بینَهایَت ویدیو دارَم از امشَب که به امید خدا داخل چنل آپلودِش میکنم :)!
دیروقت هستش اذیت میشید :)!
😭🤍✨
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- مَن هَم دِلَم تَنگِتهِ هَم قَهرَم باهات :)! 😭🤍
زیباییِ ستودَنیه [ مرور ] >>> ♡♡♡
اگر دقت کرده باشید پیش از شروع کنسرت علاوهِ بر پخش موزیک هایِ موسسهِ آراد قشنگِمون :)
موزیک میبردَم دلیل بردَم تو بودی رو از ژَک پخش کردَن کهِ خیلی قَشَنگِش کردش اون فَضا رو زیباتَر کردش که دلیلش این بودش کهِ مهمون وی آی پی علاوهِ بر نیما ژَک خواننده این قطعه بودش که حامیم معرِفیش کردش :)!
🥺🤍✨
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عِیجانِ دِلَم فَدایِ زیباییش :)! 😭🤍✨
استوری فَرید سال افزون عزیز >>> ♡
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- اوخودا :)!
بازَم به یادِ قَدیما اون رَقصایِ دِلبَرلششششش >>>> 😭🤍✨
ℛℴ𝓈ℯ 𝓈ℯ𝒻𝒾𝒹 𝓂𝒶𝓃
معنی وُ مفهوم لباس حامیم توی کنسرت دیشبش برام جالب بود. رکابی مشکی، زیرِ پیراهن سفید! یعنی چی؟ یعنی
پیام سید سجاد ابطحی توی چنل تلگرامش🥲🤍✨
چقدر درست گفت :)!
ℛℴ𝓈ℯ 𝓈ℯ𝒻𝒾𝒹 𝓂𝒶𝓃
معنی وُ مفهوم لباس حامیم توی کنسرت دیشبش برام جالب بود. رکابی مشکی، زیرِ پیراهن سفید! یعنی چی؟ یعنی
یا شایَدَم قَشَنگهِ بعدِ شَبِ تیرهِ روشَنی صبح :)!
امروز 30 اُم هستِش و به امیدخدا دومین اجرایِ حامیم و سومین سانس در تهران برگزار خواهَد شد :)!
ما مطمئنیم کهِ مثل دیروز و حتی بهتر خوش خواهی درخشید :)!
😭🤍✨