eitaa logo
ر࣫͝وناک
413 دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
941 ویدیو
13 فایل
آنچه‌ که‌ در دلت‌ پنهان‌ می‌کنی‌ در چشمانت‌ آشکار می‌شود. -مولا علی‌(ع) __ میانِ شلوغیِ جهان، ما هنوز برای چند کلمهٔ واقعی جا نگه داشته‌ایم. __ از جنسِ شب، با طعمِ دلتنگی و اندکی امید ☕ .
مشاهده در ایتا
دانلود
غم زیادی قلبم را می‌فشرد رهبر انقلاب دارد چنین می‌گوید(: چنین دولتمردانی رهبر ما را پیر کردند از طرفی لبخند زدم چون جبهه مشخص است! دیدید؟ رهبری که درمورد درختی پیام می‌دهد در این باره مگر می‌شد پیام ندهد؟
پس این سخن رهبر انقلاب که همه بیان می‌کردند ، اختلافات موجه و غیرموجه را تبدیل به نزاع نکنید همیشه هم به مردم نمی‌چسبد مسئولین وظیفه‌شان بود که در عرصه باشند و پاسخگوی مطالبه گری مردم در میدان تا آن شعار ها توسط مردم سر داده نشود!
خلاصه که الحمدلله. اما این غم زیاد که از پیام رهبر در دلم جاری شد را کجا بگویم؟ آخ وای بر ما، وای بر ما با توکل به خدا ما در این راه می‌مانیم حتی اگر دشمنان داخلی و خارجی،منافق ها در دولتمان بخواهند خون ما را در شیشه کنند.
حالا این فعالان فضای مجازی که داشتند از خوبی مذاکره و شروط رهبر می‌گفتند ادامه بدهند🦦🎀
هدایت شده از  اشتباهِ خوب"
قشنگ گفت من کنار مردم ایستادم ((و قاعدتاً هم‌نظر با مردم.)) و هردو منتظریم تعهدات و برنامه‌های رییس‌جمهور و دوستاش محقق شه. 🙏💗💗💗
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
وای پدربزرگم داره صحبت میکنه بعد توی مازندرانی میخوایم بگیم طرف بره کار خودشو بکنه فوش میده ولی در اصل تو مازنی فوش نی🤣 قشنگ اینطوریه که فلانی بره شه -سانسور- بخره می‌گفتن نظر رهبر بیه ولی نیه
هدایت شده از برای آگاهی!🇮🇷🇵🇸
این حرف یعنی خودِ رهبری هم مثل همه مثل ما حتی ۱۰۰ درصد بهتر از ما میدونن این توافق اونی نیست که باید و قطعا یروز گندش درمیاد و این رو شفاف به مردم گفتن که مسئولیت با رییس جمهوره و ایشون نظر دیگه ای داشتن تا دوروز دیگه نیان بگن همه چیزز باب میل و تحت موافقت رهبر بوده و اگه چیزیم شد مقصر رهبره این بیانیه رو خووب یادتون بمونه، مخصوصا اونایی که به ماها میگفتن تندرو🤌🏻