🎞 فهرست نمایش
در این فهرست بیش از ۱۰۰ مستندِ سیاسی-تاریخی برای نمایش در دانشگاهها، مدارس و مساجد تقدیم شده است.
ناگفته پیداست که اگر فیلمهای سینمایی سیاسی-تاریخی نظیر قلادههای طلا، نفوذی، سیانور، ماجرای نیمروز۱و۲، موقعیت مهدی، آن ۲۳ نفر، ایستاده در غبار، چِ، یتیم خانه ایران، به وقت شام، شبی که ماه کامل شد، دیدن این فیلم جرم است، منصور و نیز مستندهای خارجی دوبله شده را به این فهرست اضافه نماییم، محتوای به مراتب بیشتری برای نمایش در اختیار خواهید داشت.
مستند ۴۲۰۰
داستان اتم
هنر تحریم
روایت رهبری
جمهور
صراط
شاخص
گزارش آشوب
سیره عملی امام روح الله
به نام قانون
غیررسمی ۱، ۲، ۳، ۴، ۵
فروشنده ۱، ۲، ۳
قائم مقام
تهران دمشق
آقای نخست وزیر
خارج از دید ۱، ۲
سازمان
ادواردو
برای داعش
لاتاری در بیروت
پرزیدنت آکتور سینما
ارثیه پدری
نفوذی
شورش علیه سازندگی
هویدا
هاشمی زنده است
پایان مدارا
من مدیر جلسهام
دربرابر طوفان
روزهای خرداد
چرا سوریه
یک روز بخصوص
نیمه شب ۲۴ آوریل
پدر طالقانی
گزارش اقلیت
امام موسی صدر
هشتاد سال مقاومت
داوطلب مرگ
تهران تقاطع سئول
به دنبال حقیقت
معتاد به نفت
جنگ ششم
مصاف
ساعت ۶ به وقت واشنگتن
ضیاء الدین
من تکنوکرات هستم
پشت پرده
کابوس در بیداری
یزدان تفنگ ندارد
ایکسونامی
انقلاب جنسی ۱، ۲
مردی با آرزوهای دوربرد
آسوده بخواب کوروش
ریتالین
شب نامه
نفر سوم
قمار چهار گزینهای
دیوار کشی
عقلا
پایان داعش
راه طی شده
غرب دور شرق نزدیک
خون ریزی
طراحی کووید
عملیات دماوند
دموکتاتور
گزارش آشوب
بر باد رفته
کابوس نیمه شب
در میانه آتش
ملاقات با تاریخ
روزهای انگلیسی
دستهای خالی
تنها میان طالبان
سربازی
فَاستَقِم
آغازگر یک پایان
آقا مرتضی
کابوس نیمه شب
فخر ایران
پول و پورن
صفر تا صد
میراث آلبرتا ۱، ۲، ۳
استعمار دلار
اختاپوس
داستان یک جدایی
برادران
سلمان رشدی
بیدربار
پس از طوفان
تایتانیک
قصه فیل و الاغ
ارتش سری
دومینو
بیقانون
آدرس غلط
نقطه زن
روزگار رضا خانی
رؤیای آمریکایی
کارخانه جهان ۱، ۲
الف الف پاریس
قمار وطن
از عدلیه تا مشروطه
تا مشروطه
قحطی بزرگ
روزهای انگلیسی
غوطه شرقی
هستهای
پشت دیوار اشرف
گرگها
زیر پوست اشرف
به نام خلق
برای دخترم سمیه
دفاع مقدس
اتاق جنگ
پرواز ۱:۲۰
۷۲ ساعت
برجام
زخم پیوار
حاج والی
راز آرماگدون
و...
۱. aparat.com/movies/documentary
۲. filimo.com/tag/documentary
۳. plus.telewebion.com/s/Documentary
۴. ammaryar.ir
۵. khanemostanad.ir/
۶. safirfilm.ir/sproduct_category/all-sproducts
۷. 1film.ir/movies
۸. filmgardi.com/s/Documentary
۹. film.tebyan.net/film/category/21394
۱۰. www.sorayatv.ir/content/documentry/
🎞 نهضت نمایش
🆔https://eitaa.com/roshana_esfahan
🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷
🏴💖🌷💖🏴
9.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا مجید رهنورد به یک قاتل تبدیل شد؟
آنالیز «ورودی ذهن» او در فضای مجازی چه پیامی دارد؟
در این کلیپ چند دقیقه ای در این باره توضیح داده ام.
https://eitaa.com/joinchat/1844903939C0e8d01846b
🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷
🏴💖🌷💖🏴
20.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️حقیقت هایی که هیچ وقت در رسانه ها به ما نخواهند گفت...
#سواد_رسانه
#انتشار_عمومی
🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷
🏴💖🌷💖🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️🎞برندهی دعوای توی خونه، اونیه که تو خونه نیست...
📍برای مردم زخمخوردهی ایران...
🧠⚔علوم و جنگ شناختی
@CWarfare
🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷
🏴💖🌷💖🏴
🔻انفعال در مسجد، اغتشاش در محله:
مسجدی که نمازخانه شد!
🖊 مهدی جمشیدی
۱. اینک که غبارها فرونشستهاند، میتوان دربارۀ "بازسازیِ انقلابیِ ساختار فرهنگ" سخن گفت و به "کمکاریهای معرفتی" و "بیعملیهای فرهنگی" اشاره کرد. ریشۀ اصلیِ اغتشاش، خطای ما در غفلت از "جهاد تبیین" و "روشنگری" و "روایتگری" و "گفتمانسازی" بود و همۀ لایههای دیگری، فرع بر این امر بودند. مُشت، نمونۀ خروار است؛ میخواهم در این مجال مختصر، چند سطر دربارۀ یک "تجربۀ تلخ" بنویسم و گذشته را به کمک فهم و تحلیل امروز، فرابخوانم. تجربۀ "مسجد جامع نارمک".
۲. چند بار و از جمله یک سال پیش، جمعی از "جوانانِ مؤمنِ انقلابی"، در برابر امام جماعت این مسجد شوریدند و پرچم تحوّلخواهی را برافراشتند، امّا هر بار، با لطایفالحیل، به حاشیه رانده شدند. سخن این جوانِ ناراضی این بود که: اوّلاً، "امامت جماعت" در این مسجد، به "پیشنمازی" فروکاهیده شده است و "مسئولیّتهای اسلامی و انقلابی"، رها شدهاند و بهاینترتیب، "مسجد" نیز به "نمازخانه" تبدیل شده است. ثانیاً با وجود اینکه ظرفیّتهای انسانی و مالیِ در این مسجد، گسترده هستند، امّا از این توانمندیها برای فعّالیّت فرهنگی استفاده نمیشود و بخشهای مختلف مسجد، دچار "توقف" یا "کمکاریِ محسوس" شدهاند. ثالثاً، امام جماعت – بخوانید پیشنماز – نه اهل "کار فرهنگی در محله" است و از "برنامهریزیِ فرهنگی" خبر دارد و نه "میدان واقعی" در اختیار جوانِ مؤمنِ انقلابی قرار میدهد و نه دههها "تذکّر" و "امربهمعروف" نسبت به ایشان اثری داشته است. یک مسجد با "امکانها و قوّههای فراوان" از یک سو، و یک محلۀ "تشنه" و "رهاشده" از سوی دیگر.
۳. ما انتقاد خویش را به نزد "نهادهای فرهنگی" بردیم و گزارش دادیم که در این مسجد، چه میگذرد، از جمله به "مرکز رسیدگی به امور مساجد" مراجعه کردیم و ماجرای تلخِ "رهاشدگیِ فرهنگیِ محله" را شرح دادیم. رئیس این مرکز با گزارش جمعیِ ما در این مرحله و مراحل بعد، دریافت که امام جماعت این مسجد، سخت گرفتار "سستی" و "بیعملی" و "بیبرنامهگی" است و ازاینرو، نتوانست از وی دفاع کند و وعدۀ تغییر داد، اما نتوانست به وعدۀ خود عمل کند. بعدها استدلال شد که چنانچه به مطالبۀ شما پاسخ مثبت بدهیم، این "موجِ مطالبهگری" در مساجد دیگر نیز به راه خواهد افتاد، چنانکه هماکنون نیز در برخی از مساجد محله، جوانانِ انقلابی، برانگیخته و منتقد شدهاند و خواهان "تحوّل" هستند. بههرحال، کار به اینجا رسید که بعد از یکسال مبارزه و مطالبه و تحوّلخواهیِ جوانانِ انقلابی، دادستان محله، ما را به مسجد فراخواند و جلسهای با حضور دو طرف تشکیل داد و محترمانه و ملایم، جوانان را تهدید کرد که چنانچه در مسجد به مطالبهگریِ خویش ادامه بدهید، ناچارم که با شما "برخورد" کنم. در نهایت، جمع ما فروپاشید و پرچم به زمین افتاد.
۴. اغتشاشهای اخیر، افزون بر سطحهای خارجی و ملّی، "بافت محلی" نیز داشت و بر فریبخوردگیِ عدّهای از "نوجوانان" و "جوانان" تکیه داشت. حالآنکه چنانچه "مساجد"، بافت محلهها را در اختیار خویش گرفته بودند و بر محله، تسلّط داشتند و در اثر کار فرهنگیِ در طول دهههای گذشته، "هویّتسازی" و "مصونسازی" کرده بودند، هیچگاه به این حجم از کار امنیتی و نظامی و ... حاجت نبود. اغتشاش اخیر، حاکی از "عفونتهای فرهنگی" بود که در پیکر محلهها، نشست کرده بود. این عفونتها، ریشه در"کمکاری و رهاشدگیِ مساجد" نیز دارد. ما "مسجد" را باختهایم و در امتداد آن، "محله" و "مدرسه" و "گروههای خودجوشِ فرهنگی" را. مسجد، "قطبِ فرهنگیِ محله" بود و اینک، "نمازخانه" است. و "امام جماعت" نیز "پیشنماز". "امام جماعتِ غیرمیدانی"، هرچه که انقلاب به ما داده بود را یکجا از ما گرفت. ما دیروز این دردها را دریافتیم و برخاستیم و هشدار دادیم، امّا ملامت و طرد شدیم، و امروز، "دُملهای چرکین"، سر بر افراشتهاند. یک طرف، گیسوپراکنی است و سوی دیگر، عمامهپرانی. آن "اهمالکاریها" و "سستیها" و "محافظهکاریها"، این "ریزشها" و "هنجارشکنیها" و "ارزشستیزیها" را به دنبال داشت.
۵. اغتشاش، تمام شد. آن پیشنماز نیز، همچنان در مسجد جامعِ نارمک حضور دارد. نشان داد که قدرتِ سیاسیاش از جوانانِ مؤمنِ انقلابی، بسیار بیشتر است و با تکیه بر پشتوانههای نامرئیِ خویش، ماندنیست. در عین حال، مسجد جامعِ نارمک نیز همچنان "منفعل" و "بریده از میدان محله" و "غافل از صحنۀ جنگ نرم" است. جالب است بدانید که ایشان در شهرداری تهران در هر سه دورۀ مدیریّت قالیباف و حناچی و زاکانی حضور داشته و اینک نیز رئیس مرکز فعالیّتهای دینی در آنجاست که بودجههای میلیاردی دارد.
🆔https://eitaa.com/roshana_esfahan
🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷
🏴💖🌷💖🏴
شرح دعای ندبه_66.mp3
9.69M
شیطان مدتهاست که با استفاده از همین یک حربه ظهور را عقب انداخته! ⚠️
همه ما باید حواسمان را شش دانگ جمع کنیم ☜ فعالان مذهبی و مهدوی بیشتر از بقیه!
💥 فقط هم یک راه برای خنثی کردن این حمله کثیف شیطانی وجود دارد و آن چیزی نیست بجز.....
#مقام_معظم_رهبری
#استاد_شجاعی
@roshangari_samen
🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷
🏴💖🌷💖🏴
🔴 امام صادق علیه السلام فرمودند:
🔵 علیکم بالزهراء، استغیثوا باسمها ونادوا مولاتکم فاطمة، وحینئذ تقضى حاجتکم، وتنالون مطلبکم.
🌕 بر شما باد به حضرت زهرا ، به اسم او استغاثه کنید و مولای خود فاطمه را صدا بزنید تا حاجت های شما برطرف شود و به مرادتان برسید.
📚 الأسرار الفاطمیة ص ۳۸
#فاطمیه #ایام_فاطمیه
@sbesmellah
🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷
🏴💖🌷💖🏴
ا❁﷽❁ا
#معرفی_کتاب
کتابهایی که از حضرت زهرا سلامالله علیها میگویند؟
#فدک_ذوالفقار_فاطمه
https://ketabejamkaran.ir/727
#الگوی_برتر
https://ketabejamkaran.ir/726
#فاطمه_علی_است
https://ketabejamkaran.ir/108520
#خطبه_حضرت_زهرا
https://ketabejamkaran.ir/724
#همراه_با_فاطمه
https://ketabejamkaran.ir/6883
#ریحانه_پیامبر
https://ketabejamkaran.ir/70727
#مژده_گل: داستان هایی از زندگی حضرت فاطمه
https://ketabejamkaran.ir/7017
#چهارده_معصوم : حضرت زهرا
https://ketabejamkaran.ir/8240
#مجموعه_زندگانی_چهارده_معصوم : حضرت فاطمه
https://ketabejamkaran.ir/4507
#شبیه_مریم
http://ketabejamkaran.ir/76957
@ketabejamkaran
🇮🇷@s_a_m_e_n🇮🇷
🏴💖🌷💖🏴