@soltannasir                            { ایلی ۲ } ادامه...👇 { 🔥ایلی بر هوشنگ تابید آذران آمدند هفت آذر را آوردند. ایلی بر هوشیا (هوشع نبی) تابید دیوان صهیون را به لرزه در آورد. دیوان از موطن خود گریختند آنان که با طلسمی به زبان هوسه ای در ایران در بند شدند. بار دیگر ایلی در فرشگرد (رستاخیز= یوم الحشر) بر هوشنگ تجلی یافته با دیوان آزاد شده در آن هنگام خواهد جنگید و پیروز خواهد گشت. 🧙‍♂مغان نسایا که اعظم آنان در انجمن های مخفی غربی راه دارد و مغان هند و تمام مغان باکتریا (بلخ) در منطقه ای بین کوه شاهو و هاتشگاه هر سه ماه یکبار جمع می شوند. 👈اول هر فصل تا راه به عالم شاهو در کوه شاه هو بیابند. 0⃣1⃣1⃣ وقتی یک از تکثر صد و ده ایلی می رود دست به چشمه بیت حسدا می کشد عیسی قادر است که شفا بدهد. عین یا چشمه عین (چشم) علی است در تجلی یعنی عین از علی چشمه است حاکم بر تمام چشمه ها علیست و یک از او ایلی است پس ما هزار و یک چشمه ایلی (چشمه علی) داریم که یکصد و ده آن بر زمین متجلی شده است. آنچه صفر و یک است خود علی است.  مابقی چشمه ها در چهار طبقه عالم ملکوت تا [مرز] جبروت پهن شده اند. همه آنها ایلی اند و همه انوارش ایلی است. حسین خود یک ایلی است. حسن خود یک ایلی است. (حسنین در مجموع یک ایلی هستند)  همه ایلی می باشند. حسن 118 می شود ده ۱۰ و حسین ۱۲۸ می شود هو (یازده). ده در یازده می شود صد و ده (علی) (10)(01)1001                    (هر کدام از 01 به مثابه یک چشم در صورت می باشند.) همه انوار ایلی اند در بهشت دو چشمه است که اشک عالمیان در آنجاست چشمه ی یمین و چشمه یسار چشمه ی یمین متعلق به چشم راست و چشمه ی یسار متعلق به چشم چپ است. هر چه از چشم راست (مومن) جاری شود جمال علی و هر چه از چشم چپ وی جاری شود جلال علی است. حور العین جمال علیست. هر چه عین (چشمه و چشم) از علیست. 🌊ایلی ها بر جوشش چشمه ی گیلاس از چهار طرف حرم مطهر مقدس رضوی دست می کشند. چشمه در اعماق  زیرین حرم مطهر به نقاطی وصل گشته و ایلی ها آنجا حاضر می شوند و دست میکشند و آب را مقدس می سازند. یود (י حرف دهم الفبای عبرانی ) همان ید علی است. و [حرف] عین عبرانی چشم علی است. بیت حسدا در یروشالیم ساخته شد نخست شفاخانه بود حوضچه هایی درون زمینش قرار داشت که در مکانی نزدیک جوشش یا عبور چشمه ای ساخته شده بود. گودال هایی کنده شده بود. ایلی هایی در مسیر عبور آن چشمه دست می کشیدند آب آنجا را مقدس می ساختند آب تقدیس شده وارد کانال هایی می شد و سپس وارد مکان تطهیر میشد انواع شفا و رفع نحسی و دفع جن و حلول و باطل نمودن طلاسم در آن مکان صورت می گرفت تا که این اماکن پس از عیسی بن مریم به دست قبالیست ها افتاد و آنان شیطان را بر بیت حسدا حاکم نمودند تا به جادو و کارهای عجیب و القائات شیطانی بپردازد. دو عین علی (عینیم) تبدیل به سه چشم یعنی دو چشم فاقد دید و دارای تک چشمی در وسط شد. علی (علیه السلام) سه چشم داشت.  اما شیطان از دو چشم جمال و جلال محروم است و یک چشم دارد چشمی در وسط به نام عین ایلوو و بیت حسدا در طول زمان تبدیل به انجمن مخفی ایلومیناتی گشت. انجمنی به درازای تاریخ. همه چی علیست چشمه و خاک و دست و دو چشم و دو گوش و زفان علیست. عالم مُلک و مِلِخ که دو عالم مجزاست هر دو ایلی است. ایلی همان ایلی گبورا (ال گبورا، گابریل، جبرائیل) است که پهلوان می شد گاه نقش رزمنده دارد که سودوم را نابود می کند گاه به نزد محمد صلی الله می رود گاه نزد فرعون گاه سلیمان حشمت الله را تنبیه می کند گبرا بر زبان حکم دارد و کلام  و وحی و سخن و دانش و مکاشفات و بینایی. او ایلی صاحب آتش است. و حاکم کل سوره بقره است. (معادل اردیبهشت در آیین مزدیسنا) اسرافیل بر دم و حی و نفس و شفا حکومت دارد. وی ایلی سراف و ایلی هواست.  و میکاییل بر گوش و شنیدن و فهم  و فرشته خلقت و رزق است و ایلی آب است(معادل وهومن یا بهمن در آیین مزدیسنا) عزرائیل فرشته ی جهان های زیرین ایلی عزر که  ایلی موت (ملک الموت) است. خواب و رویا و بردن و مسئول آوردن روح به همه ی عوالم است. عزر ایلی، ایلی خاک هاست. هر چه هست ایلی است. } پایان @soltannasir