خلاصه که الحمدلله.
اما این غم زیاد که از پیام رهبر در دلم جاری شد را کجا بگویم؟
آخ وای بر ما، وای بر ما
با توکل به خدا ما در این راه میمانیم حتی
اگر دشمنان داخلی و خارجی،منافق ها در
دولتمان بخواهند خون ما را در شیشه کنند.
حالا این فعالان فضای مجازی که داشتند از خوبی مذاکره و شروط رهبر میگفتند ادامه بدهند🦦🎀
هدایت شده از اشتباهِ خوب"
قشنگ گفت
من کنار مردم ایستادم ((و قاعدتاً همنظر با مردم.)) و هردو منتظریم تعهدات و برنامههای رییسجمهور و دوستاش محقق شه. 🙏💗💗💗
وای پدربزرگم داره صحبت میکنه بعد توی مازندرانی میخوایم بگیم طرف بره کار خودشو بکنه فوش میده ولی در اصل تو مازنی فوش نی🤣 قشنگ اینطوریه که فلانی بره شه -سانسور- بخره میگفتن نظر رهبر بیه ولی نیه
هدایت شده از برای آگاهی!🇮🇷🇵🇸
این حرف یعنی خودِ رهبری هم مثل همه مثل ما حتی ۱۰۰ درصد بهتر از ما میدونن این توافق اونی نیست که باید و قطعا یروز گندش درمیاد و این رو شفاف به مردم گفتن که مسئولیت با رییس جمهوره و ایشون نظر دیگه ای داشتن تا دوروز دیگه نیان بگن همه چیزز باب میل و تحت موافقت رهبر بوده و اگه چیزیم شد مقصر رهبره
این بیانیه رو خووب یادتون بمونه، مخصوصا اونایی که به ماها میگفتن تندرو🤌🏻
ر࣫͝وناک
این حرف یعنی خودِ رهبری هم مثل همه مثل ما حتی ۱۰۰ درصد بهتر از ما میدونن این توافق اونی نیست که باید
اینم قشنگ گفت ،
چیزی که نمیدونستم چطور بنویسم:
هدایت شده از آقایِنُقطه.
تا زمانی که این بیتوجهی ها به امر ولی فقیه صورت بگیره ، کشتی تمدن اسلامی به بندر آمادگی ظهور پهلو نمیگیره .