زیر سم این اسبها کردم صبوری تا
یک وقت ناراحت نگردد قلب محبوبم
پاهایشان خیلی نخورده بر تنم محکم
یک درد معمولیست باور کن عمو! خوبم
یه شعر خیلی طولانی برای حضرت قاسم بود که قرار بود بنویسم و با این مداحی بزارمش ولی خب دیگه نشد ، همینُ از من قبول کنید با این مداحی که برای حضرت علیاصغرِ😭❤