⭕️
#کارت_ملی ، موضوع جریانسازی جدید بهائیت❗️
♻️اما در نقد و بررسی این جریانسازی تشکیلات بهائیت و حامیانش، ذکر نکاتی را ضروری میدانیم:
.
🔰اول: یکی از ترفندهای
#فرقه_بهائیت برای طرح و تبلیغ خود، استفاده از شگرد مظلومنمایی است. لذا هرآنکس که زمینهی بکارگیری این شگرد تبلیغی بهائیت و بهانهای برای طرح نام آن، در فضای داخلی و بین المللی را فراهم نماید، خواسته یا ناخواسته به نفع جریان بهائیت عمل کرده است.
.
از اینرو برداشت نویسنده، اینست که اعلام دین برای دریافت کارت ملّی، نوعی آمارگیری به حساب آمده و وجود گزینهی «سایر»، به معنای به رسمیت شناختن بهائیت یا هیچ فرقهی ضالّهی دیگری نیست. فقط این اقدام زمینه را برای سوءاستفادهی بدخواهان ایران اسلامی فراهم میسازد.
.
🔰دوم: اما اگر طبق نظر کارشناسان، وجود گزینه «سایر» در بخش دین (برای دریافت کارت ملّی)، بر خلاف اصل سیزدهم قانون اساسی کشور است، مسئولین امر نباید تحت تأثیر فشارهای داخلی و خارجی قرار گرفته و بر روی اصول قانون اساسی قاطع بایستند. چرا که هر قدم کوتاه آمدن، خصوصاً در مقابل فرقهای چون بهائیت، از طرفی پیروزی برای آن خواهد بود، از طرفی در قدمهای بعدی، درخواستهای زیادهخواهانهتری را دنبال میکنند.
.
🔰سوم: همانگونه که سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور اظهار داشت، انحصار گزینهی دین به چهار دین الهی رسمی کشور، مانع دریافت کارت ملّی برای دگراندیشان در جمهوری اسلامی نیست تا شبکههای معاند از آن به هولوکاست تعبیر کنند.[ باشگاه خبرنگاران جوان، تیتر خبرکد خبر: ۷۲۲۶۹۷۱، تاریخ انتشار: 1398/11/8.] بلکه بهائیان میتوانند با اقتدا به پیشوای خود عبدالبهاء، با اظهار اعتقاد خود مطابق خواست جامعه و قانون، حتی با کمترین محدودیتی مواجه نشوند.[ عبدالبهاء، سالها به دروغ خود را مسلمان جا میزد: قرن بدیع، ج 3، ص 318.]
.
🔰چهارم: جالب است بدانیم کشورهایی که اکنون عدم وجود گزینه «سایر» در ستون ادیان برای دریافت کارت ملّی را دستاویزی برای فشار بر جمهوری اسلامی قرار دادهاند، همانها هستند که حضور برخی ملّیتها را در کشورشان ممنوع یا محدود کردهاند! لذا چگونه میتوان رفتار آنان در دستاویز قرار دادن ایراندوستی برای حمایت از جریانهای برانداز همچون بهائیت را از روی خیرخواهی و ایراندوستی دانست؟!
.
🔰پنجم: اگر به راستی منطق بهائیت اینست که: «زخم ستمکاران را مرهم نهید و درد ظالمان را درمان شوید. اگر زهر دهند، شهد دهید. اگر شمشیر دهند، شکر و شیر بخشید. اگر اهانت کنند، اعانت نمایید».[ فاضل مازندرانی، رساله امر و خلق، ج 3، ص 228.] و یا ظلمپذیری اصلی رفتاری در بهائیت معرفی میشود[جی اسلمنت، بهاءالله و عصر جدید، ص 191.]؛ پس چرا نوع رفتار
#جمهوری_اسلامی با عناصر خود را ظلم معرفی کرده و برای تحت فشار گذاشتن کشورمان، در مراکز جهانی تظلمخواهی میکند؟!
🔰
@adyanuniv 🔰