ٱلْقَمَر|Ghamar
«بِسْمِ رَبِ مٰادَرِ پَهْلُو شِکَسْتِه»
شهید علیخانی میگه:
به یمن تلخی هجران؛وصال شیرین است❤️🩹
پس به امید وصال شیرین:)
کپی؟! به جز #کپی_نشه بقیه به شرط دعا برای فرج حلاله
کاری داشتین هستم:
@Majnoon_hoseeyn
اگر
پیام رسان ایتا دارید, میتوانید با
@ghamare ارتباط بگیرید.