delbary
[کُلُّناٰ‌فِداٰك‌یاسِیِد‌عَلی]🇮🇷
@delbary
بسم رب الحسین... 🌿

دربندجهادیم‌نیست‌مارامیل‌ِرهایی؛ ✌️🏻
اومدیم‌تاگوش‌به‌فرمانِ‌فرمٰانده شهیدمون باشیم🥲و مطیع امر رهبر جوان🌱
کپی؟اگر برای اوست شرط برای چه؛
ولی یه صلواتم برای شهادتمون بفرست 😉

تو این سنگر بگوشم🪖
@Shahedp_313
اگر پیام رسان ایتا دارید, می‌توانید با @delbary ارتباط بگیرید.