🔻 برید حوادث صدر اسلام رو مطالعه کنید، دوره زعامت امیرالمومنین علی علیه السلام، امام حسن و امام حسین علیهماالسلام... برید حوادث کوفه رو بخونید... کتاب الغارات، کتاب انسان ۲۵۰ ساله رو با دقت بخونید....
از این دست حوادث و شلوغ بازی ها در صدر اسلام هم بود... هدف این جماعتِ سیاسی کار، تنگ کردن عرصه برای امام جامعه هست منتها با نام انقلابی گری و ولایتمداری...
هر کی چشم از رهبری برداره و دنباله روی اینا بشه، عافیت و عاقبت خودش رو تباه میکنه...
رهبری امر کردن بذر اختلاف و بدگمانی و تردید و یأس رو در دل مردم نکاریم و طبیعتاً به کسانی که اینکار رو میکنن هم بها ندیم...
راه مشخصه، وظیفه مشخصه، رهبر هم مشخصه... اونی که دست از دامن رهبری میکشه و آویزون اباطیل این جماعت میشه نباید کسی رو جز خودش ملامت کنه
سید احمد رضوی | صراط
پاسخ 👇👇 خیر، حدود ۲۰ میلیارد خسارت خوردیم. اعدادی که اعلام میشه هم دقیق نیست هم خسارت رو با غرامت ج
البته اینا پشت پرده ها و محرمانگی هایی رو هم داره، مثلا ممکنه بخشی از پول های بلوکه شده رو هم داخلش گذاشتیم که از این طریق اونها رو هم وصول کنیم.
🔻 بعضی از امور اصل بر محرمانه بودنش تا تحققش هست.
مثلا چند روز پیش با یکی از مسئولین شاخص کشور صحبت میکردم، میگفت اون اوایل آتش بس، ترامپ، محاصره دریایی رو صرفا برای مصارف داخلی خودش گذاشته بود و عملا در کف میدان ما شاهد اخلالی نبودیم، به ما هم بصورت محرمانه گفت نمیخواهد اقدام عملی در این خصوص انجام دهد... بعد ما اینقدر بهش طعنه زدیم و جنجال کردیم که محاصره الکی هست و ... از اون طرف هم دموکراتها هم بر اساس افشاگری های ما رفتن به ترامپ فشار آوردن و اونو مجبور کردن محاصره دریایی رو در عمل دنبال کنه...
ایشون میگفت برآوردهای اطلاعاتی ما از درون هیئت حاکمه آمریکا این بود که نمیخواست محاصره این شکلی دنبال کنه اما طعنه ها و تمسخرات ما در رسانه ها باعث شد تغییر رویکرد بده...
در خصوص آزادسازی پول ها هم همینه، قطر گفت پول نقد میدم، رفتیم بگیریم... اسرائیل فهمید و فشار آورد و کار خراب شد... (البته هنوز پیگیر هستیم اما از طرق دیگه و با محرمانگی بیشتر)
گاهی باید مشت رو کامل بست تا امر مطلوب تحقق پیدا کنه، بعدش میشه بخشی از جزئیاتش رو رسانه ای کرد
سید احمد رضوی | صراط
سید محمدمهدی میرباقری: 🔹مطمئن باشید مذاکرات جاری، ضعیف پیش نخواهد رفت. من چندان نگران این نیستم که
🔻 با اطلاع دقیق میگم؛ موضوع پرونده آمریکا (هم جنگش، هم مذاکره و توافقش)، واو به واو با اشراف و مدیریت و درایت حضرت آقا داره پیش میره
🔴 چند سوال بسیار ساده از آقای نبویان:
۱- نامه ۱۴ بندی مورد ادعا به آمریکا ارائه شده یا نه، صرفا برای حضرت آقا ارسال شده؟
۲- آیا حضرت آقا این نامه رو روی میز گفتگو و مذاکره قرار دادن یا در کشوی بایگانی؟
۳- میزان اثرگذاری این نامه در مذاکرات و توافقات بیش از صفر هست یا در حد صفر؟
۴- آیا شما از خروجی سوالات هشتگانه رهبری از اعضا شعام مطلع هستید؟ اگر هستید چرا آنها را که مبنای مذاکره و تفاهم هست را رسانه ای نکرده اید؟
۵- شما و دوستانتان که قائل به شفافیت و عمومی سازی محتواها هستید چرا هرگز نامه ۳۰ صفحه ای آقای جلیلی به رهبری را رسانه ای نمیکنید؟ و یا مطالبه انتشار جزئیات این نامه را از آقای جلیلی نمیکنید؟
هدایت شده از کرامت و بصیرت
🔺خوشحالی موساد اینترنشنال از حوادث شب گذشته
🔹باور کنیم تیغ تفرقهای که به جان خیابان افتاده، از تیغ هر تفاهم و توافق احتمالی میتواند بُرندهتر باشد.
🔹برادران! خواهران!
در این که این تفاهمنامه به مصلحت هست یا نه، حتما اختلاف نظر وجود دارد؛ اما آیا در اینکه این تفرقهها قطعا به مصلحت نیست و به نفع دشمن است، هیچکس شک ندارد.
🔹به خاطر یک امر مشکوک (توافق احتمالی)، یک مسئلۀ یقینی (اتحاد مورد تاکید امام جامعه) را زیر پا نگذاریم.
این توهینها، نسبتهای ناروا، و بدبینیهای افراطی بدون شک مورد رضایت رهبر شهید نبوده و مورد رضایت رهبر امروزمان هم نیست.
بیایید به این یقینیات توجه کنیم.
🔹امام شهید انقلاب یک ماه قبل از شهادت فرمودند:
«من از اینکه به رؤسای کشور، به رئیسجمهور و دیگران در چنین شرایط مهم بینالمللی و داخلی اهانت شود، به شدت پرهیز میدهم و افرادی را که ممکن است در مجلس یا بیرون از آن باشند از این کار نهی و منع میکنم.» ۲۷/۱۰/۱۴٠۴
🔹فرمودند:
«انتقاد غیر از هتک حرمت است؛ هتک حرمت جایز نیست، نسبت به هر مسئولی.
حالا بین آحاد مردم هم هتک حرمت حرام است و جایز نیست، [لکن] نسبت به مسئولین، بیشتر؛ بخصوص نسبت به مسئولین بالای کشور.
ممکنست شما انتقاد داشته باشید، انتقادتان هم وارد باشد، حق هم دارید انتقاد کنید، امّا انتقادکردن یک حرف است، اهانت کردن یک حرف است، هتک حرمت کردن یک حرف است.» ۹۹/۸/۳
🔹به قول شهید چمران خطاب به عنایتی(سرکردهٔ تجزیه طلبان کردستان): بوی اسرائیل دارد به مشام میرسد.
نگذارید دشمن شاد شویم.
✅ کانال کرامت و بصیرت :👇
https://eitaa.com/joinchat/2774532098Cded73a3163
🔻 رسانه های عبری تبلیغ حملهٔ جدید ارتش رژیم صهیونیستی به ضاحیهٔ جنوبی بیروت را در دستورکار قرار داده اند./ تحلیلگران سیاسی منطقه ای دلایل این حمله ارتش رژیم را «تلاش برای اخلال در روند تفاهمات پایان جنگ از سوی آمریکا و ایران، القای خدشه بر معادله جدید امنیتی در منطقه و بهره گیری از فرصت های پایانی ضربه بر حزب الله قبل از توقف جنگ علیه لبنان» ذکر می کنند.
🔻 سوال:
چرا اسرائیل مخالف توافق خاتمه جنگ هست؟ مگه در توافق پیش رو مواردی هست که برخلاف منافع اسرائیل هست؟!
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 منابع عبری: ارزیابیهای کنونی در اسرائیل نشان میدهد که ایران تعادل را حفظ کرده و به حمله در حومه جنوبی بیروت پاسخ خواهد داد.
💢سردار اسدی: بدون شک جنایات صهیونیستها در لبنان بیپاسخ نمیماند
🔸معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیاء (ص) در گفتوگو با دفاعپرس، در واکنش به شرارت مجدد صهیونیستها و حمله به ضاحیه بیروت، گفت: بدون شک این جنایات بیپاسخ نخواهد ماند.
🔸در ساعات اخیر ارتش رژیم اشغالگر قدس حملهای همهجانبه را به «ضاحیه» بیروت داشته است که این حمله خسارات مادی زیادی را برجای گذاشت.