جمهوری اسلامی قرارگاه حسین ابن علی است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن گرامیداشت ۴۴ روم الله انقلاب اسلامی تاملی بر واژه عدالت بین مسئولین و مردم را خدمتتان عرض می کنم شاید بر این محور اساسی که جزء اصول اعتقادی مسلمانان است گام برداریم،از آنجا که عدالت از اهداف اساسى بعثت پیامبران است، در دین محمّدى که خاتم آنهاست اجراى عدالت در جامعه بشرى هدف اصلى است و در آیات و روایات در سیره عملى رسول اکرم(ص) و اهل بیت او نیز اجراى عدالت به صورت اصلى بنیادین مطرح گشته و مورد تأکید بسیارى قرار گرفته است. رابطه انسان با خداوند، با خویشتن، با محیط پیرامون و نیز با انسانهاى دیگر، هر کدام ویژگى و مقوله خاصى است و داراى قلمرو و اعمالى مىباشد ولى همه در صورت رعایت عدالت شکل درستى بخود مىگیرند. در واقع هر عملى که امکان دارد از انسان سر بزند و یا لازم باشد که انجام بگیرد از این چهار قلمرو بیرون نمىباشد و بنابراین مىتوان گفت که همگى اصول شرایع و آیین ادیان آسمانى در عدل و احسان خلاصه مىگردد و این دو، جوهر همه احکام و تعالیم آسمانى است. ابومالک مىگوید به امام سجاد(ع) عرض کردم مرا از دین خدا آگاه کن، امام فرمود همه تعالیم دین، حقگویى، داورى طبق عدالت و وفاى به عهد است. همه دین خدا همین هاست، لذا برهمین سیر و روش اهلبیت هم مبنای خود در برخورد با مردم می دانند امیرالمومنین علی علیه السلام که خود شهید راه عدالت است در برخورد با برادر خود این چنین است امام علی(ع) در بیان قضیه ی درخواست برادرشان، عواملى را كه در نظر اهل دنيا مجوز تبعيض است اینگونه شرح می دهد: «از يكسو تقاضاى چيز زيادى نداشت و از سویی فقير بود و فرزندانش پريشان حال بودند و از سویی مكرّراً تقاضاى خود را بيان مى كرد». آری همه اینها موجب نشد که ایشان سهم برادرش از بيت المال مسلمين را بيشتر کند و براى او امتياز خاصّى نسبت به ديگران قائل شود و با داغ کردن قطعه ای آهن به او فهماند از آتش آخرت كه با این آتش قابل مقايسه نيست، بپرهيزد . در سیره و روش امامین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم همین را انسان مشاهد می کند برخورد حضرت امام خمینی (ره) به قضایای مختلف در دوران حیات ایشان مثل باند مهدی هاشمی معدوم بدون هیچ ملاحضه و خط قرمز ایشان به اجرای عدالت اصرار ورزید و امام خامنه ای عزیز در قضیه فتنه ۸۸ بر اجرای بدون ملاحظه و خط قرمز عدالت پرداختند اما در مقوله اجرای عدالت در دولتها ( مجلس ،دولت،قوه قضاییه ) با اینکه یکی از شعارهای مهم آنها عدالت و اجرای آن است میبینم به خوبی انجام نمی گردد چرا که و قتی به ملاحظات و خط قرمزها می رسند توان اجرای آن را ندارند که این مسئله برای مردم به عنوان میراث داران انقلاب اسلامی قابل سوال بوده و است که چرا دولتها در مسئله عدالت مردودند شاید چون فاصله کاخ نشین و کوخ نشین هر روز زیادتر می شود و در شهرستان فلاورجان وقتی به چند نمونه آن نگاه می کنیم همین را مشاهده می کنیم وقتی کسی که از بین خود همین مردم برای خدمت گذاری به همین مردم انتخاب می شود به مرور زمان بخاطر اسباب قدرت خود را تافته جدا بافته می داند و در بیانی از خودشان شهرستان فلاورجان با این همه شهید و افتخارات دهستانی بیش نمی بیند که جای تهلیل این سخن بماند و در مسئله درخواست غیر قانونی از ریاست محترم داد گستری فلاورجان و مطالبه جمعی از نخبگان شهرستان بر پاسخگویی قوه قضاییه و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مبنی بر اعلام این مطالبه غیر قانونی می بینیم رئیس دادگستری را عوض می کنند تا این هم مثل بقیه موارد مسکوت بماند ،یا در همین قضیه اخیر شکستن گوشی می بینیم به جای عذر خواهی گفته می شود که پولش داده می شود خوب این همان نگاه آن سلبریتی است که می گوید همه مردم ایران فدای یک تار موی فرزندم یا در اداره وقتی وارد می شوی بالای سر کارمندان روی کاغذ نوشته شده هرگونه توهین به کارمندان ۸۰ ضربه شلاق یا سه ماه حبس دارد ای کاش کنار همین نوشته می نوشتند هر گونه توهین کارمند به ارباب رجوع هم این مجازات را دارد این همان فکر و نگاهی است که وقتی مردم متوجه تبعیض مسئولین در اجرای عدالت می شوند نمره مردودی به مسئولین می دهند جناب آقای دادستان در قضیه شکستن دوربین تلفن همراه اگر قضیه برعکس اتفاق می افتاد شما به عنوان دادستان و نماینده مدعی العموم چه می کردید که در این قضیه انجام نمی دهید انتظارم مردم اجرای عدالت است همان که دولتها ( مجلس، قوقضائیه، دولت) حرف عدالت را می زنند اما مانند امامین انقلاب نمی توانند به آن عمل کنند در پایان سوال من این است کجای قوانین کشور مصونیتی را برای مسئولین وخانواده مسئولین آورده که به تکلیف مان عمل نمی کنیم وجه تمایز مسئولین و کوخ نشینان در چیست