⚠️ اخطار ⚠️
تحت هر عنوانی هر پیامی مبتنی بر این که کد فعالسازی که برات میاد را برام بفرست تا اکانتت غیر فعال نشه ، به هیچ عنوان این کار را نکنید
❌❌کد ندید❌❌
اگر پشتیبانی پیام رسان یا هر جایی باشه خودش دسترسی داره لازم نیست از شما کد بگیره😏
فقط بلاک و گزارشش کنید
هرجای فضای مجازی به کسی تحت عنوان پشتیبان کد فعالسازی ندید
#نشر_حداکثری
هدایت شده از 🌷 🌱 کانال کمیل 🌱🌷
19.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام
واقعا برایم این کوله بار عظیم از تناقض حیرت آور است
در یک دقیقه نمیشود والا فراوان بود از این تناقضات از مواضع احساسی با جیغ های بنفش نسبت به واکسن کرونا بگیر تا واکنش های تا لجن پراکنی ها و دروغ پردازی های این جماعت با یک عکس جعلی یا غیر واقعی که به کشورمان نسبت میدهند
در انتها هم کار با یک اشتباه شد یا شرمنده ایم ساده تمام میشود و انگار نه انگار اینها با این مواضع زندگی های فراوانی را به خاک کشیدند نمونه اش همین انتخابات ریاست جمهوری که تا رژ لب بنفش هم رفتند و حالا خیلی شیک و مجلسی انتقاد میکنند
انگار نه انگار این زخم کلید ، آشیست که این جماعت برای مردم پختند
پ.ن
چه طوری جون دل
سرکیفی عزیز
سرکیفی بدم سرکیفی
الکی ادای حال بدا رو در نیار
و سریع شروع کن منتشر کردن کلیپ
😂😂😂😂
#سرکیفی #حال_بدا #سلبریتی_ها #مالیات #مالیات_سلبریتی_ها #نجفی #قتل #اصلاحات #فجازی #سیدکمیل #سید_کمیل #سیدکمیل_موسوی #سلبریتی_سرکیف #اول_بیل_بزن_بعدا_حرف_بزن
#اول_فکرکن_بعدا_حرف_بزن
#فضای_مجازی #سلبریتیسم #وریا_غفوری #علی_دایی #پرستوصالحی #سحرزکریا
@chanel_komeil
نظرسنجی اخیر ایسپا نشان میدهد که در بهمن ماه امسال، استفاده از تلگرام به کمترین میزان خود در سالیان اخیر رسیده و دیگر مهمترین شبکه اجتماعی در ایران نیست.
بر اساس این نظرسنجی، ۶۴درصد از ایرانیان از واتساپ و ۴۵درصد از آنها از اینستاگرام استفاده میکنند و تلگرام با ۳۶درصد کاربر ایرانی، به سومین پیامرسان پرطرفدار در ایران تبدیل شده است که استفاده از آن نسبت به اسفند سال گذشته ۸درصد کاهش یافته است
در میان پیامرسان های ایرانی نیز پیامرسان ایتا بالاترین میزان کاربر را از آن خود کرده است.
هدایت شده از خدمات پرداخت ایتا
#لیست آموزشهای پرداخت گردی خدمات ایتا💳
🔶 #پرداخت_گردی_و_خرید_شارژ
https://eitaa.com/pay_service/175
🔶 #بسته_اینترنتی
https://eitaa.com/pay_service/180
🔶 #پرداخت_قبض
https://eitaa.com/pay_service/189
🔶 #پشتیبانی_پرداخت
https://eitaa.com/pay_service/196
🔶 #پرداخت_قبض_همراه_اول
https://eitaa.com/pay_service/198
🔶 #انتقال_کانال
https://eitaa.com/pay_service/201
🔶 #ایتایار
https://eitaa.com/pay_service/204
🔶 #رمز_پرداخت
https://eitaa.com/pay_service/216
🔶 #احراز_هویت
https://eitaa.com/pay_service/217
🔶 #ثبت_حساب
https://eitaa.com/pay_service/250
#شده_ام_نه_ساله
🌸جشنواره شده ام ۹ساله🌸
دختران نومکلف ۹ساله، مادران مهربان، معلمان، مدیران و مربیان عزیز
🔅مژده 🔅 مژده
هر کجای ایران که هستید از مسجد، مدرسه یا منزل خود می توانند در جشن تکلیف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیها السلام شرکت کنید.
▫️فقط کافیست به سایت و کانال جشنواره مراجعه و در بخش های آن شرکت کنید و ۱۵۰۰ستاره دریافت کنید و از هدایای ارزشمند بهرمند شوید.
▫️بخش ها:
۱. عکس فرشته⭐️۲۰۰ ستاره⭐️
۲. پرواز فرشته⭐️۲۰۰ ستاره⭐️
۳.جشن فرشته⭐️۲۰۰ ستاره⭐️
۴. آوای فرشته⭐️۲۰۰ ستاره⭐️
۵.مجموع مسابقات کانال 🌟۷۰۰ستاره🌟
▫️پخش رسانه ای جشن از صداوسیما
▫️هدایا: صدهاجوایز ارزنده و متبرک فاطمی، تبلت دانش آموزی و...
▫️ثبت نام: فردی و گروهی از مدارس و کانونها
🌸شروع جشنواره با ثبت نام در سایت👇
http://9sale.amfm.ir
🔷🔸💠🔸🔷
لیله الرغائب
اصل این حدیث در منابع روایی اهل سنت است و در کتاب های دعائی شیعه نیز از این طریق وارد شده است. اولین بار این حدیث توسط سید بن طاووس در اقبال الاعمال آورده شده است بسیاری از محدثین و فقهای شیعه، این روایت را ضعیف و غیر قابل اعتماد دانسته اند و حتی برخی آن را جعلی شمرده اند.
علامه مجلسی در زاد المعاد در اعمال ماه رجب می نویسد:
«و قد ذکروا فی کتب الأدعیه صلاه خاصه لکل لیله من هذا الشهر، و حیث لم أجد لها سندا معتبرا لم أحب أن أوردها، و حیث کانت مشهوره جدا فقد أوردتها علی سبیل الإجمال»( زاد المعاد،ص۴۰)
«در کتب ادعیه برای هر شب از ماه رجب نماز مخصوصی را ذکر کرده اند و چون سند معتبری ندارد دوست ندارم آنها را ذکر کنم اما به جهت آن که جدا مشهور است اجمالا آنها را ذکر می کنم.»
همچنین بعد از اینکه اجمالا نماز هر شب ماه رجب را بیان می کند می گوید:
«و ذکر لکل من هذه الصلوات ثواب کثیر لم نذکره بناء علی عدم الاعتماد علی السند، …… و بعضها الطویل منها و التی تقع بین صلاتی المغرب و العشاء و یجب أن تقع بعد دخول وقت العشاء لا یخلو أداؤها من إشکال، و لهذا لم نورد فی هذه الرساله صلاه لیله الرغائب المشهوره مع أنها منقوله عن طرق العامه”(همان ص ۴۲)
«برای هر یک از این نمازها ثواب فراوانی بیان شده که به دلیل غیر قابل اعتماد بودن سند از ذکر آنها خود داری می کنم، و بعضی از نمازهای ذکر شده طولانی است و باید بین نماز مغرب و عشا خوانده شود و ناچار بعد از داخل شدن وقت نماز عشا خوانده می شود و این خالی از اشکال نیست، به این جهت و به دلیل عامی بودن سند، نماز لیله الرغائب را در این رساله ذکر نکردم.»
علامه محمد تقی شوشتری نیز این حدیث را به دلیل اینکه اهل سنت آن را نقل کرده اند، غیر معتبر و غیر قابل اعتماد می داند (النجعه فی شرح اللمعه، ج ۳، ص: ۱۰۳٫)
آیت الله فاضل لنکرانی در جواب سؤال از مستحب بودن نماز رغائب در اولین شب جمعه از ماه رجب و روزه روز پنج شنبه قبل از آن می گوید:
فضیلت لیله الرغائب و روزه روز پنج شنبه قبل از آن را علامه مجلسی در اجازه علامه به بنی زهره و از کتاب اقبال روایت کرده است که در اعتبار هر دو روایت تأمل و اشکال است و لذا حکم به استحباب نماز لیله الرغائب و روزه روز قبل از آن مشکل است (جامع المسائل،ج۲، ص۱۷۲)
ابن اجوزی بعد از نقل حیث با متنی مانند متن اقبال و ابن طاووس(ره) می گوید:
“هذا حدیث موضوع علی رسول الله صلی الله علیه وسلم، و قد اتهموا به ابن جهیم و نسبوه إلی الکذب، وسمعت شیخنا عبد الوهاب الحافظ یقول: رجاله مجهولون، وقد فتشت علیهم جمیع الکتب فما وجدتهم.” قال المصنف: قلت: ولقد أبدع من وضعها.” (الموضوعات لابن الجوزی،ج۲،ص۱۲۶)
«این حدیث به نام رسول خدا جعل شده است و ابن جهیم متهم به این جعل است که او را درغگو می دانند، و من از شیخمان عبد الوهاب الحافظ شنیدم می گفت: تمامی رجال این حدیث از مجاهیل هستند و من تمامی کتب را جستجو کردم و نامی از آنان نیاقتم. ابن جوزی می گوید: واضع این حدیث از بدعت گذاران است.»
ابن اثیر (متوفی۶۰۶ ه- ق ) نیز حدیث را جعلی می داند ( جامع الاصول، ج۶، ص۱۵۴، ح۴۲۶۸)
الامام نووی (متوفی ۶۷۶ ه- ق ) می گوید: ” إِنَّهَا بِدْعَهٌ مُنْکَرَهٌ مِنَ الْبِدَعِ الَّتِی هِیَ ضَلَالَهٌ وَ جَهَالَهٌ وَ فِیهَا مُنْکَرَاتٌ ظَاهِرَهٌ وَ قَدْ صَنَّفَ جَمَاعَهٌ مِنَ الْأَئِمَّهِ مُصَنَّفَاتٍ نَفِیسَهً فِی تَقْبِیحِهَا وَ تَضْلِیلِ مُصَلِّیهَا وَمُبْتَدِعِهَا وَ دَلَائِلِ قبحها و بطلانها و تضلل فَاعِلِهَا أَکْثَرَ مِنْ أَنْ تُحْصَرَ وَ اللَّهُ أَعْلَمُ.” (شرح صحیح مسلم، ج۸، ص۲۰)
نماز لیله الرغائب بدعتی است زشت و ناپسند، بدعتی که نتیجه آن، گمراهی و جهالت است و در آن امور غیرمشروع و ناپسند روشن و واضحی است، و گروهی از بزرگان علم حدیث کتابهای بسیاری در تقبیح و در گمراهی بودن کسی که این نماز را می خواند و کسی که آن را جعل کرده و این بدعت را گذاشته و در دلائل زشتی و بطلان این بدعت و گمراهی کسی که آن را انجام می دهد، نوشته اند.
این تعابیر از بزرگان حدیث شیعه و سنی در رد این حدیث، حکم به معتبر بودن حدیث لیله الرغائب را با مشکل مواجه می کند. و آن را از وثاقت خارج می کند.