eitaa logo
🏴[عاشِقانِ حَضڑت مَهدے ﷻ³¹³]🏴
3.3هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
838 ویدیو
34 فایل
✨بر مهدی و آن هاله نورش صلوات✨ 📿بر خال لب و جام ظهورش صلوات📿 ✨بی پرده همه ی انس و ملک می گویند✨ 📿بر سال و مه و وقت ظهورش صلوات📿 ارتباط با مدیر https://eitaa.com/Abasiir لینک کانال https://eitaa.com/s56592 اللھم عجل لولیک الفرج
مشاهده در ایتا
دانلود
AUD-20210702-WA0585.mp3
3.18M
🌠☫﷽☫🌠 دعای_سمات🔶 عصر جمعه مرحوم سیّدحاج قاسم شادی روحشان صلوات التماس دعا ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍂🍃 ┗╯\╲ 『 ۳۱۲+۱ شاید‌او‌منتظࢪ‌توسٺ 』 مهدی جان :💔 تا نیایی گره از کار بشر وا نشود😔‼️ ✔️ڪپے‌بہ‌نیت‌ظہوࢪ🌤 ߊ‌َܠܠّܣُــܩَّ ࡃَܥܼـِّـܠܙ ܠِࡐ‌َܠࡅِّ࡙ــܭَ ߊ‌ܠܦَ̇ــــܝ‌َܥܼܢ🌤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 صلواتی پرفضیلت در عصر جمعه برای برآورده شدن ۱۰۰ هزار حاجت و آمرزش ۱۰۰ هزار گناه 🔵 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ الْأَوْصِيَاءِ الْمَرْضِيِّينَ بِأَفْضَلِ صَلَوَاتِكَ، وَ بَارِكْ عَلَيْهِمْ بِأَفْضَلِ بَرَكَاتِكَ، وَ السَّلامُ عَلَيْهِ وَ عَلَيْهِمْ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُ 🟢 در روایت آمده است که چون در روز جمعه نماز را ادا کردی این صلوات را بگو و هر فردی که این صلوات را بعد از نماز عصر روز جمعه بخواند ، خداوند برای او ۱۰۰ هزار حسنه می نویسد و ۱۰۰ هزار گناه از او را می بخشد. همچنین ۱۰۰ هزار حاجت از او برآورده می شود و خداوند مقام او را در بهشت ۱۰۰ هزار درجه بالاتر می برد.و نیز در روایت آمده است که هر کس این صلوات را هفت مرتبه بگويد خداوند به عدد هر بنده برای او حسنه بنویسد و عملش در آن روز مقبول باشد و بیاید در روز قیامت در حالتی که مابین دیدگان او نوری باشد. 📚 مفاتیح الجنان/اعمال روز جمعه
یادآوری 🔴 دستور العملی مهم برای غروب جمعه صاحب کتاب مکیال_المکارم درکتاب اداب الجمعات از مرحوم آخوند ملامحمد_باقر_فشارکی نقل می کند : کسی وقت غروب روز جمعه این دعا را هفت نوبت بخواند تا هفته دیگر از بلیات محفوظ باشد ان شاالله.🤲 🔸أللهمَّ صَلِّ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد وَادْفَعْ عَنَّا البَلاءَ الْمُبْرَمِ مِن السَّماءِ وَ الْأرضِ إنَّکَ عَلَی کُلِّ شَئٍ قَدِیر 🤲اَلَّلهُم‌عجِّل‌‌لِوَلیِڪَ‌‌الفرَج وفرجنابه🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏝ای ناجی قلب‌های فرسوده! 💫هر عصر به امید وعده‌ای، چشم انتظار به غروب خیره می‌شوم! در رنگ‌های گرم و تند خورشید، طلوع تو را می بینم، و با خود می‌گویم؛ امروز هم گذشت، پس تو کی می‌رسی؟ می‌دانم دل مهربانت با این همه بدی به تنگ آمده، و سخت‌ترین روزها را سپری می‌کنی! اما، ظلم و بیدادی که بی‌امان شده، امان از ما ربوده، گفته‌اند جمعه‌ای خواهد آمد، و بر کالبد بی‌جان زمین خواهی تابید، و روح آزرده مستضعفان را، و بی‌کسی ما را حیات می‌بخشی. آن روز از قلب ستاره‌ها نور و امید می‌تابد، و از دل کسانی که تو را خالصانه و عاجزانه فریاد می‌زنند، و تو را می‌طلبند، عشق به همه‌ی جهان صادر خواهد شد! ای ناجی قلبهای فرسوده، و ای آخرین امید دردمندان خسته، اکنون و در دوره‌ی غیبتت، ما حضورت را حس می‌کنیم، و می‌دانیم به ما نزدیکتر از مایی. اما، اگر بیایی! ظهورت را نیز حس خواهیم کرد، و این بار ما به تو نزدیکترخواهیم بود! بیا! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌╭┈── ◽️◽️◽️◽️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴بر اساس منابع معتبر یاران امام مهدی ارواحنافداه" به چهار گروه تقسیم می شوند 🌻اوتاد افرادى هستند که به اندازه ی یک چشم برهم زدن از خداى خویش غفلت نمى کنند و به دنبال مال دنیا نیستند مگر آنچه که نصیب و روزى آنها شود و خطاها و لغزش هایى که از افراد دیگر صادر مى شود از آنها سر نمى زند و در آنها عصمت شرط نیست. این گروه بى واسطه با حضرت "عَلَیهِ السَّلام" در ارتباط هستند. 🌻ابدال یک درجه از اوتاد پایین تر و در مرحله ی بعدى هستند که ممکن است گاهى از آنها غفلتى صادر شود ولى بلافاصله با تذکّر و تنبّه آن غفلت را از خود دور مى کنند و هرگز گناه عمدى از آنها سر نمى زند. 🌻نجباء در رتبه ی بعد از ابدال قرار دارند و با واسطه ی اوتاد و ابدال با امام عصر "عَلَیهِ السَّلام" در ارتباط هستند. 🌻صلحاء افراد با تقوایى هستند که متّصف به صفت عدالت هستند، اما ممکن است گاهى اوقات از آنها خطایى سر زند که بلافاصله استغفار کرده و پشیمان مى شوند.صلحاء با سه واسطه با حضرت مهدى "عَلَیهِ السَّلام" در ارتباط هستند. ❌اگر یکى از اوتاد کم شود، یکى از ابدال جایگزین او مى شود و جاى آن ابدال را یکى از نجباء پر مى کند و به جاى او یکى از صلحاء وارد دسته ی نجباء مى شود و هر گاه یکى از صلحا کم شود از بقیّه ی مردم که صلاحیّت و لیاقت داشته باشند جایگزین صلحاء مى شوند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌╭┈── ◽️◽️◽️◽️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چرا به امام زمان (عج) قائم آل محمد می گویند؟ ابوحمزه ثمالی می گوید: از حضرت امام محمد باقر (علیه السلام) پرسیدم: اى فرزند رسول خدا! مگر شما ائمه، همه قائم به حق نیستید؟ فرمود: بلى! عرض کردم: پس چرا فقط امام زمان (علیه السلام) قائم نامیده شده است؟ فرمودند: هنگامى که جدّم امام حسین علیه السّلام کشته شد فرشتگان گریستند و ضجّه زده و به درگاه الهى نالیده و گفتند: اى خدا و اى سرور ما آیا از کسى که برگزیده و فرزند برگزیده و بهترین خلق تو را کشته غافل هستى؟ خداى عزّ و جلّ به ایشان وحى نمود: اى ملائکه من آرام باشید قسم به عزّت و جلال خودم از قاتلین او انتقام خواهم گرفت اگر چه در زمان بعد باشد، سپس ائمّه ‏اى که از فرزندان امام حسین علیه السّلام هستند را به ایشان نشان داد، آنها مسرور و خوشحال شدند در بین فرزندان حضرت یکى از آنها ایستاده و نماز مى‏ خواند، حقّ تعالى فرمود: با این قائم از قاتلین او انتقام خواهم گرفت. 📚محمد بن على ابن بابویه، علل الشرائع ، ترجمه: محمد جواد ذهنى تهرانى،انتشارات مؤمنین‏، قم‏،۱۳۸۰‌ ش،ص۵۳۱.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: «ای مردم هیچ کس از شما نیست مگر اینکه مشکلات و گرفتاریها همچون کمربندی او را محاصره کرده است. پس زمانی  که دو سوم شب گذشت و یک سوم آن باقی ماند ملکی بر او وارد می شود و به او می گوید: ذکر خدا بگو که صبح نزدیک است. پس چنانچه او حرکت کرد و ذکر خدا را گفت یک گره از گرفتاریهایش گشوده می شود و اگر او بلند  شد و وضو گرفت و داخل نماز شد همه گرفتاریها از او گشوده می شود پس صبح می کند در حالی که همچون مردمک چشم (روشن و پاکیزه) گردیده است.» 📚 بحارالانوار، ج82، ص223