eitaa logo
🟢#سیروسلوک|صیرورت
118.2هزار دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
6.2هزار ویدیو
67 فایل
﷽ 🌸کانال معرفتی و اخلاقی "سیروسلوک"🌸 ☘️بشر به سمت خدا صیرورت دارد و جامعه ی مطلوب اسلامی آن است که این صیرورت در آن وجود داشته باشد؛ این صیرورت تمام نشدنی و به طور دائم ادامه دارد؛ این انقلاب است.. ارتباطات 👇 @Tehranws تبلیغات👇 @t_bidariymelat
مشاهده در ایتا
دانلود
💠و خدا بر یاری آنها تواناست ✧أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ. ◌ به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.(۳۹حج) 🟢 بسمت خدا | @s_solouk
💠 مستکبر، بالا می‌رود تا زمین‌خوردنش صدا بکند! 🔅 آیت الله حائری شیرازی (ره): ▫️ این قانون خداست، قانون خلقت است: 📜 «يَرْفَعُ الْمُسْتَضْعَفِينَ وَ يَضَعُ الْمُسْتَكْبِرِينَ». «متکبر» باید زمین بخورد و «مستضعف»، رفعت پیدا کند. اما مستکبر، یک دورۀ بالا رفتن دارد تا بعداً خدا او را زمین بزند. بالا رفتن او یعنی این که مثلاً قدرتِ زدنِ شهرها و امثال اینها را داشته باشد و دیگران هم قدرت دفاع نداشته باشند تا او بیشتر جرأت پیدا کند که بالا برود. این بالا رفتن به‌خاطر اینست که زمین خوردنش در عالَم صدا بکند! وگرنه اگر پایین بود و زمین می‌خورد، صدای خفیفی داشت، نشان نمی‌داد که بت بود و بت شکست. خدا اجازه می‌دهد که اینها بت بشوند بعد شکسته بشوند و اهل عالَم این معنا را ببینند. 🟢 بسمت خدا | @s_solouk
19.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 احساس خطر دشمن از جوانان ایرانی... 🟢 بسمت خدا | @s_solouk
🚨اطلاعیه فوری 🔴تجمع در میدان انقلاب ساعت 6.30 صبح 📢به ملت قهرمان تهران 🔸إن‌شاءالله نماز صبح را به جماعت در مساجد میخوانیم و پس از آن راهی میدان انقلاب خواهیم شد ♦️این تجمع، در پاسخ به جنایات گسترده رژیم آمریکا و اسراییل است تا بدانند ملت ایران، تا آخرین قطره خون، از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهد کرد و در این مسیر، رهبر انقلاب خط قرمز او خواهد بود. 🔰عضویت در کانال مسجد آرمانی http://eitaa.com/joinchat/3436446211Cc13f95b799
. ⭕️در آستانۀ ظهور، یاران امام زمان(ع) صلحنامه را امضا نمی‌کنند ▪️آیت الله حائری شیرازی: کسانی که به حقانیت آن حضرت معتقدند، با طاغوت بیعت نمی‌کنند؛ صلحنامه را امضا نمی‌کنند و تا آخر می‌ایستند؛ هر چه بادا باد! آنگاه می‌درخشند. این می‌شود ظهور. این قصۀ ظهور است؛ این مایۀ ظهورِ حقانیت آن حضرت می‌شود. باید حقانیت یاران صمیمی آن حضرت ظاهر بشود تا در نتیجه، حقانیت خود حضرت ظاهر بشود. 🟢 | صیرورت @s_solouk
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 تکلیف ما چیست؟ سوال پر تکرار این لحظات این است: تکلیف ما چیست؟ بهترین پاسخ را رهبر عزیز و شهیدمان دادند. در دیداری پس از شهادت شهید والا مقام سید حسن نصرالله ره فرمودند: حادثه‌ای که اتّفاق افتاد حادثه‌ کوچکی نیست... و جدّاً ما را عزادار کرده. من با اینکه این فضا، فضای عزای عمومی در کشور است و به معنای واقعی کلمه عزا است، این دیدار را به بعد موکول نکردم. این تشکیل جلسه یک پیامی برای ما دارد؛ پیامش این است که ما گرچه در عزا هستیم، امّا عزای ما به معنی ماتم گرفتن و افسرده شدن و یک گوشه نشستن نیست؛ جنس عزای ما از جنس عزای سیّدالشّهدا (علیه السّلام) است؛ زنده و زنده‌کننده است. عزاداریم امّا این عزا ما را به حرکت و پیشرفت و شوق بیشتر به کار وادار می‌کند. این پیام را در دل و جان خودمان، به معنای واقعی کلمه نفوذ بدهیم، احساس کنیم عزاداریِ ما هم باید ما را به پیش ببرد. 🟢 | صیرورت @s_solouk