاء: https://eitaa.com/feraghvaadyan ⭕️⭕️⭕️ گپ: https://gap.im/feraghvaadyan
📰گفت‌وگویی درباره معنویت‌های جعلی 👿از الهامات «شیطانی» تا «فروپاشی خانواده» ↙️ معنویات کاذب بیش از هر قشر دیگری، جوانان را هدف گرفته‌اند. مباشران آلوده این فرقه‌های جعلی ماشه تفنگ خود را روی شقیقه جوان و اعتقاداتش می‌گذارند تا او را در باتلاق اراجیف و یاوه‌های خود غرق کنند. روشنگری در جامعه و مبارزه بی‌امان با این تله‌های شیطانی ضرورتی حیاتی، دغدغه‌ای مقدس و تلاشی است ستودنی. ⬅️ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبدخدایی سال‌هاست به دلیل دغدغه‌‌ فکری سرگرم مطالعه، پژوهش و نقد عرفان‌های نوظهور در ایران است و تا به حال پژوهش‌های خود را در قالب چندین یادداشت و مقاله و حضور در نشست علمی به جامعه ارائه کرده است. وی تنها به کتابخانه بسنده نکرده است؛ نتایج علمی‌اش را با مثال‌ها و مصادیقی که در مواجهه با آسیب‌دیدگان عرفان‌های نوظهور داشته و صحبت‌ها و مناظره‌هایی که با برخی از لیدرهای عرفان‌های کاذب در ایران داشته، ارائه می‌کند. ➕او معتقد است که به جای«عرفان‌های نوظهور» باید تعبیر «جنبش‌های معنوی کاذب» یا «تقلبی و جعلی» را به کار برد. تصریح دارند که تا حدودی فضای داخلی فرهنگی از نظر سهل‌انگاری و تساهل درباره‌ این‌ عرفان‌ها در دهه‌ هشتاد اثرگذار بود؛ زمانی که شمار عناوین کتاب‌های جنبش‌های معنوی کاذب را رصد می‌کنید، می‌بینید که از صد و چهار کتابی که درباره‌ی «اوشو» و حاصل سخنرانی‌های وی و یک کار گردآوری است، شصت و چهار کتاب به فارسی ترجمه شده است. متأسفانه وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت اصلاحات، همان اوایل دهه‌ هشتاد به تنها نویسنده‌ای که حق کپی رایت در ایران داده بود، همین آقای «پائولو کوئلیو» است. همانی که از دست نخست‌وزیر اسرائیل جایزه می‌گیرد، در ایران حق کپی رایت داشت و به حسابش در برزیل پول ریخته می‌شود. 🖊متن زیر حاصل گفت وگوی خواندنی خبرگزاری رسا با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبدخدایی است که تقدیم خوانندگان عزیز می‌شود. 📍به عنوان سؤال نخست لطفا عرفان‌های نو‌ظهور را تعریف کنید و بفرمایید تا چه اندازه جامعه‌ ایران با این مسئله مواجه است؟ آیا قبول دارید که در برخی دوره‌های تاریخی درصد رشد این معنویت‌های خودساخته بیشتر شده و گرایش مردم، به‌ویژه جوانان به آنها افزایش یافته است؟ اگر آری، علت و اسباب آن چه بوده است؟ 🔻عرفان‌های نو‌ظهور-که این نام در ایران بر آنها نهاده شده- در واقع مباحثی بود که در غرب مسیحی بعد از جنگ جهانی دوم تحت عنوان «جنبش‌های نوپدید دینی» مطرح شد و بسیاری از اندیشمندان در این زمینه تحقیق کردند که چه شد یکباره گرایشی به سمت معنویت در غرب اتفاق افتاد. نام همین «معنویت‌های نوین» را در ایران به غلط یا درست «عرفان‌های نوظهور» گذاشتند که بنده احساس می‌کنم شاید اسم بامسمایی نباشد؛ هم به سبب کلمه‌ «عرفان» و هم به دلیل واژه‌ «ظهور» که می‌شود از آن تلقی‌های دیگر داشت. به نظرم تعبیر «جنبش‌های معنوی کاذب» یا «تقلبی و جعلی» را باید به کار برد. پدیده‌ عرفان‌های نوظهور در ایران پس از جنگ تحمیلی- یعنی اوایل دهه‌ هفتاد- رشد پیدا کرد. هرچند دسته‌ای از ارتباطات عرفان‌های نوظهور در دهه‌ شصت- یعنی زمان جنگ- بود، فضای جنگ خود باعث شد که این مسائل نتواند ظهور و بروز داشته باشد؛ اما از اواسط دهه‌ هفتاد می‌بینید که بحث‌هایی مثل «انرژی‌درمانی» و «تله پاتی» رونق فراوانی دارد و بسیاری از افراد با ادعای «درمان» یا «فرادرمانی» کارهایی می‌کنند. البته اوج این جریان‌ها دهه‌ هشتاد است. 🔗ادامه: kayhan.ir/fa/news/135087 @FERAGHVAADYAN
6.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✝اظهار نظر فاشیستی و نژادپرستانه #مسیحیت_تبشیری 📡مدیر شبکه مسیحیت تبشیری با آشکار کردن ماهیت پلید و نژاد پرست خود، ضمن توهین به دیگر اقوام، قوم اسرائیل را عزیزترن مردم روی زمین نامید و دیگر اقوام را ناپاک و نجس خواند. @FERAGHVAADYAN
🔹🔸برگزاری مراسم آیینی #تیرگان در کوشک ورجاوند
روشنگر مدیا
🔹🔸برگزاری مراسم آیینی #تیرگان در کوشک ورجاوند
🔷برگزاری مراسم آیینی تیرگان در کوشک ورجاوند 🔶سازمان جوانان زرتشتی (فروهر) همزمان با برگزاری گهنبار میدیوشهم در نخستین روز این چَهره، تیرگان را جشن گرفت. کوشک ورجاوند (وابسته به سازمان فروهر) از بامداد آدینه، هشتم تیرماه 1397، میزبان زرتشتیانی بود که برای برگزاری جشن تیرگان و آیین گهنبارخوانی گرد هم آمده بودند. جشن تیرگان، از مراسم آیینی زرتشتی به شمار می‌اید که در نقاط زرتشتی‌نشین برگزار می‌شود. ⭕️⭕️⭕️ سروش: sapp.ir/feraghvaadyan ⭕️⭕️⭕️ ایتاء: https://eitaa.com/feraghvaadyan ⭕️⭕️⭕️ گپ: https://gap.im/feraghvaadyan
🔹🔸جاثلیق آرام کشیشیان: می‌توانیم آغازگر گفت‌وگوهای #دینی در حوزه علوم #تکنولوژی باشیم
روشنگر مدیا
🔹🔸جاثلیق آرام کشیشیان: می‌توانیم آغازگر گفت‌وگوهای #دینی در حوزه علوم #تکنولوژی باشیم
🔺جاثلیق آرام کشیشیان: می‌توانیم آغازگر گفت‌وگوهای دینی در حوزه علوم تکنولوژی باشیم 🔻رهبر ارامنه مسيحيت حوزه سيليسي با اشاره به انجام گفت‌وگوهای دینی اسلام و مسیحیت ارمنی حوزه سيليسی، گفت: می‌توانیم آغازگر گفت‌وگوهای دینی در حوزه علوم تکنولوژی باشیم؛ چون این نقش ادیان است که با همدیگر همکاری کنند. 🔹به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جاثلیق آرام کشیشیان، رهبر ارامنه مسيحيت حوزه سيليسي در سخنرانی خود در آیین اختتامیه گفت‌وهای دینی اسلام و مسیحیت حوزه سیلیسی در لبنان، گفت: می‌دانیم که ارامنه در ایران زندگی مسالمت‌آمیزی با دیگر شهروندان این کشور دارند. این زندگی مسالمت‌آمیز در طول تاریخ وجود داشته و جامعه ارامنه هیچگاه در حاشیه جامعه بزرگ ایران نبودند. وی افزود: همچنین در ایران، شهروندان ارمنی از آزادی مطلق برخوردارند و با هیچ محدودیتی مواجه نیستند و به راحتی کامل زندگی می‌کنند. چندین بار ایران سفر کردده و از شهرهای تهران و تبریز و اصفهان دیدن کرده‌ام و شاهد این بودم که ارامنه در ایران با افتخار زندگی می‌کنند. جاثلیق آرام کشیشیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انجام گفت‌وهای دینی اسلام و مسیحیت حوزه سیلیسی، گفت: در هشتمین دور این گفت‌وگوها توانستیم با مسایل دین به محیط زیست بپردازیم. نظرات خود را به اشتراک گذاشتیم و به موضوعات الهیاتی و نیز نقاط مشترک و نظر و اختلاف نظرهای خود پرداختیم و دانستیم که اتفاق نظر داریم و در یک مسیر حرکت می‌کنیم. رهبر ارامنه مسيحيت حوزه سيليسي در ادامه با طرح این پرسش که آیا ادیان میتوانند در خصوص محیط زیست با همدیگر همکاری کنند؟ گفت: به نظر من پاسخ مثبت است. همه ادیان در جهان با هم می‌توانند به یک چارچوب عملی اخلاقی برای حفظ محیط زیست برسند. و همچنین گفت: ما با استفاده از این تجربه می‌توانیم آغازگر گفت‌وگوهای دینی در حوزه علوم تکنولوژی و فناوری باشیم. این نقش ادیان است که در حوزه‌های مختلف با همدیگر همکاری کنند. جاثلیق آرام کشیشیان، رهبر ارامنه مسيحيت حوزه سيليسي جهان، در پایان سخنانش از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و نیز مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران برای فراهم‌سازی امکان همزیستی مسالمت‌آمیز ارامنه مسیحی با مسلمانان و نیز پیروان ادیان دیگر در ایران، تقدیر و تشکر کرد. 🔸بنا بر اعلام این خبر؛ آیین پایانی هشتمين دور گفت‌وگوی دینی اسلام و مسیحیت ارمنی حوزه سيليسی ظهر امروز با حضور جاثليق آرام كشيشيان، رهبر ارامنه مسيحيت حوزه سيليسي جهان، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و ريیس شوراي سياستگذاري هماهنگي‌هاي گفت‌وگوي اديان در جمهوري اسلامي ايران، حجت‌الاسلام محمدمهدی تسخیری، رییس مركز گفت‌وگوی اديان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی از شخصیت‌های علمی و دینی و اندیشمندان مسلمان و مسیحی از جمهوری اسلامی ایران و لبنان، در حال برگزاری است. هشتمين دور گفت‌وگوی دینی اسلام و مسیحیت ارمنی حوزه سيليسی (6 تا 8 تیرماه) با موضوع «اديان و محيط زيست» به همت مركز گفت‌وگوی اديان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و كليسای ارمنی حوزه سيليسی در آنطلياس لبنان برگزار شد. ⭕️⭕️⭕️ سروش: sapp.ir/feraghvaadyan ⭕️⭕️⭕️ ایتاء: https://eitaa.com/feraghvaadyan ⭕️⭕️⭕️ گپ: https://gap.im/feraghvaadyan
شام خصوصی #آقاخان، چهل و نهمین امام فرقه #اسماعیلیه با #ملکه_بریتانیا در قلعه وینسور. این شام خصوصی برای #سالگرد به #امامت رسیدن آقاخان برگزار شد. @FERAGHVAADYAN @ferghenews
🔹🔸آبرامیان: آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان نماد تروریسم دولتی جنبش های آزادی‌بخش را تروریسم می‌دانند
روشنگر مدیا
🔹🔸آبرامیان: آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان نماد تروریسم دولتی جنبش های آزادی‌بخش را تروریسم می‌دان
🔵 ژرژیک آبرامیان: کشورهایی مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی در عین اینکه خود نماد تروریسم دولتی هستند، تمام جنبش‌های آزادی‌بخش و رهایی‌بخش را تروریسم می‌دانند و هرگونه تلاش برای رسیدن به زندگی بهتر را نیز مصداق ترور عنوان می‌کنند. «آلیک» - نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی که خود نماد تروریسم دولتی هستند، جنبش‌های آزادی‌بخش را گروه تروریستی می‌دانند و در معاهداتی همانند معاهده مبارزه با تأمین مالی تروریسم به دنبال تحمیل خواسته‌های خود به دیگر کشورها هستند. 🔵 ژرژیک آبرامیان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به لایحه دولت در باره الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم گفت: این معاهدات اگرچه در ظاهر با هدف مبارزه با تروریسم و فعالیت‌های تروریستی است، اما یکسری از کشورهای قلدر و گردنکش در صدد هستند تا همه امور را در کنترل خود بگیرند. وی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که همیشه در جهت مبارزه با تروریسم پیشگام بوده اما مسئله اینجاست که در این‌گونه معاهدات تعاریف متفاوتی از تروریسم ارائه می‌شود و هدف این کشورهای قلدر در این معاهدات از ارائه تعاریف مختلف و متفاوت از تروریسم این است که سیاست‌های خود را دنبال کنند. 🔵 نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این کشورهای قلدر و سلطه‌گر در این معاهدات به دنبال آن هستند تا سیاست‌ها و خواسته‌های خود را به دیگر کشورها تحمیل کنند تا با توجه به نیاز کشورها به مراودات اقتصادی بین‌المللی، بالاجبار تن به خواسته‌های کشورهای زورگو بدهند و استقلال و کرامتشان زیر سوال برود. آبرامیان خاطرنشان کرد: در کشور ایران کسی مخالف مبارزه با پولشویی و مبارزه با تروریسم نیست، اما مسئله اینجاست که چه مرجعی این مفاهیم را تعریف و تبیین می‌کند. وی در پایان گفت: کشورهایی مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی در عین اینکه خود نماد تروریسم دولتی هستند، تمام جنبش‌های آزادی‌بخش و رهایی‌بخش را تروریسم می‌دانند و هرگونه تلاش برای رسیدن به زندگی بهتر را نیز مصداق ترور عنوان می‌کنند. ⭕️⭕️⭕️ سروش: sapp.ir/feraghvaadyan ⭕️⭕️⭕️ ایتاء: https://eitaa.com/feraghvaadyan ⭕️⭕️⭕️ گپ: https://gap.im/feraghvaadyan