eitaa logo
حجت رستم پور •|واضحات|•
412 دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
179 ویدیو
23 فایل
💢 توضیح الواضحات من اشکل المشکلات از عناوین جهان مرثیه خوان ما را بس... #مرگ_بر_آمریکای_تروریست پیام مستقیم به حجت رستم پور: @hojjat_rostampour در سایر شبکه های اجتماعی: https://zil.ink/rostampour_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. میخواستم در این مورد مطالبی بنویسم؛ برای تفسیر آیه ۱۷۹ سوره مائده به تفاسیر مراجعه کردم و در تفسیر نور دیدم استاد قرائتی عزیز کانه امروز را میدیدند و چندین سال پیش آن مطالب را ذیل آن آیه برای امروزمان نوشته اند؛ آن هم با قلمی شیوا و زبانی ساده. فلذا فعلا به همان اکتفاء میکنیم؛ امید که جهل ها را کنار بزند: وَ لَكُمْ فِي الْقِصاصِ حَياةٌ يا أُولِي الْأَلْبابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ‌ اى صاحبان خرد! براى شما در قصاص، حيات (و زندگى نهفته) است. باشد كه شما تقوا پيشه كنيد. (مائده/۱۷۹) متن تفسیر: نکته ها گويا آيه در مقام پاسخ به يك سرى ايرادهايى است كه به حكم قصاص، به خصوص از سوى مطرح مى‌شود. قرآن مى‌فرمايد: حكم قصاص براى جامعه انسانى تأمين كننده حيات و زندگى است. قصاص يك برخورد و انتقام شخصى نيست، بلكه تأمين كننده امنيّت اجتماعى است. در جامعه‌اى كه متجاوز قصاص نشود، عدالت و امنيّت از بين مى‌رود و آن جامعه گويا حياتى ندارد و مرده است. چنانكه در پزشكى و كشاورزى و دامدارى، لازمه حيات وسلامت انسان، گياه وحيوان، از بين بردن ميكروب‌ها و آفات است. اگر به بهانه اينكه قاتل هيجان روانى پيدا كرده، بگوييم او رها شود، هيچ ضمانتى نيست كه در ديگر جنايت‌ها اين بهانه مطرح نشود، چون تمام جنايتكاران در حال سلامت و آرامش روحى و فكرى دست به جنايت نمى‌زنند. با اين حساب تمام خلافكاران بايد آزاد باشند و جامعه سالم نيز تبديل به جنگل شود كه هركس بر اثر هيجان و دگرگونى‌هاى روحى و روانى، هركارى را بتواند انجام دهد. گمان نشود كه دنياى امروز، دنياى عاطفه و نوع دوستى است و قانون قصاص، قانونى خشن
و ناسازگار با فرهنگ حقوق بشر دنياست. اسلام در كنار حكم قصاص، اجازه عفو و اخذ خون‌بها داده تا به مصلحت اقدام شود. توجيهاتى از قبيل اينكه از مجرمان و قاتلان در زندان با كار اجبارى به نفع پيشرفت اقتصادى بهره‌گيرى مى‌كنيم، قابل قبول نيست. چون اين برنامه‌ها، تضمين كننده امنيّت عمومى نيستند. اصل، مقام انسانيّت و جامعه عدالت پرور است، نه دنياى پرخطر همراه با توليد بيشتر، آن هم به دست جنايتكاران و قاتلان! از آنجا كه قانون قصاص، ضامن عدالت و امنيّت و رمز حيات جامعه است، در پايان اين آيه مى‌فرمايد: «لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ» يعنى اجراى اين قانون، موجب خوددارى و جلوگيرى از بروز قتل‌هاى ديگر است. تفسیر نور/استاد قرائتی پ.ن: سلبریتی ها و روشنفکر نماها چنان کرده اند که باید بدیهیات را دوباره توضیح دهیم.
. بسم الله کافی است خوب موج سواری بلد باشی و خوب مسیر امواج را تشخیص بدهی. . . رگ‌خواب جامعه را که دانستی کارت آسان می شود. . . باید در روزگاری که کمی دین گریزی زیاد شده است و کمی زاویه مردم با نظام به خاطر فشارهای اقتصادی و هجمه های ناجوانمردانه دشمنان، زیاد شده، دو تا حرف شاذ و غلط ولی در باب میل مردم مخصوصا جوانان و نوجوانان بزنی؛ مثلا بگویی بابا چه جهنمی؟ خدا حتی شمر را خواهد بخشید!(اسلام رحمانی) کافی است ژست منتقد بودن به نظام بگیری و با تشخیص دقیق بروی سراغ مصداقی که خوب می شود ازش سواری گرفت؛ مثلا: عادل فردوسی پور را چرا با آن برنامه خوبش کنار گذاشتید؟! یا بروی سراغ چند فراری و از آن ها دم بزنی و حمایتشان کنی! یا مثلا بروی سراغ موضوع فقر و نداری مردم و بدون اینکه دردی را دوا کنی، دردها را فقط جار بزنی. . . کمی هم بتوانی همرنگ جماعت شده و کارهای خلاف شأن و خلاف عرف انجام بدهی، تمام است؛ مثلا با شلوار لی و سوشرت آستین کوتاه بروی و بر منبر تکیه بزنی! یا مثلا با یک خواننده زن بی حجاب لایو بگذاری و با او همنوا شوی! . . تیم رسانه هم که داشته باشی تا روی شذوذاتت یک آهنگ ملایم احساساتی میکس کنند، دیگر نور علی نور خواهد شد و کلی فالوور و لایک نصیب تو خواهد شد. و البته کلی سلبریتی شل مغز هم برایت استیکر قلب خواهند فرستاد و لایکت خواهند کرد و فالو. کلی هم برایت کف خواهند زد. . . پ.ن: ما از مفتضح شدن کسی خوشحال نشده و کف نمیزنیم؛ ولی خواهیم و نخواهیم؛ یوم الافتضاحی پیش روی ماست. . . پ.ن۲؛ سخنی با جوانان و نوجوانان: اگر تشنگی خودمان را از زلال سرچشمه ها رفع نکنیم و به هر مایع سیالی آب
بگوئیم، آب های گل آلود و مسموم زمینمان خواهند زد. خوب نگاه کن که چه مینوشی! . . @hasanaghamirii . .
. بسم الله . . عبارت جالبی است که دوستان ابداعش کرده اند! . . مدیریتی که در آن تا دلت بخواهد ادا و اطوار، دیدار، عکس، خبر، گزارش، تجلیل از این و آن، خودی نشان دادن و در کنار مردم بودن در جلوی دوربین و امثال اینها وجود دارد و چیزی که در آن پیدا نمی شود کارِ خوب و واقعی و پیشبرنده و رفع کننده مشکلات و موانع هست. . . چنین مدیرانی فقط درد میز دارند نه خدمت. . . از میز خدمت، میزش را گرفته اند و با خدمتش بالکل بیگانه اند. . . این مدیران با سوت و کف دیگران و رده بالایی هایشان کَف میکنند و با یک نقد کوچک برآشفته میشوند و زمین و زمان را بهم میدوزند. این ها به خاطر کم کاری هایشان در عرصه خدمت به نظام و مردم ناراحت نمی شوند؛ اما به خاطر ناکامی ها در نمایشات خودشان داغ میکنند. . . حاضر هستند برای حفظ میزشان آبرو ببرند، حق را نا حق بکنند، پول بیت المال را تلف بکنند، چاپلوسی و تملق و هر کوفت و زهرماری انجام بدهند. . . اگر این حرف ها را به خودشان بگویی حتما خواهند گفت که مردم باید خادمانشان را در حال خدمت ببینند! . . دقیقا همین مدل مدیریتی است که می رود از این و آن بسته معیشتی قرض میکند تا با آن ها عکس سلفی بگیرد و بالا سری های خودش را گول بزند! . . همین سبک مدیریتی است که جلوی درب منزل نیازمند صف میکشد تا رزمایش مواسات را با یک دست دراز شده پر از اقلام به سمت نیازمند آنهم جلوی لنزهای دوربین ها و در بین مسئولین آغاز کند. حال، آن نیازمند آبرو دار در آن صحنه چه به سرش آمد، مهم نیست! . . بده بستان در این نوع مدیریت از ارکان هست، اصلا هر چیزی که در این مسیر کمک کند تا به هدف برسند، جایگاه ویژه ای
دارد. . . شما اگر ضمیر ناکامی ها را در عرصه مدیریتی به برگردانید، اکثرشان مرجع ضمیر خود را پیدا خواهند کرد. . . خوب که دقت کنید درد جامعه ما این است. . . بی علت نیست که امام جامعه امت را در دعوت به کرده و مسئولین را دعوت به بازگشت به سبک دهه شصت میکند. . . در مدیریت های دهه شصت ماجرا برعکس بود. مدیر درد دین داشت و درد خدمت. چیزی که به ذهنش نمی رسید خودی نشان دادن بود. . . البته در هر زمانی استثنائی وجود داشته و دارد. . . الغرض: تا ظاهر و باطن مدیریت هایمان همخوانی نداشته باشد، مبتلای نفاق هستیم و خطر نفاق از کفر بیشتر است. . . به همین خاطر من بیشتر از آمریکا و اسرائیل از این نفاق نگران هستم. . . شاید مهمترین ماموریت ما در این زمان، افشاگری در مورد این خطر بزرگ باشد. . .
. ورق بزنید . . بسم الله محرمِ به یادماندنی . . هر چند امسال محرم با مشکلی به نام کرونا مواجه بودیم؛ ولی بحمدالله یکی از بهترین محرم های عمرمان را درک کردیم. . . برای بر پایی مراسمات دوستانمان ساعت ها قبل و بعد برنامه فعالیت میکردند و چون مراسمات در #فضای_باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگذار میشد، زمینه نوکری های بیشتری را فراهم کرده بود. . . برنامه ها با پخش یک کلیپ از سردار شهیدمان و یک کلیپ از جناب فخرالذاکرین از پروژکتور و قرائت قرآن آغاز میشد و با سخنرانی و روضه خوانی و سینه زنی ادامه پیدا میکرد. . . قبل از محرم از همسایه ها اجازه گرفته شده بود و برای ایجاد مزاحمت های احتمالی مثل سر و صدا، طلب حلالیت شده بود. . . علیرغم مراجعه حضوری، دعوتنامه های کتبی هم به منازل همسایه های مسجد ارسال شده و در ضمنِ دعوت برای شرکت کردن در جلسات هیئت، برای مزاحمت های محتمل حلالیت خواسته شده بود. . . راس ساعت ۲۲:۳۰ هرشب فاتحه داده میشد؛ چرا که به همسایه گفته شده که در ساعت ذکر شده تمام خواهیم کرد. . . فضای حسینیه هر روز ضد عفونی میشد و در ورودی حسینیه بچه ها دست ها را ضد عفونی کرده و ماسک توزیع میکردند. . . مجلس با حضور برادران و خواهران انجام میشد. . . گزارشات مفصل تر در پیج هیئت موجود هست: @rauofealetaha #محرم #محرم_به_یاد_ماندنی #مرثیه_خوان #انتظار_در_مبارزه_است
. دوزدی تاریخده حال اولمادی ایثاریزی یازسون هله تیز دور یازا بیلمز دوزدور عالمده چیخار اولمادی اسراریزی قانسون قارداشیم یوخ قانا بیلمز . . دوزدی سس سیز یارالاندوز سووا باتدوز قانوز آخدی دوزدی ظالم قودوروب خنجرینی سینه زه تاخدی دوزدی سیز جان ویره لی بوینی یوغونلار هامی باخدی نسگلوز عالمی یاخدی . . قوی قانوز آخسادا آخسون اجنبی باخسادا باخسون خنجرین تاخسادا تاخسون . . نقدر جسمیده جان وار نقدر قولدا توان وار نه قدر داماردا قان وار . . داخی چیخماز یادیمیزدان یادی ده دلده قالان دور سیزین آوازۀ عشقوزله جهان وارسا جهاندور باش اگن سیزلره قارداش اوجا داغلار ساوالاندور باشی قار سینه سی قاندور . . سیزین ایللر آرا ایلر بویی یادلاردا یادیز وار آیریلق داغی گورن قانلی اورکلرده آدیز وار اللّاهوز وار هر زادوز وار . . شعر: . . هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم. . .
در حکومت دینی که قرار است شبیه حکومت علوی باشد، حقوق های نجومی، شبه نجومی و غیر متعارف، رانت خواری، ویژه خواری و امتیازات ویژه، هیچ معنایی ندارند؛ بلکه برخلاف سیره علوی می باشند و بی شک قسمتی از نارضایتی های مردم مربوط به همین بخش است. این امتیازات علاوه بر اینکه مصداق بی عدالتی است، زمینه ساز ایجاد شهوت بیشتر برای رسیدن به منصب هم هست. یعنی علاوه بر حب جاه، حب این امتیازات هم برای دست و پا زدن برای رسیدن به مناصب اضافه می شود. اینکه در ایام قبل انتخابات صحنه های زشت و ذلیلانه ای از نامزدها میبینیم بی دلیل نیست.
. دوستان عزیز اولویت شناس! می شود ما اولویت نسنج ها را با اولویت ها آشنا کنید؟ حرف های قشنگ قشنگ و کلی و بزک شده را همه می زنند. شما مصداقا بفرمائید که اولویت چیست دقیقا! ماسمالی را تئوریزه نکنیم‌. اینکه دناپلاس را به خاطر انتخابات پیش رو ماسمالی کنیم. فلان چیز دیگر را به خاطر فلان مسئله و .... باید دیگر دست روی هیچ مشکلی از مشکلات حضرات مسئولین نگذاریم. چرا که این برهه های حساس کنونی تمامی ندارند و نخواهد داشت. دوستان خوب! باید دید بلند مدت به انقلاب داشته باشیم نه کوتاه مدت. ضربه های سهمگینی که حضرات با کارهای زشتشان به پیکره انقلاب زده و ما به خاطر برخی ملاحظات خودساخته عکس العمل مناسب نشان نداده ایم، منجر به این شد که روز به روز ما از آرمان های انقلاب فاصله بگیریم و مردم هم از انقلاب! اولویت آرمان های انقلاب است! درد ما تنها دناپلاس نیست! دناپلاس، این روزها نمادی شده است برای همه بی عدالتی ها، رانت خواری ها و ویژه خواری ها و اعتراض به دناپلاس، نمادی است به همه ظلم ها و کاخ نشانی ها و خوی اشرافیگری ها! خب اگر نگران عملیات های روانی آشنا و تاج زاده ها هستیم، بیاییم جبهه خودمان را اصلاح کنیم تا مگس صفت ها روی عفونت ها ننشینند و موج سواری نکنند! نه اینکه به خاطر ملاحظات گوناگون روی عفونت ها را بپوشانیم! اصلا مگر در این زمانه می شود چنین سوتی هایی را پوشاند؟! روی عفونت را هم که بپوشانی، بوی گندش بیرون خواهد زد! پ.ن: هر از گاهی هم که صداهایی برای مبارزه با بی عدالتی ها بلند می شود را با تحلیل های خودمان خفه نکنیم.
. اروند، هر چیزی را که در مسیرش باشد می بَرد؛ حتی دل را. . . . ... موج گهواره سی غواصلارا لایلای اوخویوبدور او قوجالموش قاریدا رهلی کمانین توخویوبدور نجه سیزقین اوخویوبدور . . لایلای ای جبهه لرین یورقونی ای خسته جوانلار لایلای ای شهد شهادتدن ایچوب کامه چاتانلار لایلای کنارینده قزل قانه باتانلار خوش یاتون ای قوری تپراقلارین استونده یاتانلار . . خوش یاتون یاخشی یاتوبسوز یاخشی باش فکرین آتوبسوز یاخشی جانانه چاتوبسوز... . .
قال رسول اللَّه صلی الله علیه و آله: «کنْ فِی الدُّنْیا کانَّک غَریبٌ اوْ کانَّک عابِرُ سَبیلٍ و َعُدْ نَفْسَک فی اصْحابِ الْقُبُورِ» [بحارالانوار- جلد 73- صفحه 99] چنان باش در دنیا که گوئی غریب یا عابر و مسافر هستی و خود را از اصحاب قبور بشمار.
-حاج آقا وضع مملکت چطور خواهد شد؟ -اگر ما ملت درست بشیم، مملکت هم درست خواهد شد! ما مردم ۲۲ میلیون رای دادیم به آقای روحانی! -حاج آقا ولمون کن؛ یعنی اگه کسی دیگه ای میومد وضع بهتر میشد؟ هیچ فرقی بین روحانی و رئیسی نیست! -اگه فرقی نداشت چرا مُصرّ بودیم که به روحانی رای بدیم؟؟!!! قریب به مضمونِ مکالمه یه بنده خدا با حقیر در صف نانوایی👆 همان خانم های محترمی که با مانتوی بنفش، رژلب بنفش، رمل بنفش، لاک ناخن بنفش و آقایان بزرگواری که با تی شرت و سربند و مچ بند و شلوارک بنفش تو خیابون ها و همایش ها خودش رو جر میدادن و دلار رو کنار یک هزار تومانی قرار میدادن الان میگن هیچ فرقی نداره که روحانی باشه یا رئیسی باشه! مطمئنا نقش موسوی خوئینی ها و تاج زاده ها در جا اندازی این تفکر؛ نقش پر رنگی است! تفکری که خروجی اش تطهیر اصلاح طلبانِ مفسد و انداختن توپ به زمین رهبری است. به هر حال بعد از این همه آبروریزی باید راه برون رفتی برای خود پیدا کنند و برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو دست و پایی بزنند و بی کفایتی های خودشان را گردن این و آن بیاندازند. پ.ن: مفسد خواندن اصلاح طلبان به معنای مصلح دانستن اصول گرایان نیست. فکر و عملی انقلابی باید.
در پای انقلاب و آرمان هایش، دست به نقد باشیم نه اهل نسیه. . . برخی دوستان به خاطر اتفاقاتی از قبیل انتخابات ریاست جمهوری سال بعد و امثال ذلک، می گویند باید ملاحظه گر باشیم و زیاد جبهه خودمان را در مقابل جبهه ناخودی تضعیف نکنیم. یعنی تذکر دادن به ایشان را تضعیف جبهه خودی میدانند و تقویت جبهه مقابل. اولا که تعریف ما از خودی چیز دیگری است. ما، خودی به کسی میگوییم که در مسیر انقلاب و آرمان هایش حرکت کند و لا غیر. پس کسی که دارد از این مسیر منحرف می شود نیاز به تذکر و تنبّه و در صورت عدم اصلاح نیاز به برائت دارد. و تذکر، طبق آیه قرآن به نفع مومن هست نه به ضرر او. و برائت، گاهی لازم و واجب است. ثانیا معتقدیم همین ملاحظات بی اساس، دقیقا قتلگاه انقلاب است. به عبارتی، نقد امروز را به نسیه فردا فروختن است. نقد، گرفتن مچ رانت خوار و ویژه خوار است. نقد، مراقبت از دست های نا اهل است. نقد، اجازه ندادن به عده ای است که با رفتارهای کاملا بیگانه اشان با آرمان انقلاب و با چپاول گری هایشان، چهره نظام را روز به روز زخمی تر کرده و روز به روز شکاف بین مردم و نظام را عمیق تر میکنند. نقد، اجرای عدالت و مطالبه عدالت و فریاد کشیدن بر سر ظالم است. این رانت خواری ها، ویژه خواری ها، حقوق و مزایا و امتیازات آنچنانی، هم اولا و بالذات مشکل دارند(چون خلاف شرع هستند) و هم ثانیا و بالعرض(چون توالی فاسده کثیره دارند). فلذا باید مچ گیری کرد و به سزای اعمالشان رساند. نقش امت حزب الله در این دست به نقد بودن، فوق العاده کلیدی است و سکوتشان کاملا خفت بار! چرا؟ چون اولا با سکوتشان به هر بهانه ای که باشد، برای
چپاول گران، ساحل امن ایجاد خواهند کرد و ثانیا مردم-آنهم با این موج و هجوم رسانه ای دشمن- آنها را به یک چوب خواهند راند و قدرت تمییز نخواهند داشت و تلقی آن ها این خواهد بود که عده ای میخورند و میبرند و این حزب اللهی هم راضی هستند و فقط توجیه می کنند. اهل نسیه بودن هم این است که به خاطر ملاحظات، وظایف اصلی خودمان را فراموش کنیم. شما مطمئن باشید، کسانیکه با موج سواری و کار رسانه ای و تخریب چهره رقیبشان رای می آورند، اگر امروز هم بهانه ای برای تخریب پیدا نکنند، شب انتخابات با بهانه تتلو و دیوار کشیدن به خیابان و... کارشان را خواهند کرد. پس؛ نقد امروز را به نسیه فردا نفروش که اصلا معلوم نیست فردا چه خواهد شد. امروز به وظیفه ات عمل کن و فردا را به خدا بسپار. مگر امام (ره) یادمان ندادند که ما مکلف به تکلیفیم نه به نتیجه؟
. بسم الله ما هیچ بهانه ای برای دور بودن از هم نداریم و هزار بهانه داریم برای با هم بودن. امروز به لطف و دعوت دوستان دور هم جمع شدیم و کردیم. هر کداممان حرفی داشتیم و محکم پای حرف هایمان استدلال میکردیم و با هم تعارف نداشتیم. به حسب ظاهر اختلاف نظر هایی هم داشتیم؛ ولی همه میدانیم که این اختلاف نظر ها طبیعی هستند. شاید این اختلاف نظر ها(مخصوصا در فضای مجازی) در دید بعضی از مخاطبان عزیز حمل بر وجود کینه و کدورت شوند؛ ولی هیهات که بچه های هم سنگر و هم جبهه چنین باشند. این دورهمی ها حتما باید ادامه دار باشند. همکاری و تعامل و کارهای جمعی، ضرورتی غیر قابل انکار دارند. دوری کردن و اختلاف و خودخواهی و خودبرتر پنداری، آفات کشنده هستند و قطعا از جانب شیطان.
. بسم الله . . نقش مرجعیت دینی در سر تا سر عالم، علی الخصوص در ثبات و امنیت منطقه، نقشی بی بدیل و غیر قابل انکار است. . . اگر فقط، یک تجربه مبارزه با تروریست جهانی در منطقه را بررسی کرده و جایگاه مرجعیت را در آن فهم کنیم، دست به هر اقدام و اظهار نظر ناشیانه و عجولانه ای نمی زنیم. . . ایران و عراق دو دوست همسایه و هم مسیری است که ان شاءالله باید در مبارزه با استکبار جهانی در منطقه، منتظر قدم های بلندتری باشیم. . .
. بسم الله . . ما قدیم در ایران به این موجودات میگفتیم: ! امروزه نمیدانم در جمهوری آذربایجان اسمشان چیست؛ ولی این ها موجودات خار و زبونی هستند که در هر جایی و در هر عصری و با هر نامی که باشند خصوصیات مشترک و ماموریت های مشابه دارند. . . معاویه در اواخر عمر خودش با کمک این ها پسر صفاک، عیاش و فاسق خودش را بر گُرده مسلمانان گذاشت. و الا چه کسی بود که یزید شرابخوارِ قماربازِ سگ باز را نشناسد و به خلافتش تن دهد؟ لازم بود که گرگ هایی در لباس میش وارد توده های مردم شده و در حد توان تنویر افکار عمومی کنند. . . در زمان پهلوی ملعون در ایران، ماموریت مشابهی داشتند. به هر حال مردم ایران مسلمان و اکثرا شیعه بودند؛ فلذا این حضرات با لباسی که از روحانیت دزدیده بودند میتوانستند کمک شایانی برای فریب عوام الناس کنند و تا حدودی میتوانستند شاه ظالم را مسلمان و معتقد نشان دهند. چون روحانیت اصیل در آن زمان در راس مبارزان انقلابی قرار داشتند، خالی از لطف نبود که عده ای مجهول الهویت هم با لباس روحانیت در کنار شاه باشند. به هر حال تیری بود که نواخته میشد؛ حالا اگر به هدف خورد، فبها المراد، نخورد هم که مهم نیست. . ‌. امروزه اما ماموریت آن ها وسیع تر نیز شده است. تشیع لندنی، اپوزیسیون، براندازان داخلی و... مشتری های خوبی برای این کالا ها هستند و پول خوبی هم خرجشان میکنند. . . این یک مورد که در تصویر مشاهده میکنید هم از همان طیف است که ماموریتش در حد توانش، جا اندازی و زمینه سازی فتنه (عثمانی) در منطقه و منجی نشان دادن اسرائیل و ترکیه و ظالم نشان دادن جمهوری اسلامی است و به خوبی
خودش را در صفحه مجازی اش به نمایش گذاشته است؛ اما به هر حال برای آماده سازی ذهن مردم آذربایجان که اکثرا مسلمان هستند و شیعه و محب اهل بیت علیهم السلام، این لباس و آن عمامه سیاه نیاز است(مخصوصا با وجود روحانیت و شیعیان انقلابی مخالف با علی اف در آذربایجان). . . او که سیادتش مبهم هست و معلوم نیست کجا درس خوانده است، در صفحه اش میتوانی رد پای اسرائیل، تشیع لندنی، مسیحیت، مخالفت با مقاومت اسلامی، مخالفت با نظام مقدس جمهوری اسلامی، قومیت گرایی و تجزبه طلبی، مخالفت با ائمه جمعه استان های شمالغرب ایران(مثل روزنامه شرق)، بی بند و باری جنسی و... را ببینی. . . البته برای ما تعجب بر انگیز نیست؛ چرا که همه آن ها از یک عقبه واحد برخوردار هستند. . . آن چیزی که امروز به شدت نیاز هست، روشنگری در بین آحاد مردم ایران، آذربایجان و منطقه هست. . .
بر لب جوی نشین و گذر عمر ببین.. . . به ما فرموده اند قدر فرصت ها را بدانید. قدر جوانی و نوجوانی را بدانید. اما انسان تا زمانی که غرق در نعمتِ فرصت ها و نعمت جوانی است، قدردان نیست. همین که فرصت ها را از دست می دهد، افسوس و اندوه شروع می شود. افسوس و اندوه هایی که هیچ سودی ندارند و انسان را به گذشته برنمیگردانند. . . دوستان خوبِ نوجوانم؛ قدر این روزهای طلایی عمرتان را بدانید و برای روزهای آتی زندگیتان حریصانه برنامه ریزی کنید و در از دست دادن زندگیتان دست و دل باز نباشید. همین روزهاست که آینده شما را رقم می زنند. دوران نوجوانی را یک سرمایه عظیم بدانید و برای ساختن (معنوی و علمی) خودتان از آن نهایت بهره را ببرید. . . پ.ن: تصویر مربوط است به ۹ سال پیش (تقریبا)؛ یعنی اوایل طلبگی؛ در حجره ام در حوزه علمیه حضرت ولیعصر عج تبریز. روزهایی که دیگر هیچ وقت برنخواهند گشت! . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. . ایستاده ایم و رجز میخوانیم. . . نخواهیم گذاشت در تاریخ بنویسند که سید علی تنها ماند. . . تا آخرین قطره خونمان پای ولایت خواهیم ماند و برای اعتلای پرچم توحید در سرتاسر عالم از پای نخواهیم نشست و در دلِ بحران ها علمداری خواهیم کرد. . .