eitaa logo
🟢#سیروسلوک|صیرورت
118.2هزار دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
6.2هزار ویدیو
67 فایل
﷽ 🌸کانال معرفتی و اخلاقی "سیروسلوک"🌸 ☘️بشر به سمت خدا صیرورت دارد و جامعه ی مطلوب اسلامی آن است که این صیرورت در آن وجود داشته باشد؛ این صیرورت تمام نشدنی و به طور دائم ادامه دارد؛ این انقلاب است.. ارتباطات 👇 @Tehranws تبلیغات👇 @t_bidariymelat
مشاهده در ایتا
دانلود
. ⭕️در آستانۀ ظهور، یاران امام زمان(ع) صلحنامه را امضا نمی‌کنند ▪️آیت الله حائری شیرازی: کسانی که به حقانیت آن حضرت معتقدند، با طاغوت بیعت نمی‌کنند؛ صلحنامه را امضا نمی‌کنند و تا آخر می‌ایستند؛ هر چه بادا باد! آنگاه می‌درخشند. این می‌شود ظهور. این قصۀ ظهور است؛ این مایۀ ظهورِ حقانیت آن حضرت می‌شود. باید حقانیت یاران صمیمی آن حضرت ظاهر بشود تا در نتیجه، حقانیت خود حضرت ظاهر بشود. 🟢 | صیرورت @s_solouk
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 تکلیف ما چیست؟ سوال پر تکرار این لحظات این است: تکلیف ما چیست؟ بهترین پاسخ را رهبر عزیز و شهیدمان دادند. در دیداری پس از شهادت شهید والا مقام سید حسن نصرالله ره فرمودند: حادثه‌ای که اتّفاق افتاد حادثه‌ کوچکی نیست... و جدّاً ما را عزادار کرده. من با اینکه این فضا، فضای عزای عمومی در کشور است و به معنای واقعی کلمه عزا است، این دیدار را به بعد موکول نکردم. این تشکیل جلسه یک پیامی برای ما دارد؛ پیامش این است که ما گرچه در عزا هستیم، امّا عزای ما به معنی ماتم گرفتن و افسرده شدن و یک گوشه نشستن نیست؛ جنس عزای ما از جنس عزای سیّدالشّهدا (علیه السّلام) است؛ زنده و زنده‌کننده است. عزاداریم امّا این عزا ما را به حرکت و پیشرفت و شوق بیشتر به کار وادار می‌کند. این پیام را در دل و جان خودمان، به معنای واقعی کلمه نفوذ بدهیم، احساس کنیم عزاداریِ ما هم باید ما را به پیش ببرد. 🟢 | صیرورت @s_solouk
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
القتل لنا العادة و کرامتنا الشهادة 🟢 | صیرورت @s_solouk
23.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سوال از حضرت آقا بعد از شما چه می شود؟ ▪️اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج 🟢 | صیرورت @s_solouk
💠 دو نکته رمزآلود از امام خامنه‌ای: ‌ 🔺️اگر مقاومت کردید،قله ای فتح می‌شود که از بعد از زمان رسول خدا تا الان انجام نگرفته!!! 🔻شرط نصرت خدا اینه که وقتی به اوج ناامیدی رسیدی و یقین به شکست پیدا کردی، باز هم دست از جهاد و تلاش برنداری. فریاد ما یک کلام❗️ انتقام انتقام❗️ تماس و مطالبه از دستگاهها و صداوسیما آقا انقلاب و دست ما سپرد. یعنی در توان ما دیده که این دو قدم و تا ظهور ببریم و نذاریم مقدرات الهی تغییر کنه. آقا دائم می‌فرمودن نابودی رژیم صهیونی رو خواهید دید، نابودی امریکا رو خواهید دید. نفرمودن خواهیم دیدآیت الله بهجت اواخر عمرشون فرموده بودن فتنه‌ای در راهه (فتنه۸۸) که فقط از عالم برزخ میشه جمعش کرد. می‌فرمودن من باید برم به عالم برزخ که این فتنه را جمع کنم. باور کنیم آقا الآن در برزخ نزد اهل‌بیت(ع) مشغول هدایت و کار هستن. چشم امیدشون به تلاش ماست. تا نابودی استکبار فقط چند قدم مونده... قوی باشید و انتقام را مطالبه کنید. فرمود سوخت واقعی موشکها، فریاد انتقام مردم است. 🟢 | صیرورت @s_solouk
🏴آقا زنده است و نزد خدا میان شهدا بالاترین مقام را نزدیک به معصومین دارد. قوی باشید و فقط مطالبه انتقام کنید❗ وصیت‌های آقا رو باید انجام بدیم اتحاد مقدس ، شکستن کمر کودتاگران، اخراج امریکا از منطقه، نابود کردن اسرا‌ئیل، غرق کردن ناوهای امریکایی، نپذیرفتن صلح تحمیلی و... تا زمانی‌که مومنین در خیابان‌ها باشند، عوامل دشمن هیچ غلطی نمی‌تونن بکنند. نه سازش نه تسلیم❗ نبرد با آمریکا❗ مسئولان نظامی❗ اقدام انقلابی❗ حرف ما یک کلام❗ انتقام انتقام❗ حداقل ۴۰ روز باید توی خیابونها باشیم، دسته‌های عزاداری راه بندازیم. مومنین به سمت پایتخت حرکت کنند. اوج فتنه‌ها تهران هست. زندگی عادی، تعطیل! باور کنید هنوز ظهور به تاخیر نیفتاده و بداء حاصل نشده. این آزمون شهادت آقا، میتونه برای ما آخرین امتحان و آخرین فرصت قبل از ظهور باشه. یا ظهور و محقق می‌کنیم یا بدبخت می‌شیم و اسلام تا قرن‌ها نمی‌تونه سَر بلند کنه. دو سه قدم مونده تا قله❗ نزدیک رود نیل هستیم و امام زمان هم تشریف دارن‌. 🔴 آقا زنده‌ هستن. زنده‌تر از همیشه. آگاه‌تر از همیشه. به خدا قسم حالا که شهید شدن، قدرت‌شون از همیشه بیشتره. آقا برای اینکه تمااام غیرت ما رو به جوش بیارن تا بجنگیم و دنیا رو برای ظهور آماده کنیم، هرچه داشتن آوردن وسط! حتی خودشون و خرج کردن تا ما مضطر بشیم و تمااام قد بیایم وسط همه ما کم گذاشتیم برای آقا. خدا فقط و فقط در یک صورت ممکنه از ماها بگذره؛ اونم اینه که خواسته آقا رو محقق کنیم و ظهور رو بکِشیم جلو و تعجیل کنیم. آقا رفت تا به ما بفهمونه که همه چیز با آقا هماهنگ نبود! 🔻باور کنید تمام وعده‌هایی که آقا دادن (نابودی اسر‌ائیل، تعجیل ظهور، نظم نوین جهانی، غرق شدن امریکا) ، همش داره محقق میشه اگر ما تسلیم نشیم و نذاریم مسئولان تسلیم بشن. رفتن آقا، گرچه از بی‌عرضگی ماها بود؛ اما هیچ فرایندی رو متوقف نمی‌کنه! اگر ما سفت پای دستورات آقا وایسیم و براش بجنگیم. ❌آقا رفت تا به ما تلنگر بزنه بلکه با داغ از دست دادنش غیرتی بشیم و بیایم پای کار مطالبه دستوراتش. چاره دیگه‌ای برای آقا نذاشته بودیم. جور دیگه‌ای بیدار نمی‌شدیم❗ ❌بسم الله ... چشم مسئولان، به مردمه‌. تا چندین ماه باید مومنین همه جا (با پرهیز از دعوا و درگیری با قشر خاکستری و حتی گول‌خورده‌ها) فریاد انتقام از آمر‌یکا سر بدن و خیابونها رو برای اغتشاشگرای احتمالی خالی نکنند❗ شرکت در مراسم‌های عادی به عنوان سیاهی‌لشکر صرف،لازمه ولی هیچ اثر خاصی نداره. نه دشمن و می‌ترسونه نه دل مسئولین و قرص می‌کنه. مردم باید جلوتر از مسئولین توی صحنه باشن و به مراسمات عادی و کارهای تکراری و ویترینی بسنده نکنند❗ ابتکار عمل و خلاقیت و به دست بگیرید. امام‌مون و کشتن❗ باید مسئولین از ما امید و روحیه حماسی بگیرن❗ تا چند ماه یادمون نره: آقا فرمودن: فریاد انتقا مردم، سوخت حقیقی موشکهاست❗ 🟢 | صیرورت @s_solouk