3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در شب سرما، شب خلوت، شبِ سردرگمی
گرم و مطبوعی شبیه طعمِ چای هیزمی
کاش ذکری یادمان میداد در بابِ وصال
در مفاتیح الجنانش شیخ عباسِ قمی
این جمعه هم چشم به راه ماندیم 💔
@royesh1405
و در حجاب نگه مدار شیفتگانت را از نگاه کردن به زیبا چهره ات
مناجات الخائفین
@royesh1405
اینکه قلب هایمان را به چه چیز عادت بدهیم بسیار مهم است. عادت ها در ابتدا فقط عادت اند و بعد تنها احساس اند و آنگاه که با فکر می آمیزند، می شوند معنا و بعد از تداوم می شوند زندگی و معنای زندگی هر فرد می گوید که در کدام مرحله از عشق و با کدام فاصله از معشوق و در کنار کدام دسته از عشاق قرار بگیرد.
اینکه صرفا عادت کنیم و بر اساس عادات پیش برویم پست ترین مرتبه خُلقیت یک انسان است. به عقیده من آنان که تنها عادت میکنند و تنها عادت ها را پیش میبرند؛ مردگانی اند متحرک، بدون درک از زندگی، در مسیر مردگی، در انتظار ایستادن از تحرک..
๛شیفتهــ
@shifte110
🇮🇷 اللَّهُمَّ اجْعَلْهُم فِي دِرْعِكَ الْحَصِينَةِ الَّتِي تَجْعَلُ فِيهَا مَنْ تُرِيد
@royesh1405
سلام و عرض ادب خدمت بزرگواران همراه
امیدوارم حال و هوا تون مثل این روزهای بهاری، معتدل باشه 🍃
مشتاقم بدونم در این یک هفته ای که از ایجاد کانال رویش میگذره، کدوم پست رو بیشتر از همه پسندیدین؛
برام بفرستینش 👇
@M_afshinmanesh
@royesh1405
گاهی با خودم فکر میکنم که حزن هم چیز خوبیست؛ انسان حزین بیشتر فکر میکند، بیشتر می اندیشد و بیشتر تلاش میکند که بفهمد و یا بالعکس، انسان اندیشمند است که درگیر حزن میشود، اما هرچه که هست معتقدم حزن و فهم رابطه تنگاتنگی با یک دیگر دارند ؛ رابطه ای که شخصاً نمیدانم کدام علت دیگریست .
@shifte110
عشق آن شعله ست کاو چون برفروخت
هرچه جز معشوق باقی جمله سوخت
تیغ لا در قتل غیر حق براند
در نگر زان پس که بعد لا چه ماند
ماند الا الله باقی جمله رفت
شاد باش ای عشق شرکت سوز زفت
@royesh1405
هر شب دوست داشتم تا آخرِ آخر مراسم تو خیابون بمونم، ولی هیچ وقت نشده بود؛
دیشب بالاخره موفق شدم 😊
وقتی داشتم برمیگشتم خونه، تو خیابون، پرنده پر نمیزد!
حس مادری رو داشتم که همه بچه هاش رو خوابونده و حالا پاورچین پاورچین میره که بخوابه..
خیالم راحت بود که همه ماشینها رو بدرقه کردم و دیگه کسی نیست تو خیابون که تنها باشه و از این تنهاییش حسِ بدی بگیره..
وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱستَطَعتُم مِّن قُوَّة
@royesh1405