دیوث و دیون
در مورد رابطه معنای و ضدیت این دو کلمه قبلا صحبت کردیم اما با اشاره به وضعیت امروز جامعه و پدیده ها بد نیست گریزی دیگر بزنیم .
واژگان زیر :
طلبکار بدهکار
عرضه تقاضا
خیلی به ما کمک میکنند که مفهوم ماواری کلمات دیث و دین را بفهمیم .
دیث به معنای پرداخت یا عرضه کردن یکی از نوامیس دینی خود یعنی ، ناموس ، سرزمین و مذهب است .
ما هیچ دینی به کسی سر این موارد نداریم وهیچ چیز نمیتواند با ااین ها معامله شود و وقتی کسی یکیاز این سه مورد را به منصه عرضه بکشاند دیوث محسوب میشود .
دیث واژه ای عربی است که مقابل آن دین است ، دیث به معنای دادن و دین به معنای گرفتن است .
کسی در مورد دین ناموس ، وطن و مذهب به هیچکس بدهکار نیست و برای پرداخت هیچ بدهکاری حق گذشت از این سه مولفه را ندارد .
آیت این حرکت در طبیعت به عنوان زبان خلقت خوک است ، خوک جزو حیواناتی است که وقتی کسی به همسر و فرزندانش آمیزش میکند لذت میبرد و حتی ابراز رضایت میکند .
خوک یک موجود سرد مزاج است که هیچ غیرتی و غیریتی بر تملکات خود یعنی همسر و قلمرو ندارد و هر کس از گوشت این حیوان بخورد به همین جور امراض روحی دچار میشود .
دیاثت و دیانت حدی دارد ، در هر کسی متفاوت است .
مثلا کسی که همسرش بخشی از موهای خود را ملاعام نشان میدهد و شوهر بی تفاوت است اودارای سطحی از دیاثت است .
تا جایی که به پست ترین وادی ها کشانده میشود و هیچ غیرتی از هیچ بعدی نسبت به نوامیس خود از جمله خواهر و مادر و دختر خود ندارد .
اصل زن به ذاته یک ناموس است و به مرد ناموس اطلاق نمیشود ونهایتا به مردان آن عیال الله گفته شود .
دین هم همینطور است ممکن است کسی فقط در حد مناسک فردی و شخصی دین خود را به خدا ادا کند که این یک چیز ابتدائی است و ممکن است فردی با تک تک سلول های بدن به ترک محرمات الهی پایبند باشد .
متاسفانه جامعه بین الملل به خصوص اروپا سطح دیوثی و پفیوزی به حد انتهایی خود رسیده و واقعا بالاتر از این ممکن نیست ، جوری که ۷۰ درصد اروپا حرامزاده محسوب میشوند و میشود گفت اینها پیش فرض مستعد مبارزه با اسلام تا چندین نسل آینده خود هستند ♨️