واقعا همیشه آرزوم بوده برم بشینم تو ورزشگاه فوتبال ُ ببینم ((((:
و اینطوریم که حتما یه روزی میشه
و اون روز ، اون صندلی اون مکان خوشحال ترین روزشو روزی که من حضور داشتم امیدوارم ثبت کنه برای خودش
امیدوارم ،
رفتن که آدم شاید بتونه بره ولی
امیدوارم وضع کشورشون به خوبی باشه
که من از نشستن توی ورزشگاه و تشویق تیم موردعلاقهام یاحتی همین تیم ملی ایران اصلا،
پشیمون نشم!
یهو یاد اون ضربالمثل افتادم که میگه
دیگی که واسه من نجوشه میخوام سر سگ توش بجوشه
حالا عوض میکنم
توپی که واسه ما گل نشه میخوام برا سر سگ گل بشه
هدایت شده از برای آگاهی!🇮🇷🇵🇸
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای اونایی که پایانِ مارو آرزو میکردن... :))
🆔@BarayeAgaahi