eitaa logo
‌ ❀ᜳ݀ 𝖵𝗈𝗅︎𝗅︎𝖾𝗒𝖻︎𝖺𝗅︎𝗅︎ 🏐فور نه
1.6هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
539 ویدیو
0 فایل
🐳 ‌⎯سلام ناز، اینجا یه سالنِ والیبال کوچیکه که کلی والیبالیست ناز کنار هم خوش میگذرونن،با هم بستیان و به همدیگه راجب مشکلاتشون کمک میکنن. پینِ چنل رو هم چک کن عزیزم. ناشناس:https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1gt3cd5&btn=
مشاهده در ایتا
دانلود
بچها لطفا شروع نکنید زدن چنل از والیبال ژاپن
و حداقل هم میزنید از من هیچ چیزی رو نه الهام بگیرید و نه کپی کنید
حالا نمیدونم که اون شخص واقعا از من دیده بود یا نه
خیلی قشنگ میشه‌ها. پیارسال سوم پارسال دوم امسال اول
هدایت شده از آنونهای ناز پترا
📪 پیام جدید عزیزم قدرت آنالیز داشته باش همونطوری که توی لیگ ملت های آسیا دیدیم با حضور نیمر عبدالعزیز خب اوساکا باخت و دوم سانتوری سوم حالا لیگ اروپا خب واقعا حضور یوکی ایشیکاوا واقعا موثر بود توی پروجا و خب حضور بهترین پاسور حال حاضر جیانلی بی تاثیر نبود و خب طبق چیزایی که من دیدم قهرمان امسال ایتالیا یا لهستان و خب هر دو صد در صد قراره توی ۳ تیم برتر باشن و خب به نظرم رتبه سومو شاید بتونیم کنار بزاریم واسه ژاپن ولب بازم قطعی نیس درسته من طرف دار ژاپنم ولی خب امسال پاسور هم به دلیل مصدومیت حضور نداره و به نظر قرار نیس چیزی که انتظار دارن بشه و واقعا طبق مسابقات پشت خط زن نیشیدا هم فعالیتش طبق سال پیش کمتر و خب طبیعیه و دور از انتظار نیس
‌ ❀ᜳ݀ 𝖵𝗈𝗅︎𝗅︎𝖾𝗒𝖻︎𝖺𝗅︎𝗅︎ 🏐فور نه
📪 پیام جدید عزیزم قدرت آنالیز داشته باش همونطوری که توی لیگ ملت های آسیا دیدیم با حضور نیمر عبدالعز
ممنونم که وقتتو گذاشتی اینهمه نوشتی عزیزم، من اینو احساسی گفتم اگه میخواستم انالیز کنم که خب قطعا نمیشه با قطعیت گفت ژاپن اوله. نیمرو که کلا میذاریم کنار هلند فکر نکنم حتی تا نیمه نهایی برسه، در خوب بودن ایتالیا و بازیکناش شکی نیست اما سال بعد که رده بندی حذف شدن اگه درست یادم باشه درهرحال که حتی سومم نشد امسال باید دید چی‌میشه، و اینکه فرانسه رو جا انداختی اون هم قطعا مدعی‌ـه سکیتا مصدومه ولی مگه موتوکی پاسور بدیه؟ تجربه سکیتا بالاتره اما موتوکی هم در اون حد جوون نیست تازه قدش برای یه پاسور خیلی ایده‌ال تر از سکیتاست و به نظر من میتونه خوب جای سکیتا رو پر کنه، منظورت رو از فعالیت کم نیشیدا نفهمیدم. اما به جای نیشیدا کنتو هست و تازه قدشم بلندتره قد دفاعمون میره بالا تو سرویس و اسپک هم خوبه ، در کل به نظر منم ژاپن همچین‌ام فرقی نکرده حالا باید ببینیم چیمیشه اما من باز میگم که ژاپن به امید خدا قطعا تو سه تیم برتره
هدایت شده از آنونهای ناز پترا
📪 پیام جدید خب آره هلندو میزاریم کنار ولی از نظر من نیشیدا واقعا بازیکن سرنوشت سازیه و نسبت به سال های گذشته عملکردش ضعیف تر شده حتی تو آخرین بازیش دیدیم که شور و حال گذشترو نداره درباره سکیتا من طبق بازی های آخر و بازی های قبل خب عملکرد سکیتا خیلی بهتره و پاسهاش هدف دار تر بوده کنتو میائورا پشت خط زن که واقعا میدونیم سرعت ابشاراش در حد نیشیدا نیس و الان کاپیتانمون هس که واقعا توی پروجا سرنوشت ساز بود و امیدواریم که خب واقعا تیم قوی بیاد و یه چیز خیلی خیلی مهمتر قد تیم بلند قد ترینمون یامائوچی هست دو متر و چهار سانته خب و واقعا توی دفاع و آبشار ها تاثیر داره و خب مانع میشه اینارم در نظر داشته باشیم