ℛℴ𝓈ℯ 𝓈ℯ𝒻𝒾𝒹 𝓂𝒶𝓃
استوری جدید حامی:) خوش به حال دخترهه😭💘 چیزایی ک از استوری فهمیدم اول تهران نیست دو اون بالا سایش سه
زیباآیی سایَش و جوراآباش و دستااشش ✨✨😭😭
استوری جدید حامی:)
بخونید. ✨🤍
#عکس
#استوری_جدید
𝐟𝐚𝐧 𝐨𝐟 𝐇𝐚𝐚𝐦𝐢 𝐦𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐫>>> ✨🤍
𝐂𝐨𝐩𝐲 𝐧𝐨 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝!🥺🫀:)
[@Haami_my_star]
استوری جدید حامی:)
ما همو داریم✨🤍
#عکس
#استوری_جدید
𝐟𝐚𝐧 𝐨𝐟 𝐇𝐚𝐚𝐦𝐢 𝐦𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐫>>> ✨🤍
𝐂𝐨𝐩𝐲 𝐧𝐨 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫𝐰𝐚𝐫𝐝!🥺🫀:)
[@Haami_my_star]
هدایت شده از 𝐇𝐀𝐀𝐌𝐈𝐌.𔘓.𝐌𝐎𝐎𝐍/فور ندیددددد
استوری جدید حامیم🌱
#Nowstory_haamim
https://eitaa.com/joinchat/3730768771C99ed61ceb3
هدایت شده از 𝐇𝐀𝐀𝐌𝐈𝐌.𔘓.𝐌𝐎𝐎𝐍/فور ندیددددد
استوری جدید حامیم
خیالت راحت✨🤍
#Nowstory_haamim
https://eitaa.com/joinchat/3730768771C99ed61ceb3
هدایت شده از 𝐇𝐀𝐀𝐌𝐈𝐌.𔘓.𝐌𝐎𝐎𝐍/فور ندیددددد
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استوری جدید حامیم
شُکر:)
#Nowstory_haamim
https://eitaa.com/joinchat/3730768771C99ed61ceb3
12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و امروز روزی به یادموندنی از متولد شدن این موزیک تو قلب ما:)!🤍
یکیو دارم یه موزیک ساده نیست؛
موزیکیه که مارو به اون بالاسری نزدیک و نزدیک تر کرد🌚
چهارمین تولد "یکیو دارم" مبارکمون✨
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دو سال گذشت از شبی که "رازشب" به گوشِ دلمون رسید ..
از اون نوری که توی تاریکی صدا شد، از اون حسِ مبهمی که نه تموم میشد، نه شروع داشت.
هر بیتش هنوز بوی همون شب رو میده
سرد، پر رمز، پر از نگاههای نگفته.
اون موقع فقط یه آهنگ بود، اما حالا یه حسِ موندگاره !
دو ساله که "رازشب" نه فقط تو پلیلیستهامون، که تو ذهن و دلهامون تکرار میشه.
دو سال گذشت، ولی هنوز اون حس سرِ جاشه :)
هدایت شده از آمیگـدآل :)!
سلآم زیبآ رویآن:)!
هستی هستم :)!
بِ منآسِبَت تَوَلُدَم کِ 10 ام دی مآه هستش ؛
قصد دآرَم کِ بِ این منآسِبَت تآ روز تولُدَم از امشَب تآ شَب تولدُم سوآل بپرسید مَن طِی اِمشَب لیستِشون کنمِ هر شَب جوابِ یکی از سوآلآتِتون رو دآخلِ آمیگدآل بِزآرَم :)!
https://harfenashenas.ir//message.php?name=hasti
🙃✨🤍