◾️چه کسی باور میکند این دختران و زنان مسخشده، که در ایام عزایحسینی اینچنین خود را در دسترسِ خریدارانِ مستِ بیپروا قرار دادهاند، به دنبال حقی از حقوق پایمال شدهٔ زنان باشند؟
◾️آیا اگر حقی هست؛ باید اینطور بیپروا گستاخ، بیمرز، بیهویت، بیپرده و ولنگار، به دنبال احقاق آن رفت؟
◾️آیا آنچه در این «پردهٔ نمایش ورزشگاه» در قالب «آزادی» و «ادایِ حقی پایمالشده» با اینهمه ولنگاری و بیاخلاقی، در معرض دیدِ جهان قرار گرفت؛ یکی از نتایج قطعیِ «یله و رها بودن فضای مجازی» نیست، که سالهاست مورد مطالبهٔ رهبر انقلاب و ملت انقلابی است؟
◾️مسئول محترم! آیا برای اینهمه «بیبندوباری»،«سرسپردگی» «بیهویتی» «بیسامانی» و در یک کلمه «ولنگاری اجتماعی و اخلاقی»، در محضرِ ملت که نه؛ در محضر پروردگار جوابی دارید؟
◾️اینهمه «عقدهٔ خودنمایی» و «بی پروایی» و «بیهویتی»،که پرده حیا و عفت زنان و مردان ما را دریده است، به همینجا ختم میشود؟ یا «راه رفته و بُن بَستِ غرب» را در پیش رویشان گشودهاید؛ که اینطور«مستانه» « غرقِ بیمرزی» وشادی زودگذر شدهاند؟
◾️خواهرم!دخترم! تا میتوان در «حریمِ امن حیا» درخشید و عالمتاب شد، چرا این همه پرده دری؟! تاوقتی میتوان چون «مروارید درصدف» ارزشمند بود، چرا اینهمه «بیهویتی وبیارزشی»؟
◾️به راستی آیا نمیتوان «نجیب» بود، «عفیف» ماند و حقی را اگر هست مطالبه نمود؟!
◾️به یاد داشته باش گریههای بیامان دختری را که پدر وبرادرش برای «حفظ حریمِ حرمِ امنِ تو» حتی از جان گذشتند! وبدان که «امنیت من و تو» دلیل اینهمه غربتِ امروز اوست.
🖋عسکری منفرد
@Emam_kh