غم زیادی قلبم را میفشرد
رهبر انقلاب دارد چنین میگوید(:
چنین دولتمردانی رهبر ما را پیر کردند
از طرفی لبخند زدم چون جبهه مشخص است!
دیدید؟ رهبری که درمورد درختی پیام میدهد در این باره مگر میشد پیام ندهد؟
پس این سخن رهبر انقلاب که همه بیان میکردند ، اختلافات موجه و غیرموجه را تبدیل به نزاع نکنید
همیشه هم به مردم نمیچسبد
مسئولین وظیفهشان بود که در عرصه باشند و پاسخگوی مطالبه گری مردم در میدان تا آن شعار ها توسط مردم سر داده نشود!
خلاصه که الحمدلله.
اما این غم زیاد که از پیام رهبر در دلم جاری شد را کجا بگویم؟
آخ وای بر ما، وای بر ما
با توکل به خدا ما در این راه میمانیم حتی
اگر دشمنان داخلی و خارجی،منافق ها در
دولتمان بخواهند خون ما را در شیشه کنند.