میگوییم رهبر نائب امام زمانِ
پس باید بیچون و چرا اطاعت کرد
ولی آنها همینطور بحث میکردند تا نظر خود را پیاده کنند...
پس جز مشتی دروغگو چی هستند؟
اگر او گفت شب است پس شبه اگر گفت روز است پس روزه !
دارن کشور را از لحاظ دفاعی محدود میکنند...
خدایا ما را ببخش که آنها دارن ولایت فقیه را کاملا نادیده میگیرند و نابود میکنند!
الان دوباره نظر دیگری دارم
وای
قدیم گفته بودند که او کسی است در لباس خودی
ولی فرقی با آنها ندارد...
میترسم
الان در این روزها
حقیقت برایم هی تعییر میکند
درحالی که حقیقت یکیست
ولی آشکار نیست...
خداوندا چشم های من را بینا کن
به حق این شبهای عزیز...
من هم انقدر در خیابان میمانم
چون این حق در پیروی از رهبر نائب امام
بر گردن ماست(((((:
وای برای تشییع میدون انقلاب؟):
چیبگم والا
آخه یجای بزرگ و متفاوت باید باشه که عظمت و شکوه رو نشون بده(((:
مثلا اتوبان تهران قم واااای(:
تا حرم امام خمینی😭🎀
چیبگم والا
هرچی خیره..
ولی مسئولین نمیتونن سیل جمعیتُ کنترل کنن
آخر میسپرن دست بسیجیا🤣
فکر میکنم که رهبر داشته مردم رو آمادگی میداده با حرفاش برای اتفاقات بزرگتر(((((((((((((((((((((((((((:
کتاب که باز میکنم درس بخونم گوشه گوشه کتاب و هر درس آرزوی مرگی که میکردم رو میبینم
و چقدر این نوشته ها قلبمو به درد میاره که چقدر فشار روم بوده!