eitaa logo
کانال سردار سپهبد شهید 🌷حاج قاسم سلیمانی شهرستان نجف اباد
71 دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
4.8هزار ویدیو
39 فایل
این کانال اطلاع رسانی وترویج گفتمان انقلاب اسلامی واسلام ناب است و زمینه سازان ظهور حضرت 💐❤️مهدی❤️ یاوران رهبر انقلاب این زمان هستند 🌷❤️خون که درتن ماست هدیه به رهبر ماست 🌷❤️ #لبیک یاحسین #لبیک یا صاحب الزمان #لبیک یا خامنه ای بهترین ره
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از تبیین
⭕️نور به هر قلبی عنایت نمی‌شود 🔹آن علمی که نورانیت می‌آورد و نور است و خدای تبارک و تعالی آن را عنایت می‌فرماید. آن به هر قلبی عنایت نمی‌شود؛ هر قلبی لایق آن نیست. تا مهذب نباشد، تا خودش را خالی نکند از اخلاق زشت، خالی نکند از اعمال زشت، تا متوجه به خدا نباشد و تمام قلب را به او تسلیم نکند، خدای تبارک و تعالی قرار نمی‌دهد. بیانات‌ حضرت‌ امام در جمع علمای نجف ۴۴/۰۸/۲۳ منبع: سایت جامع امام خمینی (ره) @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیا نیلوفر حامدی و الهه محمدی تنها برای یک خبر بازداشت شده‌اند؟ 🔹رسانه‌های ضدایرانی تلاش دارند بازداشت ۲ خبرنگار روزنامه‌های شرق و هم‌میهن را تنها به‌خاطر پوشش خبری حادثه مهسا امینی تقلیل دهند. اما اطلاعات موثق نشان می‌دهد نیلوفر حامدی و الهه محمدی در دوره‌های آموزشی موسسات براندازی نرم شرکت کرده و با سرویس‌‌های جاسوسی بیگانه ارتباط داشته‌اند
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️«آیه استضعاف» چگونه بر ظهور امام زمان (عج) دلالت دارد؟ 🔹يكی از آياتی كه دلالت بر ظهور (عجل الله تعالی فرجه) دارد «آيه استضعاف» است. خداوند متعال در اين آيه مى فرمايد: «وَ نُريدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثين‏َ؛ [قصص، ۵] اراده ما بر اين قرار گرفته كه بر مستضعفين زمين منت بگذاريم و آنها را پيشوايان و وارثين [روى زمين] قرار دهيم». مطابق سياق آيه فوق، مفسران شيعه و اهل سنت شأن نزول آيه را مربوط به قوم بنى اسرائيل مى دانند. [۱] آنان بودند كه روى زمين به استضعاف كشيده شدند و خداوند آنها را بر فرعونيان پيروز گرداند؛ 🔹ولى ظاهر آيه دلالت بر قانون كلى و اراده هميشگى خداوند نسبت به مستضعفين تا روز قيامت دارد، خداوند اراده كرده كه به حسب شرايط خاص مستضعفين را بر مستكبرين عالم پيروز گرداند، كه نمونه اى از آن، تحقق مشيت الهى نسبت به پيروزى بنى اسرائيل و زوال حكومت فرعونيان بود. اما نمونه كاملتر آن، حكومت پيامبر اسلام (ص) بعد از ظهور اسلام است و مطابق روايات اسلامى مصداق كاملتر آن، حكومت (عج) در عصر ظهور است كه خداوند حكومت او را - كه همان حكومت مستضعفين است - در سرتاسر گيتى گسترش خواهد داد و كره زمين را پر از عدل و داد خواهد كرد. 🔹اين معنا را مى توان از قرائنى به دست آورد: ۱) اراده خداوند در آيه به صيغه مضارع «نُريدُ»  آمده كه دلالت بر استمرار دارد. ۲) اراده حتمى الهى بر عنوان «مستضعفين» وارد شده و مستضعفينِ بنى اسرائيل خصوصيتی ندارند. ۳) رواياتى كه از طرق شيعه و سنى در ذيل آيه وارد شده دلالت بر عموميت اين سنت الهى دارد؛ امام صادق (ع) فرمود: «همانا آيه، مخصوص به است كه در ظهور كرده و جباران و فرعونيان را نابود خواهد كرد، او شرق و غرب زمين را مالك مى شود پس زمين را پر از مى كند همان گونه كه پر از ظلم شده باشد». [۲] امام على (ع) نیز در این باره فرموده اند: «دنيا بعد از آنكه در برابر ما همچون شتر بد خُلق، چموشى و سركشى كرد به سوى ما روى مى آورد و در برابر ما رام مى شود»، آن گاه اين آيه را تلاوت نمود: «وَ نُريدُ أَنْ نَمُنَّ...». [۳] پی نوشت‌ها؛ [۱] مجمع البيان فى تفسير القرآن، طبرسى، انتشارات ناصر خسرو، چ سوم، ج۷، ص۳۷۵، (المعنى)؛ الدر المنثور فى تفسير المأثور، سيوطى، كتابخانه آية الله مرعشى نجفى، ج۵، ص۱۲۰، (قوله تعالى و نريد أن نمن). [۲] البرهان فى تفسير القرآن، بحرانى، بنياد بعثت، چ اول، ج۴، ص۲۵۴، (سوره قصص، آيات ۵ الى ۶). [۳] شواهد التنزيل لقواعد التفضيل، حسكانى، سازمان چاپ و انتشارات وزارت ارشاد اسلامى، چ تهران، چ اول، ج۱، ص۵۵۶، (سوره قصص، آيه ۵)؛ ينابيع المودة لذو القربى‏، قندوزى، چ دوم‏، ج۳، ص۲۷۲ 📕موعود شناسی و پاسخ به شبهات، رضواني، علی اصغر، مسجد مقدس جمکران، قم، چ هفتم، ۱۳۹۰ش، ص ۵۴۱ منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (بخش آئین رحمت) @tabyinchannel
سلام دوستان بهترین کانال استیکری که تو ایتا دیدم کانال هست همه استیکرها رو یک جا داشته باش، به جای عضویت تو ده تا کاناله استیکر، کافیه فقط عضو استیکرپلاس بشی تا همه رو یکجا داشته باشی هر استیکری بخای اینجا هست 👇👇👇👇👇 @stikerpluss @stikerpluss @stikerpluss @stikerpluss @stikerpluss @stikerpluss
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴عبدالحمید امروز توی نماز جمعه بدون این که خنده‌اش بگیره این حرفا رو زده😂 میگه پیامبر گفته ساده زندگی کنید و نشست و برخاستتون با فقرا باش پ.ن.پ😐👆ساده زیستی عبدالحمید، بعله بعله داشتید میفرمودید🧐🤣 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دعای عبدالحمید در نماز جمعه: یارب اعدام رو در کشور ما، ریشه کن بفرما 🔻پ.ن.پ: یارب ریشه عبدالحمید رو از کشور ما ریشه کن که از قاتلین، تروریستها، قاچاقچیان مواد مخدر و اراذل و اوباش و خائنان به کشور که همدستشن حمایت میکنه😬 الهییی آمیییین 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دعای عبدالحمید در نماز جمعه: یارب اعدام رو در کشور ما، ریشه کن بفرما 🔻پ.ن.پ: یارب ریشه عبدالحمید رو از کشور ما ریشه کن که از قاتلین، تروریستها، قاچاقچیان مواد مخدر و اراذل و اوباش و خائنان به کشور که همدستشن حمایت میکنه😬 الهییی آمیییین 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
32.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴می پرسن هنوزم سرِ حرفت هستی؟ بازم حاضری به رئیسی رای بدی؟ 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
هدایت شده از تبیین
⭕️قرآن و عترت 🔹بالاخره باید ملتفت باشیم را یاد بگیریم؛ الفاظش را یاد بگیریم که از غلط، محفوظ باشد. آنچه را که می‌دانیم، قرائتش را تصحیح کنیم، تجویدش را تصحیح کنیم؛ در نمازمان صحیحُ‌ القرائة باشیم، و همچنین تفسیرهای آسان و ساده را ما که فارسی زبانیم، بدانیم؛ و[یک] تفسیر فارسی پیدا کنیم که از روی آن سَهل باشد ما قرآن را بفهمیم؛ مثلاً «منهج‌ الصادقین» را کم‌وبیش مطالعه کنیم، بلکه از اول تا به آخر؛ چون کتابِ فارسی است و کتاب خوبی هم هست. 🔹اگر بهتر از او پیدا بکنیم عیب ندارد؛ اما کجا پیدا شود بهتر از او که معتبر باشد؟ حفظ کنیم قرآن را که همیشه با ما باشد، ما با او باشیم، تحصن بکنیم به قرآن، تحفّظ بکنیم به قرآن؛ وسیله حفظمان در فِتَن و شدائد دنیا قرار بدهیم. از خدا بخواهیم که از ، ما را جدا نکند؛ همچنین از خدا بخواهیم ما را از جدا نکند که عترت با قرآن است و قرآن هم با عترت است؛ اگر کسی یکی از این دو تا را ندارد، هیچ‌کدام را ندارد. 📕ر.ک به سوی محبوب، ص ۱۲۷-۱۳۶ منبع: وبسایت مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌ الله العظمی بهجت (ره) @tabyinchannel
🔴رئیس بانک مرکزی: امیدواریم با تداوم برنامه‌های اصلاح سیاست‌ها و تثبیت اقتصادی، در کانال ۳۰ درصد قرار بگیرد. 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تصویری از نشست دوستان بریکس... پ ن.پ: شرق با سرعت هرچه تمام تر در حال جایگزینی غرب است!😎✌️ 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
. 🔴نشست گروه بریکس و سفر وزیر خارجه ایران برای شرکت در این گروه ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ . 🔵 گروه بریکس ( برزیل، روسیه، هند، آفریقای جنوبی و چین) معروف به کشورهای نوظهور قدرت اقتصادی در آینده ای نزدیک هستند و بناست ایران هم به این گروه بپیوندد. همانطور که مشخص است کشورهای غربی از جمله آمریکا و آلمان، انگلیس و... در این گروه جایگاهی ندارند. 🔹مخصوصا آمریکا : 🔻با بدهی ۳۱ تریلیون دلاری ( بدهکارترین کشورهای جهان)، 🔻و با ظهور و بروز گروه بریکس، و اتحاد کشورهای عضو شانگهای و آ. سه. آن، 🔻و فروپاشی سلطه دلار در تبادلات تجاری بین این کشورها، ⬅️ در آینده نزدیک باید خود را برای جبران بدهی های سنگین خارج از توان اقتصادی اش، آماده کند که بقول خود آمریکایی ها امکان جبران آن وجود ندارد. ✍محمدعلی برزگر، مدرس دانشگاه 🦋کانال الله اکبر @allahoak_bar
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️پنج اثر زیان بار گناه (بخش چهارم و پایانی) 🔸 موضوعی است که در زندگی مومن آژیر خطری است که مدام باید نسبت به آن متوجه باشد و هیچگونه غفلتی از این موضوع نباید صورت پذیرد که اگر لحظه ای غافل شود، دچار مشکلات متعددی میگردد. همچون کاردی است در دست انسان خواب آلود، و در حال فرود آمدن بر تکه گوشتی که با اندک غفلت و خواب آلودگی انسان بر گوشت فرو می‌رود. 💠 پنجمین اثر؛ تغییر یافتن نعمت‌ها. در برخی از احادیث آمده که برخی از باعث تغییر یافتن نعمتها میشوند؛ گناهانی چون: 🔹«ظلم و ستم به مردم»؛  و ستم از جمله گناهانی است که باعث می‌شود عقوبت سختش زود به سراغ گناهکار بیاید؛ چنانچه در روایتی پیامبر اکرم (ص) فرمود: «ثَلاثَهٌ مِنَ الذُّنُوبِ تُعَجَّلُ عُقُوبَتُها وَ لا تُؤَخَّرُ إلى الاخِرَهِ: عُقُوقُ الْوالِدَیْنِ، وَ الْبَغْیُ عَلَى النّاسِ، وَ کُفْرُ الاْحْسانِ؛ [۱] عقاب و مجازات سه دسته از گناهان زودرس مى باشد و به قیامت کشانده نمى شود؛ ایجاد ناراحتى براى پدر و مادر، در حقّ مردم، ناسپاسى در مقابل کارهاى نیک دیگران». از این حدیث فهمیده می شود که گناه  و ستم به دیگران، از گناهانی است که عقوبتش دامن آدمی را در همین دنیا می گیرد و هم از گناهانی است که را تغییر می دهد.   🔹«از دست دادن عادت به کار خیر»؛ از برخی احادیث چنین برمی آید که اگر انسان مدتی به انجام خیر و نیکی عادت کرده باشد و سپس آن عادت را ترک کند، باعث می شود که تغییر کنند؛ چنانچه در روایتی از امام سجاد (ع) آمده که فرمود: «الذّنوب الّتی تغیّر النّعم... الزّوال عن العادة فی الخیر...؛ [۲] از جمله گناهانی که نعمت را تغییر می دهند، ترک عادت خوب است». یکی از عادت های خوب انسان می تواند صبر بر مشکلات باشد که امیرالمومنین (ع) به فرزندش امام مجتبی (ع) می فرماید: «و عَوِّد نَفسَکَ التَّصَبُّرَ (الصَّبرَ) عَلى المَکروهِ، و نِعمَ الخُلقُ التَّصَبُّرُ فِی الحَقِّ؛ [۳] خویشتن را به صبورى در برابر ناخوشایندها عادت ده و چه نیکو خصلتى است صبورى در راه حق». 🔹حال اگر انسان صبور پس از مدتی عادت به این خصلت نیک، آن را کنار بگذارد و راه بی صبری و بی تابی پیشه کند، نعمت ها را از دست داده و باعث تغییر یافتن آن خواهد شد؛ البته برای جبران آن باید به خداوند پناه ببرد، چرا که امام سجاد (ع) در دعای هشتم صحیفه سجادیه می فرماید: «اللَّهُمَّ إِنی أَعُوذُ بِک مِنْ... ضَعْفِ الصَّبْرِ؛ خدایا من به تو پناه می برم از سستی صبر». البته راهکارهایی برای قوی شدن صبر می توان بیان نمود که در این مجال نمی گنجد. پس  آثار مختلفی دارند که برخی از آنها در این پنج بخش مورد بررسی قرار گرفت. پی نوشت‌ها؛ [۱] أمالى طوسى، ج ۱، ص ۱۳ [۲] وسائل‏ الشیعة، ج ۱۶، ص ۲۸۲، ۲۸۳ [۳] نهج البلاغة، نامه۳۱ منبع: وبسایت راسخون @tabyinchannel
هدایت شده از تبیین
⭕️مذهب تشیّع، مکتب فداکاری 🔹 ، مذهب فداکاری بوده است و در طول تاریخ، مردم برای عدالت و برای حقوق از دست رفته خود، همیشه قیام کرده‌اند، همیشه خون داده‌اند. بیانات حضرت امام در مصاحبه با رادیو بی بی سی درباره حکومت آینده ایران ۵۷/۰۹/۱۳ منبع: سایت جامع امام خمینی (ره) @tabyinchannel
هدایت شده از تبیین
⭕️سه عمل عظیم و بزرگ امام 🔹امام بزرگوار ما سه عمل عظیم و بزرگ و تاریخی انجام داد؛ سه تحول بزرگ به وجود آورد. یکی در سطح کشور ایران، یکی در سطح امت اسلامی و یکی در سطح جهان: 1⃣تحول در سطح کشور این بود که «انقلاب اسلامی» را در این کشور به وجود آورد. این انقلاب یک ساخت سیاسی سلطنتی را در هم شکست، و مردم سالاری را جایگزین آن کرد. این انقلاب یک نظام دست نشانده و ذلیل در مقابل قدرت‌ها را از میدان خارج کرد و یک نظام مستقل و متکی به عزّت ملی را جایگزین آن کرد. 2⃣آنچه در سطح امت اسلامی روی داد، تحول در سطح امت است. «جریان بیداری اسلامی» را امام به راه انداخت. دوره انفعال و بی تحریکی در دنیای اسلام با حرکت امام به سمت ضعف و نابودی حرکت کرد. مسئله‌ی فلسطین پس از آن که به خیال صهیونیست‌ ها و پشتیبانان‌ شان یک مسئله‌ی تمام شده به حساب می‌آمد با تحول امام در سطح امت اسلامی به مسئله‌ی اول جهان اسلام تبدیل شد. 3⃣تحول سوم تحول در سطح جهان است. امام «فضای معنویت» و «توجه معنوی» را در دنیا زنده کرد؛ حتی در کشورهای غیر مسلمان. معنویت در زیر لگدکوبی سیاست‌های مادی‌گری و ضدّ معنوی از بین رفته بود. معنویت از یادها رفته بود. حرکت امام بزرگوار رنگ معنوی را در دنیا دوباره زنده کرد. 🔹این سه تحول هیچکدام سابقه ندارد. شاید در آینده هم شبیه اینها و نظیر اینها را نتواند انسان پیشبینی کند که به وجود بیاید. این مخصوص امام بزرگوار بود. بیانات مقام معظم رهبری ۱۴۰۲/۰۳/۱۴ منبع: وبسایت دفتر حفظ و نشر آثار معظم له @tabyinchannel
هدایت شده از تبیین
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ ✨ ⭕️شخصیت علمی و فرهنگی امام خمینی (بخش اول) 🔶تحصیل 💠تحصیل در خمین 🔹 (ره) در همان اوان کودکی آغاز به درس کرد و داخل منزل خود نزد معلمی به نام میرزا محمود به خواندن و نوشتن پرداخت و سپس قدم به مکتب گذاشت. در مکتب ملا ابوالقاسم، قرائت و تجوید قرآن را فرا گرفت. پیش اساتید دیگری به نام‌های شیخ جعفر و میرزا محمد به درس و آموزش ادامه داد. پس از اتمام دوره مکتب خانه، به مدرسه احمدیه می رود تا درس‌ های این مراکز جدیدالتاسیس را نیز تجربه کند. حسن مستوفی، فرزند خاله روح الله که در کودکی همدرس و همبازی هم بودند، می گوید: "ما با هم به مدرسه‌ای می رفتیم که به سبک مدارس فرانسوی، میز و صندلی داشت". 🔹در مدرسه نزد شخصی به نام آقا حمزه محلاتی به تعلیم خط پرداخت و پیش از ۱۵ سالگی، تحصیلات فارسی آن روز را به پایان رساند. تحصیل علوم اسلامی نظیر صرف و نحو و منطق را در محضر یکی از دایی‌ های خود به نام حاج میرزا محمد مهدی و برادر خود سید مرتضی پسندیده و آقا نجفی خمینی آغاز کرد و تا سال ۱۲۹۹ شمسی (۱۳۳۸ قمری) به تحصیل مقدمات در محضر آنان ادامه داد. ایشان در این سن اخبار کشور و شهر را پی می‌گرفت و در همه فعالیت‌ های مربوط به جوانان مدافع شهر، شرکت می‌جست. جمعه‌ها به میدان مشق تیر می‌رفت تا فنون دفاع را بیاموزد. 💠تحصیل در اراک 🔹سال ۱۳۳۹ه‌.ق (ره) برای تکمیل تحصیلات خود به اراک رفت. پیش از عزیمت به اراک، نخست تصمیم داشت که به اصفهان برود و در آن ادامه تحصیل دهد، اما آوازه شیخ عبدالکریم حائری یزدی که در آن سال‌ها در همه مراکز علمی پیچیده بود، خمینی جوان را به اراک کشاند. در اراک، وارد مدرسه سپهدار شد و بی‌درنگ، منطق را دوره کرد، نحو را به کمال آموخت و به بدیع و بیان احاطه یافت. در این دوره در محضر اساتیدی چون شیخ محمدعلی بروجردی، شیخ محمد گلپایگانی و آقا عباس اراکی تلمّذ کرد. 💠تحصیل در قم 🔹در سال ۱۳۰۱ه.ش (۱۳۴۰ه.ق.) که آیت‌ الله حائری حوزه علمیّه اراک را به شهر مقدّس قم انتقال داد، (ره) نیز که تازه کتاب مطوّل را شروع کرده بود به قم رفت و در مدرسه دارالشفا مسکن گزید و در حوزه جدید التاسیس قم تحصیلات خود را با جدّیت بیش‌تری نزد اساتید بزرگ مانند میرزا محمدعلی ادیب تهرانی، سید محمد تقی خوانساری و میرزا سید علی یثربی کاشانی دنبال کرد و با پشتکار و کوشش‌ های شبانه‌ روزی موفق شد تا سال ۱۳۰۶ ه.ش (۱۳۴۵ ه.ق) در ۲۵ سالگی سطوح عالیه را به پایان رسانیده و در حوزه درس مرحوم حاج شیخ عبدالکریم حائری شرکت کند و پایه‌ های علمی و مبانی فقهی و اصولی خود را تحکیم بخشد و به درجه اجتهاد فائق گردد. 🔹شاید یکی از کسانی که دیدار با او در زندگی امام تاثیرگذار بوده است، آیت‌الله سید محمدتقی خوانساری باشد. دو سال بعد، در قم با حاج شیخ محمدرضا نجفی اصفهانی آشنا شد که فلسفه می‌دانست و در فلسفه غرب نیز دستی داشت. وی در قم داروینیسم و نقد آن را تدریس می‌کرد و مدتی روح‌ الله جوان در این درس حاضر شد. استاد دیگر امام در معقول، مرحوم حاج سید ابوالحسن رفیعی قزوینی است. محضر درس آن فیلسوف نامی، سه علم را به روح الله آموخت: ریاضیات، هیئت و فلسفه. 🔹از میان همه اساتید امام آن که بیش از همه روح او را اشباع می‌کرد، درس عرفان نظری مرحوم محمدعلی شاه آبادی بود. شش سال، گاه هر روز و گاه هر چند هفته یک روز، نزد او می‌رفت تا کنار فقه و فلسفه، عرفان را نیز بیاموزد. آشنایی امام با عرفان، چنان عمیق و گسترده بود که اگر به فقه و اجتهاد شهرت نمی یافت، اینک همگان او را فقط عارفی سترگ می شناختند که مدار عرفان در عصر حاضر است. علاوه بر این، در محضر آقا میرزا علی اکبر حکمی یزدی نیز علوم معنوی و عرفانی را در سینه اندوخت، و عروض و قوافی و فلسفه اسلامی و فلسفه غرب را نزد مرحوم آقا شیخ محمدرضا مسجد شاهی آموخت. از آیت‌ الله حاج میرزا جواد ملکی تبریزی اخلاق و عرفان را فرا گرفت و هماره از او به بزرگی و پاک نهادی یاد می‌کرد. ... منبع: سایت جامع امام خمینی (ره) @tabyinchannel
تشکر میکنم اگه گروهی دارید بفرستید ممنون خداخیرتون بده
❤️❤️ تابستان ❤️❤️ اوقات فراغت 🌷کلاس برای فرزند پسرتون میخواهی یه سری به موسسه ما بزنید 👇👇👇 لینک کانال روبیکا https://rubika.ir/joing/DDJDEBDC0MCRYVAOCEPRTGKGUHVDXYLE اینا https://eitaa.com/Ebrahimianna بفرستید برای خانواده هایی که نوجوان دارند ✅⬅️ با کمک شما اگریک نوجوان با قران و اهل بیت آشنا شود و به سمت وسوی قرآن کشیده شود حتما برای شما و جامعه اثرات مثبت و خوبی دارد وثوابی هم نصیب شما میشود نجف آباد خیابان شریعتی بعد مسجد النبی
هدایت شده از تبیین
⭕️بیان مباحث اخلاقی و تکرار آنها 🔹انسان، یکی از نکاتی که در مکرر هست یا مکررات، برای اینکه، قرآن یک آدم‌سازی می‌خواهد بکند. قرآن تاریخ نیست، اگر تاریخ بود، در تاریخ، کتاب تاریخ، یک قصه را نوشت، ثانیاً اگر بنویسند زیادی نوشته‌اند، اما کتاب اخلاق باید مکرر باشد. کسانی که می‌خواهند برای مردم بگویند، باید بگویند، بگویند، بگویند تا توی مغزشان بکنند، با یک دفعه گفتن درست نمی‌شود. 🔹یکی از نکات بزرگی که ، مکررات را می‌بینید دارد، اینها مکررات نیست، سبک انسان‌سازی این جوری است، هر صفحه را باز می‌کنی دعوت به ، دعوت به خوبی، دعوت به چی، آن صفحه هم باز می‌کنی، قصه موسی (ع) را چندین مرتبه ذکر می‌کند، قصه ابراهیم (ع) را چندین مرتبه ذکر می‌کند؛ قصه نمی‌خواهد بگوید که، یکدفعه وقتی گفت، خوب، بس است. اینهایی که قرآن را نمی‌شناسند، این خارجیها که نمی‌فهمند قرآن چی است، میگویند خوب بود باب باب باشد، هر بابی یک کلمه‌ای باشد دیگر. 🔹 آمده آدم درست کند؛ آدم درست کردن به یک دفعه گفتن نمی‌شود. معلم اخلاق با یک دفعه بگوید و تمام کند برود نمی‌شود؛ باید در یک مجلس هم ده مرتبه یک مطلب را هی بگوید، بگوید، بگوید تا در دلها بنشیند. ما باید دائماً به هم سفارش کنیم. حوزه‌ های علمیه به دولت و به ملت و به اینها باید سفارش کنند، دعوت به تقوا کنند، دعوت کنند به وحدت، دعوت کنند به تقوا. مردم، هر کس با هم می‌نشیند این دعوت را بکنند، اهل منبر که می‌کنند و باید زیادتر بکنند. بیانات‌حضرت‌امام ۶۲/۱/۱ منبع: سایت جامع امام خمینی @tabyinchannel
هدایت شده از تبیین
⭕️مقاومت؛ راه و رسم اولیا 🔹 ... برای ما و شما برادرهای عزیز الگو شدند که ما از کمی عده و کمی عُده و کمی ابزار جنگ در مقابل تمام قدرتهایی که امروز با ما به جنگ برخاسته‌اند، مقاومت کنیم، و همان طوری که اولیای ما - علیهم السلام - نشان دادند که در مقابل مستکبران گاهی با تبلیغ و گاهی با اسلحه باید ایستاد و مستکبران را باید به جای خودشان نشاند. بیانات‌ حضرت‌ امام ۶۰/۱۲/۱۸ منبع: سایت جامع امام خمینی (ره) @tabyinchannel