وای بر ما(::::::
هرکه راه میرود نظری میگوید ....
تقصیر را ، گردن فلانی میاندازند
من برایم مهم نیست که چه درموردم فکر میکنند
اما با خواندن چنین خبر هایی عصبی و بسیار غمگین میشوم!
دارند آقای قالیباف را همهجوره متهم میکنند"
میگویند فلان کار تنها از دست او بر میآمد
خدایا ...
ادعا میکنند آنها که کاملا جبهه شان مشخص است هیچکاری از دستشان بر نمیآمد
خب اگر بر نمیآمد تا الان هزار کار نمیکردند!
از وقتی رهبر گفته اند بخاطر تعهدی که رئیس جمهور از طرف خود و سایر اعضا دادند ،اجازه صادر را دادم.....
همه دارند او را متهم میکنند!
میگویند از دست فلانی برنمیآمد
این مرا به درد میآورد که آنها فقط متهم میکنند بدون هیچ مدرکی ، شاید تنها مدرکشان هم از آنهایی است که میدانیم اعتباری به حرفهایشان نیست...
چهبگویم؟
پروردگارا دیده ما را بینا کن!...