ورود مرجعیت شرعی برای مبارزه با بدعت در سه نمونه‌ی تعزیه‌خوانی و قمه‌زنی و ساززنی با هم‌این کلیدواژه‌ی مبهم دست‌گاه سیدالشهداء کمابیش زمین‌گیر شد. بدعت کشف حجاب هم در هیأت‌ها عزاداری ماندگار خواهد شد اگر برای این تلبیس صوفیانه تبیینی فقیهانه نداشته باشیم... آن چه ریشو/چادری‌های یواش به خیال خود با قرتی/دگوری‌های شاخ می‌کنند حتا جذب نیست، جمع است؛ دورهمی تهی از هر تغییر و هدایت. هیأت محرم محکوم به شریعت محمدی است، حاکم بر آن نیست... اسم رمز نومرجئه‌ی شیعه‌تبار چه است؟ دلت پاک باشد... مذهبی صورتی جمال منهای جلال است؛ جاذبه‌ی منهای دافعه؛ رویش منهای ریزش... کاشفان حجاب را شن‌تراش باید کرد: با کوران بی‌شمار امر به معروف و نهی از منکر ریز و درشت از طرف متشرعین، یا حجابش را بر می‌گرداند یا به گتویش بر می‌گردد... حلقه‌های میانی امت پیش از نماز جمعه و به طرف مصلای شهر راه‌پی‌مایی می‌کنند و نه پس از آن و به طرف خانه... ایستاده‌ییم تا سلیطه‌های جنبش فواحش زیر خیمه‌ی عزای محرم هم برهنه شوند؟ و متشرع‌ها را به روضه در پستوی خانه پس برانند... پس از کشف حجاب، شرب خمر را هم کف هیأت عزای سیدالشهداء بپذیریم؟ یا آخوندهای پروانه‌یی و پامنبری‌های صورتی آن‌ها ایده‌ی دیگری دارند... در دست‌گاه سیدالشهداء اگر نماز ظهر عاشوراء را ترک کردید، امر به معروف و نهی از منکر در خیمه‌ی عزای محرم را هم ترک کنید؛ ترک واجب، ترک واجب است... سکوت و قعود از امر به معروف و نهی از منکر زیر خیمه‌ی عزای عاشوراء برابر غائله‌ی کشف حجاب به نفوذ جنبش فواحش به جاده‌های پیاده‌روی اربعین ختم خواهد شد... از هیأت عزای محرم برابر نفوذ جنبش فواحش حراست کنیم... ✍ محمد مهدی فاطمی صدر @madare0120