وای برای تشییع میدون انقلاب؟):
چیبگم والا
آخه یجای بزرگ و متفاوت باید باشه که عظمت و شکوه رو نشون بده(((:
مثلا اتوبان تهران قم واااای(:
تا حرم امام خمینی😭🎀
چیبگم والا
هرچی خیره..
ولی مسئولین نمیتونن سیل جمعیتُ کنترل کنن
آخر میسپرن دست بسیجیا🤣
فکر میکنم که رهبر داشته مردم رو آمادگی میداده با حرفاش برای اتفاقات بزرگتر(((((((((((((((((((((((((((:
کتاب که باز میکنم درس بخونم گوشه گوشه کتاب و هر درس آرزوی مرگی که میکردم رو میبینم
و چقدر این نوشته ها قلبمو به درد میاره که چقدر فشار روم بوده!