eitaa logo
کانال سردار سپهبد شهید 🌷حاج قاسم سلیمانی شهرستان نجف اباد
71 دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
4.8هزار ویدیو
39 فایل
این کانال اطلاع رسانی وترویج گفتمان انقلاب اسلامی واسلام ناب است و زمینه سازان ظهور حضرت 💐❤️مهدی❤️ یاوران رهبر انقلاب این زمان هستند 🌷❤️خون که درتن ماست هدیه به رهبر ماست 🌷❤️ #لبیک یاحسین #لبیک یا صاحب الزمان #لبیک یا خامنه ای بهترین ره
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آبی رو که اردوغان پشت سد آتاتورک نگه داشته و از مردم عراق دریغ کرده بود بعد از آسیب دیدن دیواره سد بخاطر زلزله، رهاسازی شد و اینجوری داره وارد عراق میشه!!! آنچه خدا بخواهد همان شود 👈دیدی اردوغان! نیاز به اجازه تویه ظالم و خائن نیست سنگها و آبها و.... به اذن خدا سمتی که خدا بخواد میره..... 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴میهمان منزل شهید مدافع امنیت، روح الله عجمیان♥️💔 🕊🕊🕊🇮🇷🥀🥀🥀 🔻تویی که میگی اقتصاد فعلا خوب نیست پس راهپیمایی نمیرم اینو ببین برای پشت انقلاب، نظام، ولایت، خاک وطن و جمهوری اسلامی و راه و خط خون شهدا باید جهاد کرد با مقداری پیاده روی و شعار و پلاکارد شاهکار نکردیم اگر فقیر بودی و پای ارزش هایی که خون چنین جوانهایی از قبل انقلاب تا دفاع مقدس تا مدافعین حرم و مدافعین امنیت پاش ریخته موندی انقلابی و ولایی هستی. اگر به اندازه یه راهپیمایی تو میدان نیستی پس غیره اینه پس ادعای انقلابی و ولایتمداری نکن.... چون این راه، مـــرد میخواد نه رفیق نمیه راه که به اندازه ی یه راهپیمایی هم جهاد نمیکنه تو چشم دشمنان و منافقین و داعشی ها و.... 🔺می آیم چون....🤝♥️🇮🇷✌️🥀🕊 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♥️اینجا ایرانه… 🇮🇷 مملکت آدمم مثل ننه بابای آدم می‌مونه، نمیشه ولش کرد.👌👆 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
عزت ملی در زمان پهلوی😐😑 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فوتی های زلزله زدگان شهر آدیامان ترکیه را این گونه دسته جمعی به خاک سپردند 🗣h.babaei 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
🔴آیا در قرآن دلیلی برای شرکت در راهپیمای و تظاهرات داریم؟👌👆 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
هدایت شده از تبیین
⭕️جمهوری اسلامی الگوی سایر کشورها قرار گیرد 🔹مردانه در میدان باقی باشید و جلو ببرید این نهضت را، تا اینکه ان شاء الله به آن محتوای مترقیش پیاده بشود، و مملکت ما یک مملکت اسلامی به‌ تمام‌ معنا بشود؛ یعنی تمام قشرهایش اسلامی بشود؛ یعنی هم دولت، یک دولت اسلامی باشد؛ هم وزارتخانه‌ها، یک وزارتخانه‌های اسلامی باشند؛ هم ادارات ادارات اسلامی باشند؛ هم استانداری ها، استانداری های اسلامی باشند؛ 🔹و هم بازار و دانشگاه، و امثال ذلک. باید ما کوشش کنیم برای این مقصد بزرگ؛ این مقصدی که انبیاء دنبال این مقصد بودند، و تا آخر هم دنبال این مقصد بودند، و به پیش رفتند. ماها باید به تبعیت از انبیای خدا، به تبعیت از اولیای خدا، این مکتب را به پیش ببریم؛ و ان شاء الله این مملکت را الگویی قرار بدهیم از برای سایر کشورهای اسلامی؛ و بلکه سایر کشورهایی که مستضعفین گرفتار مستکبرین هستند. و امیدوارم که موفق بشوید. بیانات‌ حضرت‌ امام ۵۸/۸/۱۱ منبع: سایت جامع امام خمینی (ره) @tabyinchannel
هدایت شده از تبیین
⭕️کار برای خدا 🔹باید ما جدیت کنیم که این معنا را درست بکنیم. دنبال این باشیم که اگر چنانچه متصدی امر دولتیم، دولتی باشیم که برای خدا کار بکنیم. و برای خدا کار کردن، این است که ببینیم خدا چی فرموده است، چی گفته است، ما باید بکنیم. فرموده است که به مستمندان باید برسید، به ضعفا باید برسید، به مردم فقیر باید برسید، برای همه باید تهیه کنید. وقتی که بنا شد ما برای این جهت خدمت کردیم، این نصرت خداست. نصرت خدا، نصرت بندگان خداست نصرت دین خداست. وقتی ما نصرت کردیم بندگان خدا را برای خدا، برای این که اینها «عیال الله» هستند. 🔹ما اگر چنانچه در جبهه‌ها هم پیروز نشویم، این جا پیروزیم. و اگر این‌طور نشد، شکست خوردیم از همین حالا، در اوج پیروزی در شکست هستیم و در حضیض شکست، پیروز هستیم. میزان، این است و ما باید این را در نظر بگیریم. در هیچ پیروزی به مقدار خارج از متعارف که مربوط به خدا نباشد، غرور و خوشحالی پیدا نکنیم و در هیچ شکستی سرشکستگی نداریم، برای این که، ما نمی‌خواستیم خودمان یک چیزی بشویم که سرشکستگی پیدا کنیم، ما می‌خواستیم اطاعت امر خدا را بکنیم. بیانات حضرت امام در جمع مسئولان نظام ۶۴/۰۱/۰۱ منبع: وبسایت روح الله (ره) @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴این پلشت مهرماه این ویدئو رو منتشر کرد و گفت جمهوری اسلامی ۲۲ بهمن رو نمی‌بینه چطوری اسکل؟😂😏😂 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
🔴خب داشتید می‌فرمودید اسکل خان؟! 😂😂🤣 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
🔴آیه‌ای که استاد قرائتی حفظه‌الله از آن استفاده می‌کنند: «به ازای هر گامی که در راهپیمایی ۲۲بهمن برمی‌داریم، برای ما ثواب می‌نویسند.»: ...وَ لاَيَطَئُونَ مَوْطِئاً يَغِيظُ الْكُفَّارَ... إِلاَّ كُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ... : (توبه:۱۲۰) هيچ گامى كه موجب خشم كافران مى‌‏شود برنمى‏‌دارند مگر اينكه به خاطر آن، عمل صالحى براى آنها نوشته مى‌‏شود. 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
💠رهنمودهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی؛ «آیة‌الله العظمی؛ امام خامنه‌ای» دام‌ظلّه 💠۲۲ بهمن در حکم عید غدیر است... 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
👆👆 ♥️ما برای اینکه ایران ایران شود ♥️🇮🇷✌️ خون دلها خورده ایم🥀❣🕊👆 سردار دلها شهید❣ حاج قاسم سلیمانی : ♥️ جمهوری اسلامی حرم است💚 خامنه ای عزیز را ♥️ عزیز جان خود بدانید♥️ حرمت او را حرمت مقدسات بدانید💚 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اتابکی! تو باید سبیلت رو شرط میکردی😝 ولی باشه همون موهاتم بزن اگر وجودشو داری 😂 کچلت میکنیم😁🇮🇷✌️ 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
♥️پیامبر خدا (ص): مــومـنـان در برابر دشمنان.... هستند👆 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️مردم سالاری از ديدگاه امام خمينی (بخش هفتم و پایانی) 🔸 و در بيانات امام خمینی (ره) به دو شكل بكار گرفته شده است: نخست، و مثبت و ديگر، و به تعبير امام، غيرحقيقی‌ و جعلی كه در مغرب زمين بنا نهاده شده و طبق نظر ايشان اساساً دموكراسی نيست. در اين ميان، نكته آن است كه امام خمینی (ره) طرح خود از دموكراسی مطلوب را بر تعريف و قرائت ويژه ای از مفهوم دموكراسی بنا گذشته اند. حضرت امام برای دموكراسی مطلوب خود ويژگی ها و مشخصاتی بيان كرده اند كه طرح آن می‌تواند به شكل گرفتن تصوير نسبتاً واضحی از دموكراسی و مردم سالاری مطلوب ايشان بینجامد. 💠جمع بندی و استنتاجات نظری 🔹از بخش‌های پيشين می‌توان نتيجه گرفت كه نگرش امام خمینی (ره) به دموكراسی و مردم‌ سالاری‌ مطلوب، برآمده از خاستگاه‌ دينی تفكرات ايشان و مبتنی بر اصول اسلامی كرامت و اختيار انسان است. در ديدگاه دينی حضرت امام، انسان دارای منزلت است؛ (برگرفته از آيه شريفه و لقد كرمنا بنی آدم) و دارای قوه‌ی اختيار. بر همين اساس، انسان مسلمان و مؤمن، قطعاً عزيز است و محترم، و انتخاب او نيز دارای عزت و حرمت است. از اين روست كه حكومت به عنوان ابزاری لازم در جهت حركت انسان به سوی رشد و كمال، بايد برای‌ انسان و انتخاب‌ او ارزش قائل شود و همين نكته است كه زيربنای مردم‌سالاری‌ مطلوب امام خمینی (ره) را تشكيل می‌دهد. بر پايه‌ی چنين نگرشی به انسان است كه ديدگاه سياسی حضرت امام شكل می‌گيرد و حكومت مطلوب تصوير می‌شود. 🔹از منظر امام‌ خمينی (ره)، حكومت مطلوب، حالتی است كه تضمين كننده‌ی كرامت انسان و قدرت انتخاب اوست؛ كرامت و اختياری كه هديه‌ی خداوند و شريعت مقدس به انسان (خصوصاً انسان مسلمان و مؤمن) است. لازمه‌ی تحقق چنين نگرشی به مردم سالاری، خواست عامه و اكثريت جامعه است، و اگر بخش عمده ای از يك تجمع مدنی اراده كند كه زندگی جمعی خود را بر پايه‌ی چنين نگرشی از مردم سالاری استوار سازد، راه برای تحقق حكومت مطلوب حضرت امام فراهم می آيد، و طبيعی است كه حد و مرز مردم سالاری در جامعه‌ی اسلامی، همانا خطوط قرمز معين شده از خداوند است و مردم سالاری ابزاری است برای نيل انسان به كمال و سعادت معرفی شده از سوی دين. بنا به فرموده‌ی امام خمینی (ره)، مردم سالاری برگرفته از دين، در برخی نقاط، شباهت هايی به دموكراسی رايج در جهان معاصر دارد. اما تفاوت‌ اساسی ميان دو نگرش، ناشی از اين حقيقت است كه دموكراسی رايج در جهان كنونی، مردم محور است. 🔹اما مردم‌ سالاری‌ مطلوب و برگرفته از دين، مردم‌دار و نيز دموكراسی رايج در خدمت انسان است و مردم سالاری مطلوب حضرت امام، در خدمت سعادت و تكامل او است. مردم سالاری مطلوب حضرت امام با هر آنچه به ضعف و ذلت انسان بينجامد و قدرت اختيار و انتخاب خداداد او را سلب كند مقابله می‌كند، خواه به شكل سرمايه داری و سرمايه محوری باشد و خواه به شكل تبعيض و بی‌عدالتی. بر اين اساس است كه مردم سالاری مطلوب امام، علاوه بر نگرش عام به همه‌ی شهروندان، نگاهی خاص به مستضعفين دارد و تجلی مردم داری را در حمايت از طبقات ضعيف جامعه جستجو می‌كند. نقد دموكراسی رايج در مغرب زمين نيز بر اساس نگرش فوق صورت گرفته است. حضرت امام با تكيه بر چنين نگرشی، دموكراسی غربی را خالی از محتوا و در بردارنده‌ی صورت هايی از ديكتاتوری می‌داند؛ صورت هايی كه به انقياد و سلب آزادی های خداداد انسان و اسارت او در بند هياهو و تبليغات انجاميده است. نویسنده: محمدصادق‌کوشکی (تأملاتی در انديشه سياسی امام خمينی ره) منبع: وبسایت‌ مرکز مطالعات و پاسخگویی‌ به‌ شبهات حوزه علمیه @tabyinchannel
🔴‏با اطمینان میگم؛ اگر قدرت جمهوری اسلامی نبود، طبق برنامه‌ای که برای منطقه ما ریخته بودند، امروز شاهد نوع دیگری از آتش‌بازی💥 در تهران بودیم. ممنون که هستی آقای جمهوری اسلامی😊♥️🇮🇷✌️ 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شعـــــر خوانی حماسی جالب یک بانوی غیور ایرانی پیش از راهپیمــــــــایی ۲۲ بهمـــــن در ســـــاری، دیــــــار علویـــــــــان، آماده خلـــــق حماسه👏👏👏👌👌👌♥️ 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
هدایت شده از تبیین
⭕️گویی وعده خداوند قادر نزدیک است... 🔹بسم الله الرحمن الرحیم‌؛ «وَ مَا النَّصرُ الّا مِن عِندِاللهِ»، با تقدیم حمد بی‌پایان به درگاه مقدس پروردگار جهان و عرض ارادت به محضر حضرت بقیه الله - ارواحنا لمقدمه الفداء - سالروز یوم الله  را به ملت بزرگوار ایران و مستضعفان جهان و مظلومان ستمزده اعصار تاریخ تبریک عرض می‌کنم... می‌توان گفت خورشید درخشان ۲۲ بهمن به نصف النهار آمال و آرمان های بزرگ اسلامی نزدیک می‌شود، و آمال ستمگران و جهانخواران رو به افول و دست ظلم‌پیشگان جهنمی که در طول تاریخ بویژه در سده‌های اخیر از هیچ جنایت و ستمی بر مظلومان جهان فروگذار نکرده در آستان قطع است، 🔹و به رغم بوق‌های تبلیغاتی مشحون بر دروغ و رجزخوانی ها و قدرت‌نمایی ها پایه‌ های کاخهای سفید و سرخ، هر روز لرزانتر است و با خواست خداوند متعال با موج عظیم پرخاشگران مستضعف بر ابرستمکاران، می‌رود تا بنیان تجاوز بر حقوق بشر را از جای برکند، و حکومت عدل اسلامی را که همان حکومت مستضعفان است جایگزین آن کند. گویی وعده خداوند قادر نزدیک است و امید است این بارقه‌ برق‌آسا که در سراسر جهان پرتو افکنده و نوید فتح مبین می‌دهد، به حکومت مطلقه منجی آخر الزمان و پناه مستضعفان متصل شود. بخشی از پیام حضرت‌ امام به ملت ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۶۴/۱۱/۲۲ منبع: سایت جامع امام خمینی (ره) @tabyinchannel
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️در باب ولایت «مطلقه» فقیه 🔹در بررسی پیشینه و گذشته ابتدا باید دانست که منظور از قید «مطلقه» چیست، تا مشخص شود چه کسانی قائل به این میزان از اختیارات برای فقیه بوده‌اند. در نگاه امام خمینی (ره) منظور از این قید، در کلیه شئون حکومتی است که برای معصومین (علیهم السلام) ثابت بوده است. طبیعی است که داشتن اختیارات گسترده در اداره جامعه اسلامی برای بسیاری از فقیهان گذشته ثابت بوده است، و آنها بدان معتقد بوده‌اند هر چند در مباحث فقهی خود از خصوص عنوان «مطلقه» استفاده نکرده باشند؛ و این روشن است که استفاده نکردن و عدم به کارگیری لفظ «مطلقه» از سوی یک فقیه به معنای این نیست که او منکر اختیارات گسترده برای فقیه می باشد، چه بسا یک فقیه صرفا با یک بیان ساده به گستره اختیارات فقیه اشاره کرده باشد، و هیچگاه از یک اصطلاح خاص استفاده نکرده باشد؛ 🔹مثل اینکه بگوید فقیه در امور دین و دنیا ولایت دارد، یا اینکه اساسا وی ترجیح داده باشد منظور خود را با اصطلاحات دیگر بیان کند، همانند امارت و حکومت، زعامت، ریاست، جواز و نفوذ تصرف و... لذا در مرحله نخست باید دچار اشتباه نشده و نباید صرفا به دنبال لفظ «مطلقه» در متون فقهی بود، بلکه هر چیزی که بتواند معنای آن را برساند کافی است؛ همچنان که هر فقیهی ولایت را مقید دانست و یا حتی آن را مقید به قید «امور حسبه» قرار داد، به معنای این نیست که او دائره شئون فقیه را تنگ نموده و آن را فقط در حدود ولایت بر مجانین و سفهاء و بچه های کم سن و سالی که هیچ سرپرستی اعم از پدر یا پدربزرگ یا وصی ندارند مجاز دانسته است، بلکه باید دید منظور وی از واژه «مقید» یا «امور حسبه» چیست؟ به عنوان مثال مرحوم آیت‏ الله تبریزی قائل به ولایت فقیه از راه حسبه به معنای وسیع آن است که شامل انتظام امور مسلمین است. 🔹همچنین باید خاطر نشان کنیم که نبودن پیشینه قوی و پرشمار در میان آثار فقهای گذشته به معنای این نیست که چنین دیدگاهی موجود نبوده است، بلکه به علت نیافتن فرصت در تجربه حکومت‌داری و تنگ بودن عرصه بر آنان، بسیاری‌ از فقهای‌ شیعه‌ لازم‌ نمی‌ دانستند که‌ در کتب‌ فقهی‌ خود فصل‌ مستقلی‌ را به‌ سیاست، ولایت‌ و امارت‌ اختصاص‌ دهند. افزون بر آن فقه امروز نسبت به گذشته بسیار گسترده شده است و مسائل نوپدید اجتماعی در آن به وفور به چشم می‌خورد که در گذشته فقط ریشه‌ های آن موجود بود، اما امروز مباحث مفصلی در ارتباط با آن شکل گرفته است و این موضوع فقط منحصر در بحث ولایت فقیه نیست. افزون بر مسئله فوق، در گذشته زاویه دید و مبنای در حکومت‌داری فقیه، کلامی بوده است و نه فقهی، و عالمان شیعی ترجیح می‌ دادند در مباحث کلامی بدان اشاره کنند، هر چند به فراخور موضوع و مسائل علم فقه به صورت گذرا بدان اشاره داشته‌اند. نویسنده؛ نیک رو منبع؛ وبسایت اندیشه برتر حوزه @tabyinchannel