نقش سلبریتیها در انقلابات مخملی ...
این مقاله در سال ۹۸ در سومین حساب کاربری که بسته شد نشر گردید و امروز به مناسبت وقایع اخیر در هشتمین حساب باز نشر میشود،،،
شاید بتوان گفت که اغاز استفاده از سلبریتیها برای سست کردن پایه های حکومتها از دوران جنگ سرد اغاز شد برجسته ترین انها در اتحاد جماهیر شوروی و کشورهای بلوک شرق بود .
سالها بود که غرب برای نفوذ در بلوک شرق هزینه های سنگین متحمل میشد و بازدهۍ اندک نصیبش میشد..
اینجا بود که اندیشکده های غرب بکمک امدند .انها معتقد بودند که با توجه به حصار اهنینی که بعد از جنگ دوم جهانی بدور بلوک شرق کشیده شده تمایل اتحاد شوروی به نشان دادن تواناییهای خود به جهان شدت گرفته و کافیست تمایلی از غرب نشان داده شود تا انها انبوهی از هنرمندان و ورزشکاران و بالرین ها و. و را برای خودنمایی بسمت غرب روانه کنند انجاست که با ازاد کردن ویزا برای سلبریتیها میتوانیم با تغییر شرایط انها در غرب و تهیه امکانات شاهانه و تعریف و تمجید . انها را به فرهنگ غرب الوده کرده سپس بداخل روانه کنیم..
کارشناسان غرب معتقد بودند این گونه گروه های بظاهر هنر مند زین پس به جای کشورشان به ما خدمت خواهند کرد .
با این تعریف ، میتوان اولین پایه اساسی فروپاشی بلوک شرق را همین سلبریتیهای ویروسی تولید غرب دانست .
اینگونه بود که غرب میزبان لوکس ورزشکاران، هنرپیشگان،و.و. شد،
در بخش سینما بطور نمونه تارکوفسکی فیلمساز که کانون هنرمندان اتحاد شوروی اثار او را ضد ارزش
میدانست.کیشیلوفسکی.اندره وایدا ،کسانی بودند که هدف انتخاب غرب قرار گرفتند و براحتی بدام افتادند .
« هنر پیشه وابسته به نهادهای امنیتی غرب خانم "ژولیت بینوش" و طراح برجسته سازی سلبریتیها در جهان ، کلیدواژه ارتباط این جماعت با مامور هنری غرب است .
رابطه سینمایی همین علیا مخدره را با فیلمسازان ایرانی برای طراحی برنامه مطرح شدنشان در فستیوالهای مختلف و گرفتن جوایزی که همه میدانیم از چه نوعیست را هم براحتی میتوان ره گیری کرد .»
،با اغاز کار امپریالیسم روی این کارگردانها و هنرپیشگان همراه ، تمامی رنگین نامه های غرب برای تمجید و تکریم این بظاهر هنرمندان بسیج شدند .بزرگان سینمای غرب از اینان بعنوان نماد هنر،اسطوره سینما ، نام میبردندو روزی نبود که نامشان در فستیوالها برده نشود و رنگین نامه ای عکس و تفصیلاتی در شاهکار بودنشان ننویسد حضور این سه ویروس در جامعه هنری شوروی و بلوک شرق اجتماعی از هنرمندان راستگرای ضد سوسیالیسم را بوجود اورد که تا اخرین روزها کمک به فروپاشی کشورهایشان را باشدت تمام دنبال کردند
اما با فروپاشی اتحاد شوروی و بلوک شرق ، غرب دیگر از این اوباشان خود فروش بی نیاز شد ، بیکباره نامشان از صفحات نشریات هنری حذف شد.و انچنان خاک فراموشی بر گورشان پاشیده شد که امروز جامعه هنری غرب نمیداند تارکوفسکی زنده است با با عزراییل ملاقات کرده ، وایدا و کیشیلوفسکی نفس میکشند یا مردند . این فقط شامل اینها نبود ، زیر مجموعه فاسد شده این ها هم بعد از فروپاشی کشورشان یا نابود شدند یا بزیر گل رفتند. از بالرینهای مشهور همچون کاترینا بت مشهورترین پاتیناژیست شوروی که برای دریافت یک پورشه به المان پناهنده شد تا خود گارباچف که تبلیغ همبرگر را برعهده گرفت
این پایان همه سلبریتیهای وابسته و مزدوران خائنی است که غرب بادشان میکند و باورمندشان میکند که هنرمندند. نادرند.کمیابند ،در صورتی که هیچ نیستند ..هیچ .
بروشنی دیدیم که با اغاز پروژه امپریالیستی مهسا امینی ، اولین گروهی که پای کثیفش را به میدان مبارزه علیه انقلاب نهاد همین سلبریتیهایی بودند که سالها ضمن فساد گسترده مالی و روابط جنسی ناسالم ، توسط دولتهای گذشته برای چنین روزهایی تولید شده بودند .
سلبریتیهای فاسد متشکل از مشتی مطربهای روحوضی که با استفاده از فضای رسانه ای کشور و فضای مجازی توانسته بودند همه نوع فساد را در کشور عادیسازی کنند و اکنون اماده میشدند تا برهنگی و تجزیه کشور و توهین به مقدسات و تمسخر قهرمانان جان برکف و .و..و را عادیسازی کنند .
حال جمهوری اسلامی ایران باید تصمیم بگیرد و تکلیفش را با این فاسدان اجیر شده فکری روشن کند سیمای مثلا ملی و "خانه سینما"ی فاسد تولید کننده این سلبریتی های قرتی و دهان چاک هستند مطربهایی رو حوضی که از جیب ملت فقیر ایران میچاپند و پولهای کلان میگیرند و مالیات نمیدهند ولی با اشتیاق کفش امپریالیسم را میلیسند ..
نعیم صفایی
#عموفیدل
🔷🔶
@amoofidel 🔶🔷