🔰تحلیل انتشار آهنگ مستهجن توسط جنبش فواحش و اشاعه فحشاء و تقسیم کار در جنگ ترکیبی 🔹وقتی ترانه "برای آزادی" شروین حاجی آقاپور، در خلال نا آرامی ها بیرون آمد، بلافاصله نقل مَحفل شد. برخی ساده لوحانه پنداشتند؛ جنسِ ترانه نسبتی با جنبش فواحش ندارد و تنها مورد سوء استفاده و تجزیه طلب شده است. 🔹اکنون بعد از بیرون آمدن شروین، با نام "چشماتو ببند" عملاً جامعه ایرانی_اسلامی ما، با پدیده موسیقی در داخل کشور مواجه است. این اثر ضدهنری و ضداخلاقی که جنسِ آن است؛ رسماً در پوشش کارهنری، خیانت در زندگی زناشویی و را مورد هدف دارد. 🔹 اگر به کاور اثر (تصویر پیوستی آهنگ) یا برخی کلیدواژه درون شعر توجه کنید، و این آهنگ، دقیقا در تقابل با فرهنگ اصیل ایرانی و ارزشهای دینی است و متاسفانه گزاره ، و ، بطور هدفمند و صدالبته کاملاً علنی در این ترانه برجسته شده است. 🔹تولید این اثر را نباید یک اتفاق سهوی دانست. این یک اثر هدفمند و بخشی از تقسیم کار در دشمن است که عملیات میدانی آن با آشوبگران، پردازش خبری آن با رسانه های غربگرا و رزم نوازان این جنگ، برخی سلبریتی ها از جمله خواننده این آهنگ است که عملاً را آهنگین میخوانند و میسازند. 🔹 بنابراین بعد از سوزندان روسری، برهنگی بدن و آغوش رایگان، اگر امروز این آهنگ علناً با گذاره های "ترویج فحشاء و حرامزادگی" رونمایی میشود؛ نباید تعجب کرد. این برگ جدیدی از سناریویی است که به بهانه آزادی جامعه به جنگ اخلاق در جامعه آمده است. به اسم حقوق زن به اسارت زن در نگاه جنسی کمر بسته است. درسایه فرهنگ مبتذل غرب بر فرهنگ ایرانی_اسلامی جامعه می تازد و ساحت پاکدامن زن جامعه ایرانی_اسلامی ما را به یک موجود غریزه طلب و ناپاکدامن تنزّل میدهد. 🔹 لذا از کنار این مسئله نباید به سادگی گذشت، وقت آن است که مسئولین و متولیان امر، با نزدیک شدن فصل بهار، از در حوزه مدیریتی خود، بیدار شوند. چراکه دشمن در یک برنامه مفصل و منسجم با گزاره های عینی (کشف حجاب) و گفتمان سازی ذهنی (ترانه سازی و...) به استقبال فحشاء در جامعه ایرانی_اسلامی ما آمده است و عملاً اختلال در و را دنبال میکند. 🔹 لذا نهادهای مربوطه در مواجهه با این رویّه خطرناک و هدفمند دشمن مسئول هستند و چنانچه دچار کم فهمی معرفتی، بدعملی و ترک پست مدیریتی شوند، قطعا جامعه با تراکم آسیب های اجتماعی روبرو خواهد شد و در پی آن در جامعه شکل خواهد گرفت. ✍ دکتر علی قاسمی 🌐 کانال خبری تحلیلی خواص @khavas1399