💯 تحلیل زنجیره ارزش آفرینی اقتصادی بازی های رایانه ای 🎮 از دهه ۱۹۷۰ به بعد بازی های رایانه ای در آمریکا مطرح و تاکنون با پیشرفت در عرصه تکنولوژی و فناوری های ارتباطی وارد فازهای جدیدی شد. این رسانه ها به عنوان ابزاری قدرتمند در فرهنگ سازی، انتقال سبک زندگی و مدیریت مدنظر آن ها به مناطق مختلف دنیا نقش مهمی ایفا می کنند. 🎮 در ایران شناخت قدرت و ابعاد صنعتی-فرهنگی این بازی ها با تأخیر صورت گرفت. در سال ۱۳۸۵ با حمایت مستقیم مقام معظم رهبری و نگرش واقع­گرایانه از اهمیت این صنعت هم برای تولید فرهنگ و هم مقابله و رقابت با ورود بی رویه ی بازی های خارجی در دستور کار قرار گرفت. 🎮بر اساس دو مولفه ژانر و گیم پلی می توان از بازی های رایانه ای مختلفی نام برد: بازی های تیراندازی اول شخص، نقش آفرین، ورزشی، معمایی، استراتژِیک و چند نفره. 🎮 بازی ها، علاوه بر ماهیت سرگرم کننده، ماهیت و کارکرد بسیار مهم اقتصادی و مؤثر در چرخه تولید و ارزش آفرینی اقتصادی در ابعاد و سطوح مختلف دارند. از جمله: ⏪ماهیت و محتوای درآمدزایی تبلیغاتی از این بازی ها برای شرکت های مختلف ⏪ایجاد حلقه های توزیع کنندگی شرکت ها و واسطه های توزیع کننده در سطح جامعه ⏪ نوآوری و ایده های جدید و پویایی سازی تولید در کسب وکارهای متنوع ⏪و بازاریابی عرضه و تقاضا در حوزه های زیرساختی سخت افزاری و نرم افزاری http://iranthinktanks.com/Research469 @emh_ismc_ir •┈┈••••✾◾️◾️◾️✾•••┈┈• 🎋جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی🔰 عضویت در گروه👇 https://eitaa.com/joinchat/90636304C6a5afed72d عضویت در کانال👇 🌐 @eghtesad_mardomi