نگاهی به سیر تکاملی فرضیه فرازمینی های باستانی 👽🛸🔻 بخش چهارم (قسمت: پنجم) 5️⃣ ♦️ نقطه اوج دیگر روند تکاملی فرضیه فضانوردان باستانی را باید کتاب سیاره دوازدهم-۱۲th planetاثر ذکریا سیتچین(۱۹۰۲-۲۰۱۰، Sitchin) دانست. 🔷 سیتچین زندگی پر فراز و نشیبی را گذراند. وی اظهارنظر نمود که تمدن سومری آفریده نژادی است به نام آنوناکی که از از سیاره ای ورای نپتون آمده بودند، سیاره ای به نام نیبیرو. 🔶 مدار سیاره نیبیرو به گونه ای است که هر ۳٫۶۰۰ سال یکبار از نزدیکی زمین عبور می کند. سیتچین ادعا کرد که سومریان تمامی سیاره های منظومه شمسی را کاملاً می شناخته اند و آنوناکی در اساطیر سومری همان نفیلیم در سفر پیدایش تورات است. 🔷 آنوناکی ها از ۴۴۵٫۰۰۰ سال قبل به زمین رفت و آمد داشته اند و این را می توان از آثار استخراج طلا در آفریقا در همان حوالی مشاهده کرد. یک آنوناکی به نام انکی پیشنهاد داد که با خلق بردگانی ابتدایی یا هموساپینس از طریق مهندسی ژنتیک، آنوناکی را از درد و رنج کار در معادن طلا رهایی بخشند. 🔶 سیتچین معتقد است که کتیبه های باستانی حکایت از آن دارد که تمدن سومری دستاورد نبوغ خدایان(آنوناکی ها) است. او دلیل ویرانی شهر اور را سلاح های هسته ای می دانست و حتی متن تورات را برگرفته از نوشته های سومری می پنداشت. 🔷 تنها کتاب سیاره دوازدهم تا کنون بیش از ۴۵ بار تجدید چاپ شده و به ۲۵ زبان از جمله خط بریل نیز ترجمه شده است. در نهایت عصر یخبندان حوالی ۱۲٫۰۰۰ سال قبل باعث ویرانی تمدن به جای مانده از آنوناکی گردید و آنها به نیبیرو باز گشتند، اما انسان توانست از آن جان سالم به در برد. 🔶 در کل باید گفت که تفسیرهای جدید سیتچین از الواح سومری باعث تازه شدن روح فرضیه فضانوردان گردید. طی یک دهه دانیکن، رائل، تمپل و سیتچین فرضیه فضانوردان باستانی را تقویت نمودند و چنان گره بر گره زدند که گشودنشان در توان هر کس نباشد. 🔷 جالب این که هر یک از این نظریه پردازان با انتشار اولین کتاب رسمی شان به شهرت رسیده اند و در سایر آثار بعدی شان بیشتر به تفسیر همان کتاب معروفشان پرداخته اند. 🔶 میشل هایزر که دکترای زبان های سامی و عبری خود را از دانشگاه وینسکانسین گرفته است، می گوید که بعضی از ترجمه های سیتچین از اصطلاحات میان رودانیان و سومریان با فرهنگ لغت های موجود مطابقت ندارد. 🔷 وی در نامه سرگشاده به سیتچین متذکر می گردد که تاکنون هیچ یک از متخصصین زبان سومری، اکدی و سایر زبان های سامی ارزیابی مثبتی از کارهای سیتچین ننموده اند. 🔶 آلان آلفورد(۱۹۶۱، ) که در سال ۱۹۹۶ با کتاب خدایان هزاره جدید- Gods of the New Millenniumرتبه یازده پرفروشترین های آن سال را در انگلیس کسب نمود، ابتدا تحت تاثیر نظریات سیتچین بود و در جهت اشاعه تفکرات سیتچین در انگلیس قلم می زد اما به ناگاه عنان قلمش به سوی سیتچین بر می گردد و او را هدف می گیرد. 🔷 وی در سایت رسمی خودش می گوید هنگامی که در پی جبران نقطه ضعف سری کتاب های سرگذشت زمین نوشته سیتچین، مبحث مربوط به تمدن مصر رفت، به این نتیجه رسید که خدایان مصری به هیچ وجه فرازمینی نبوده اند و متوجه می شود که آنوناکی ها خدایان کل سیاره زمین نیستند! 🔶 آلفورد حتی به دیدگاه اساطیری فون دانیکن نیز تاخته است و خود اکنون قطب مستقلی در حیطه فرضیه فضانوردان باستانی محسوب می شود. 🔷 کتاب ماشین من و السلوی- Manna Machine که نوشته مشترک جورج ساسون(۱۹۳۶-۲۰۰۶،Sassoon) و رودنی داله(۱۹۳۳، Dale) است و در سال ۱۹۷۸ به شهرت رسید، نیز در نوع خودش جالب است. 🔶 ایشان مدعی شده اند که هنگام سفر ۴۰ ساله بنی اسرائیل از صحرای سینا، یک ماشین به ایشان داده شد تا برایشان من و السلوی تهیه نماید! و راکتور هسته ای که نقش موتور ماشین را داشته است، در تابوت عهد نگهداری می شده است!! ♦️ این راکتور شش روز در هفته کار می کرده و در روز هفتم آن را سرویس می نمودند تا برای هفته ی بعدی آماده باشد. دانش این ماشین توسط کابالیست های یهودی محافظت می شده است. به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید 🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2 ادامه دارد....🔻🔻