امروز 30 اُم هستِش و به امیدخدا دومین اجرایِ حامیم و سومین سانس در تهران برگزار خواهَد شد :)!
ما مطمئنیم کهِ مثل دیروز و حتی بهتر خوش خواهی درخشید :)!
😭🤍✨
12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
* خدا باری دیگَری ثابِت کردش قَشَنگهِ بعدِ شَبِ تیرهِ * روشَنی صبح :)!
هَمهِ دارو نَدارهِ این آدَمهِ :)! 🤏🏻🥺🤍✨