لعنت به این دنیا
پس چرا من کاملا با تمام سعیم باهاتون صادقم و خود خودمم همون خود شکننده
ولی باز شماها بااز بااینکه میگید خودتونید ولی من طفره رفتن و نگفتن ها رو حس میکنم
دِ لعنتی من دارم میگم ببین اینجا رو بزنی میشکنم
دیگه چیزی برای مخفی کردن نمونده
ولی تو هنوزم احتیاط میکنی؟(:
واقعا فکر میکنی قراره بهت ضربه بزنم؟
همونکاری که خودت قصد انجامشو داری؟
ای کاش دقیقا من هستم های شما هم همانقدر رو راست بود!