✨﷽✨      👇 👇 👇 سال متصل به ظهور قیام خراسانی      👈 قیام خراسانی از ایران در زمان خروج سفیانی  اتفاق می افتد و پیوند وثیقی با خروج سفیانی دارد.در واقع هر اندازه که در بسیاری از مناطق دنیا و خاورمیانه ، رویدادهای منفی و ویرانگر و خشونت بار شکل می گیرد ، قضیه در ایران برعکس است . البته هر چند ایرانیان از نوعی اختلاف و چند دستگی شدیدی رنج خواهند برد ؛ اما عموم منتظران در زیر پرچم رهبر سیاسی و مذهبی خود جمع شده و بدون اعتنا به چند دستگی ها و باند بازی ها و اختلاف افکنی ها و اهمال کاری ها ، ید واحده ای شده و با خراسانی همراه می شوند تا به یاری نهضت امام زمان بپیوندند. مهم ترین اقدام ایرانی ها در این دوران ، مبارزه جدی و کوبنده علیه سفیانی و متوقف کردن این جرثومه فساد و تباهی هستند.💠 امام باقر (علیه السلام) در حدیثی طولانی می فرمایند: ❌« . . . سفیانی لشکری را به سوی کوفه می فرستد که هفتاد هزار نفرند آنها در آنجا به قتل و کشتار و اسارت مردم می پردازند در چنین شرایطی پرچم هایی از سوی خراسان به رهبری سید خراسانی نمایان می شوند که منزلگاه ها را با سرعت چشمگیری طی کرده و پشت سر می گذارند و در میان آنها عده ای از اصحاب حضرت مهدی (علیه السلام) هستند.»     💠 امیرالمؤمنین (علیه السلام) می فرمایند: 🔻👈فرج را از سه چیز انتظار داشته باشید: اختلاف اهل شام بر سر آن چیزی که در میان آنهاست، پرچم های سیاه از خراسان و هراس و سردرگمی مردم در ماه رمضان. و آن حضرت در حدیث طولانی می فرمایند: وقتی سپاه سفیانی به سمت کوفه خارج می شود آنها را برای (درگیری و پیروزی بر) اهل خراسان می فرستد که آنها هم به جهت (یاری) حضرت مهدی (علیه السلام) خارج شده اند . سفیانی و سید خراسانی حامل پرچم های سیاه به هم می رسند . در خط مقدم سید خراسانی، بن صالح است که او با سفیانی درباب اصطخر (منطقه شیراز که نقطه مقابل فرو رفتگی خلیج فارس است) میان آنها جنگ خانمان برانداز و شدیدی صورت می گیرد که پرچم های سیاه پیروز شده و لشکر سفیانی متواری و فراری می شوند . به دنبال آن مردم آرزوی (آمدن) حضرت مهدی (علیه السلام) را می کنند و او را می جویند. آنحضرت هم در مکه قیام می کند در حالی که پرچم رسول الله (صلی الله علیه و آله) را به همراه دارد و آن هم در زمانی که مردم از قیام او به خاطر شدت و مدت بلایا و فتنه ها مایوس شده اند.     🚨🔴 امام رضا (علیه اسلام) فرموده اند؛    إِنَّ مِمَّنْ یَنْتَحِلُ مَوَدَّتَنَا أَهْلَ الْبَیْتِ، مَنْ هُوَ أَشَدُّ فِتْنَةً عَلَى شِیعَتِنَا مِنَ الدَّجَّال. فَقُلْتُ بِمَا ذَا؟ قَالَ بِمُوَالاةِ أَعْدَائِنَا وَمُعَادَاةِ أَوْلِیَائِنَا. إِنَّهُ إِذَا كَانَ كَذَلِكَ اخْتَلَطَ الْحَقُّ بِالْبَاطِلِ و َاشْتَبَهَ الْأَمْرُ فَلَمْ یُعْرَفْ مُؤْمِنٌ مِنْ مُنَافِق.◆ (در آخر الزمان) بعضی از افراد که محبت، ما اهل البیت (علیهم السلام)، را دستآویز کرده‌اند (خطرشان) از دجّال برای شیعیان بیشتر ست.◆ (از دجّال بدترند) چون به دوستى (و برادری) با دشمنان ما و دشمنى با دوسـتان ما اقدام نمایـد.◆ در این مقطع، حق و باطل آمیخته شود و حقیقتِ امر، مشـتبه گردد تا حدی که مؤمن و منافق شناخـته نشود. √ منابع روایت؛بحار الأنوار، ج ۷۲، ص ۳۹۱.كتاب امالى صدوق، ص ۳۲۶.وسائل الشیعة، ج ۱۶، ص ۱۷۹. صفات الشیعة، شیخ صدوق، ص ۸.      👇 👇 👇  ✍ کانال عمومی پرسشگری و مطالبات امام و امت https://eitaa.com/PORSASHGARIMOTALEBHTAMAMVOMAT