♦️ نبرد من / نوشته آدولف هیتلر: یهود اول سوار نخبگان شد تا بتواند سوار مردم بشود، سپس فرمان فراماسونری و روزنامه را به دست گرفت!
🔸 یهودی ها در ایران جلسات فراماسونری را در پوشش تصوف برگزار میکردند ( بخش۱۵)
🔻 در ادامه متن کتاب را مشاهده میکنید: آنها برای آنکه پایه های نفوذ خود را در ارکان دولت مستحکم سازند شروع به از بین بردن تمامی موانعی کردند که جلو راهشان را گرفته بود. برای انجام این کار با لجاجت و سر سختی تمام برای برقراری آزادی مذهب کوشش نمود و در جمعیت فراماسون ها که نفوذ کاملی در آن داشت داخل شد زیرا فراماسون وسیله بسیار پر قدرتی در دستش بود که با آن میتوانست در مقابل عوامل مختلف مبارزه کند و خود را به نتیجه برساند.
طبقات مختلف و دایره وسیع سیاست اقتصادی تحت نفوذ و تسلط شبکه فراماسون قرار داشت بدون اینکه خودشان احساس کنند در اختیار او بودند.
🔻 اما ملت حقیقی یا بهتر بگویم طبقه ای که تازه هوشیار شده بودند و میخواستند با نیروی خود بر همه چیز مسلط شوند و آزادی مطلق را به دست بگیرند در دایره وسیع تسلط بر یهودیان نبودند و رفته رفته خود را کنار کشیدند معهذا یهودیان میدانستند که تسلط بر این طبقه روشن فکر از هر چیزی برای آنها لازم تر است.
زیرا یهود میدانست که نمیتواند نقش تسلط خود را مانند سابق بازی کند درحالی که یک مانع بزرگ جلوی او باشد.
پس باید بین خود و آنها واسطه ای قرار دهد و این واسطه را بایستی در قشرهای فشرده سرمایه داری پیدا کرد.
🔻 ولی سازندگان کالاها و کارخانجات دستکش سازی و نساجی یا امثال آن حاضر نمیشدند در دامی که دستگاه فراماسون برای آنها گسترانیده دست و پای خود را گرفتار سازند، پس راه دیگری را جستجو کردند که بسیار موثر باشد و بنابراین مجبور شدند دستگاه فراماسونری مطبوعات را مانند اسلحه دوم در خدمت پیشرفت مقاصد یهود بگیرند.
از این جهت یهود تمام فعالیت و مهارت خود را برای نفوذ در مطبوعات به کار برد...
آنچه مشاهده کردید روایتی بود از تجربه ی مشترک ملت ها که البته از حافظه ی تاریخی بشر پاک شده اما نمونه ای از آن که در المان رخ داده پیش روی ماست.
🔻 در ایران هم ماجرا مشابه بوده است و فراماسونری از زمان قاجار و از هند وارد ایران شده و شبکه ی مخفی خود را پایه گذاری میکند.
از یهودیان مشهد ماشییح عجون رئیس یهودیان مشهد که در بین مسلمانان با نام ملا مهدی فعالیت میکرده و رفته رفته کانون توجه شبکه ی صهیونی خارج از ایران و گروه های مخفی فرا ملی قرار میگیرد.
ملا مهدی به تصوف علاقمند بود و جوزف ولف (مورخ انگلیسی) در اوّلین دیدار دریافت که او از سران فرقهای است بهنام صوفیان یهودی.
🔻 ملا مهدی از جوزف ولف پرسید: آیا دربارهٔ تصوف چیزی میدانی؟ ولف پاسخ مثبت داد و از سفر خود به شیراز گفت و دیدارش با پسر میرزا ابوالقاسم سکوت که رئیس صوفیان شیراز بود. ملا مهدی گفت: میتوانی در میان یهودیان مشهد صوفیان بسیار بیابی. و توضیح داد که صوفیان یهودی مشهد مرشدی دارند بهنام ملا محمدعلی (اشکپوتی).
ملا مهدی و سایر صوفیان یهودی مشهد در زمان سفر ولف (١٨٣١)، هشت سال پیش از واقعه اللهداد (١٨٣٩)، قرآن میخواندند و در ظاهر آن را بهعنوان کتاب آسمانی قبول داشتند. جوزف ولف میافزاید: آنها پیش مرشد قرآن و سایر کتب مذهبی را میخوانند تا تأییدی بر حقانیت نظام فکری خود بیابند.
🔻 فارغ از مدل عملکرد یهود در ایران میتواند دریافت که فراماسونری صرفا یک ابزار بوده و هست که صهیونیسم جهانی از طریق آن و عناصرش آنچه در ذهن دارد را پیش میبرد.
درباره ایران و نوع عملکرد این جریان یک نکته را میتوان حدس زد و آن اینکه مجموعه ی این گروه از کف جامعه تا دربار شاهان و حوزه و دانشگاه میکوشیدند نفوذ کرده، وانمود به مسلمانی کرده و سپس هزار انشعاب ایجاد و هزار شبهه مطرح کرده بلکه موتور جامعه را پایین آورده و مردم را هزار فرقه کرده برابر هم قرار دهد....
صبور باشید. بیشتر در این خصوص خواهیم نوشت.
✍آقای تحلیلگر