- چخبر ؟
+ سلامتی هیچی ، من زنگ نمیزنم
اونم زنگ نمیزنه الان یه ماهی میشه حرف نزدیم ..
- دلم پیش توست و امروز بیشتر از همیشه حاضرم بهترین داشتههایم را بدهم تا بتوانم تو را با تمام غمم ببوسم ؛
- نامه آلبر کامو به ماریا کاسارس .
از وقتش ك بگذره دیگه نمیچسبه ،
نه چیزی به دل ،
نه دل به چیزی : )