eitaa logo
🟢#سیروسلوک|صیرورت
118.2هزار دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
6.2هزار ویدیو
67 فایل
﷽ 🌸کانال معرفتی و اخلاقی "سیروسلوک"🌸 ☘️بشر به سمت خدا صیرورت دارد و جامعه ی مطلوب اسلامی آن است که این صیرورت در آن وجود داشته باشد؛ این صیرورت تمام نشدنی و به طور دائم ادامه دارد؛ این انقلاب است.. ارتباطات 👇 @Tehranws تبلیغات👇 @t_bidariymelat
مشاهده در ایتا
دانلود
دعای روز سیزدهم ماه رمضان اللَّهُمَّ طَهِّرْنِي فِيْهِ مِنَ الدَّنَسِ وَالاَقْذارِ، وَصَبِّرْنِي فِيْهِ عَلى كائِناتِ الاَقْدارِ، وَوَفِّقْنِي فِيْهِ لِلتُّقى وَصُحْبَةِ الاَبْرارِ، بِعَوْنِكَ يا قُرَّةَ عَيْنِ المَساكِينِ. خدا در این روز مرا از پلیدی و کثافات پاک ساز، و بر حوادث خیر و شر قضا و قدرت صبر و تحمل عطا کن، بر تقوی و پرهیزکاری و مصاحبت نیکوکاران موفق دار و به یاری خود‌، ای مایه شادی و اطمینان خاطر مسکینان.
. 💠 حالا نوبت آمریکاست! ▫️آیت الله حائری شیرازی : کسانی به امام سجاد (ع) اصرار می‌کردند که بیایید مثل پدرتان، قیام کنید. ظاهراً تنور آتشی در منزل امام بوده است. امام باقر (ع) نقل می‌کنند که: پدرم به اینهایی که اصرار می‌کردند، فرمود: «منْ فِيكُمْ تَطِيبُ نَفْسُهُ أَنْ يَأْخُذَ جَمْرَةً فِي كَفِّهِ فَيُمْسِكَهَا حَتَّى تَطْفَأَ؟»: كدامتان حاضر است یک تكه از این آتش‌ها را در دست بگيرد و آن قدر نگه دارد تا خاموش شود؟! دیدم اصلاً هیچکس نمی‌آید؛ من گفتم: «پدر، من حاضرم». پدرم گفت: «منظورم شما نیستی». دوباره فرمود: «منْ فِيكُمْ تَطِيبُ نَفْسُهُ أَنْ يَأْخُذَ جَمْرَةً فِي كَفِّهِ فَيُمْسِكَهَا حَتَّى تَطْفَأَ؟». دوباره دیدم هیچکس نمی‌آید و من گفتم. باز پدرم گفت منظورم شما نیست. بار سوم هم به همین ترتیب. من دیدم این اصحاب آنقدر خجالت‌زده و شرمنده شدند که دوست دارند زمین بشکافد و بروند داخلش. پدرم هم دلش به حال آن‌ها سوخت و رهایشان کرد. ببینید! این صحبت امام سجاد (ع)، حرف خداوند خطاب به همۀ ماست. این سؤال امام سجاد (ع)، در واقع نسل‌به‌نسل تکرار می‌شده؛ اما هیچ نسلی حاضر نشد این «جَمَره» (حبۀ آتش) را بردارد. امام راحل نگاهی به مردم کرد و در مردم وفا احساس کرد؛ چون مردم‌شناس بود؛ لذا در پاسخ به ندای «منْ فِيكُمْ تَطِيبُ نَفْسُهُ أَنْ يَأْخُذَ جَمْرَةً فِي كَفِّهِ فَيُمْسِكَهَا حَتَّى تَطْفَأَ؟» گفت: «ما بر می‌داریم!». بنابراین به او مأموریت دادند که آتش را بگیرد. 🔥 اولین آتشی که امام (ره) گرفت، آتش شاه و ساواک بود. به امام(ره) گفتند اینها را اینقدر بگیر تا سرد بشود. مردم هم گفتند: هرچه امام در دست گرفت، ما در دست می‌گیریم. شاه و ساواک، آتشِ سرخ بودند. گرفتن آتش یعنی بدنت بسوزد، تاول بزند، تکه‌تکه گوشتت بریزد؛ اما آتش را زمین نگذاری تا سرد و زغال بشود. این شهیدها، جانبازها، شلاق‌هایی که در زندان می‌خوردند، تعقیب‌ها، هجوم به خانه‌ها و ...، همۀ اینها تکه‌تکه‌های گوشت بود که می‌ریخت، همه اینها به خاطر گرفتنِ آتش در دست بود. ولی امام تا آخر کوتاه نیامد. به مدت 15 سال از نیمۀ خرداد 42 تا 22 بهمن 57، «امام» و «امت» این آتش را گرفتند تا سرد شد. بعد هم آتش صدام و حكومت بعثی را گرفتند تا سرد شد. سپس به امام گفتند آتش بعدی را بگیر؛ امام گفت: بعد از شاه، نوبت آمریکاست. هرچه که با شاه پیش آمد، باید با آمریکا هم پیش بیاید. آمریکا و اسرائیل، عین آتش هستند؛ باید در دست گرفته بشوند تا سرد بشوند. مقاومت به معنای گرفتن این آتش است. این آتش دارد سرد می‌شود. آمریکای سال 58 کجا، آمریکای اکنون کجا! این راهپیمایی‌هایی که در عالَم واقع میشود، جرأت‌هایی که مردم دنیا پیدا کرده‌اند و پرچم آمریکا را مرتباً آتش میزنند، علامتِ سرد شدنِ آتش است. وقتی در کل جهان، همان حالتی ایجاد شود که در کشور ما پیدا شد، آن آقا می‌آید. ما باید دعا کنیم که امت‌ها، در این راهی که آمده‌اند تا آخر بروند. در فلسطین، این آتش را بدست گرفته‌اند. هرکس بگوید: «فلسطین به ما چه ربطی دارد، آنها خودشان یک ملت هستند و ما هم برای خودمان ملت دیگری هستیم»، این آتش را زمین گذاشته است. اگر کسی در این زمان، این آتش 40 ساله را زمین بگذارد، گناه چهل نسل قبلی را باید جواب بدهد. چرا؟! چون امام زمان (ع) می‌گوید: چهل نسل که این آتش را بر نداشتند، حالا شما هم که برداشته‌اید، بعد از چند سال می‌خواهید آن را زمین بگذارید؟! اين همه شهید، سوختگی‌های دست امت است كه آتش استكبار را نگه داشته و تاكنون از نگه داشتن آن خم به ابرو نياورده است. اين آتش بالاخره سرد خواهد شد، همان طور كه شاه و صدام سرد شدند. امام با سرد شدن آتشِ شاه، به ميان ما برگشت و آن امام منتظر نیز با سرد شدن آتشِ استكبار است كه زيارتش خواهیم کرد. مسئله، مسئلۀ گرفتن آتش در دست است. این رسالت امروز ما است. 🟢 | صیرورت @s_solouk
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 هوشیار باشیم؛ گرفتار هراس افکنی دشمن نشویم ... ▫️ به وظیفه خودمان در لحظه و دقیق عمل کنیم و بدانیم که خدا برای بندگانش کافی است. 🟢 | صیرورت @s_solouk
‌ 💠 توقع تسلیم ایران یک مهمل‌گویی غلط و مایه‌ی استهزاء افراد خردمند است 🔹حضرت آیت‌الله العظمی شهید سیدعلی حسینی خامنه‌ای: ▪️ایران کشور قوی و پهناوری است، ایران دارای تمدّن کهنی است؛ ثروت فرهنگی و تمدّنی ما صدها برابر بیشتر از آمریکا و امثال آمریکا است. ▪️اینکه کسی توقّع کند که ایران تسلیم کشور دیگری بشود، این یکی از آن مهمل‌گویی‌های غلطی است که یقیناً مایه‌ی استهزاء افراد خردمند و افراد دانا واقع خواهد شد. 🟢 | صیرورت @s_solouk
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ ٱلنَّاسِ عَدَٰوَةࣰ لِّلَّذِينَ ءَامَنُواْ ٱلۡيَهُودَ وَٱلَّذِينَ أَشۡرَكُواْ به يقين از ميان مردم، يهود و مشركان را سرسخت‌ترين دشمن نسبت به مؤمنان خواهى يافت سوره مائده، آیه ۸۲ •استاد عالی• 🟢 | صیرورت @s_solouk
14.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠تاریخ را ورق خواهیم زد 🎙حجت‌الاسلام قاسمیان• 📖وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ ۗ 📜 وعده نصرت خدا حتمیست 📝ما پیراهنمون مشکیه ولی قلبمون و پرچممون سرخه🚩 الان وقت عزاداری نیست❗️ دلمون خونه ولی لبمون پر از حماسه است🇮🇷 در معابر،مساجد،میادین با پرچم ایران و پرچم سرخ حضور داشته باشید👥️ دشمن را از آن تئوری که میخواهد توسط یکسری انسان خود فروخته و احمق بتواند کار نظام را تموم بکند پشیمان بکنید✊️ 🟢 | صیرورت @s_solouk
💠 دعای مجیر در ایام البیض رمضان ▪️ هر کس دعای مجیر را در «ایام البیض» ماه رمضان ( سیزدهم و چهارهم و پانزدهم ) این ماه بخواند گناهانش هر چند به عدد دانه‌هاى باران و برگ‌هاى درختان و ریگ‌هاى بیابان باشد! آمرزیده میشود. ▫️ با این وجود خواندن آن براى شفاى بیمار، اداى دین، بى نیازى، توانگرى، رفع غم و اندوه سودمند است. 📚 مفاتیح الجنان/اعمال ماه رمضان 🟢 | صیرورت @s_solouk
💠 جنگی که ایران را ابرقدرت خواهد کرد... 🔅 امام صادق(ع): هنگامى كه پيامبر خدا خندق را مى‌كَنْد، مسلمانان به مانعى برخوردند. پيامبر خدا، كلنگ را از دست اميرمؤمنان يا سلمان گرفت و ضربه‌اى بر آن فرود آورد كه سه تكّه شد. ▫️در اين هنگام، پيامبر فرمود: «خداوند با اين ضربۀ من، گنج‌هاى كسرا و قيصر را برايم گشود». (فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ(ص): لَقَدْ فُتِحَ عَلَيَّ فِي ضَرْبَتِي هَذِهِ كُنُوزُ كِسْرَى وَ قَيْصَرَ) ▪️يكى از افراد به رفيقش گفت: وعدۀ گنج‌هاى كسرا و قيصر را به ما مى‌دهد، در حالى كه هيچ يك از ما از بيم دشمن قادر نيست براى ، بيرون رود! (فَقَالَ أَحَدُهُمَا لِصَاحِبِهِ: يَعِدُنَا بِكُنُوزِ كِسْرَى وَ قَيْصَرَ وَ مَا يَقْدِرُ أَحَدُنَا أَنْ يَخْرُجَ يَتَخَلَّى) 📚 الکافي، ج۸، ص۲۱۶ ▫️وضعیت امروز ما بسیار شبیه به وضعیت اسلام در موقف جنگ احزاب(خندق) است. همانگونه که پیامبر در آن جنگ وعده داد ابرقدرت‌ها را شکست داده و فتح میکنیم و همان هم شد(هرچند در ظاهر در اقلیت بوده و در مقابلشان تمام کفر وجود داشت)، ▫️امروز نیز اگر ملت ایران استقامت کرده و محکم پای این نبرد تمدنی و تاریخی بایستد، قطعا عاملی موثر در تشکیل نظم آینده خواهد بود و ایران آن روز، تبدیل به یک ایران ابرقدرت میشود. ▫️شرط آن تنها یک چیز است، استقامت، استقامت،استقامت. ▫️البته که امروز نیز مانند آن روز، عده‌ای فقط تا سر بینی خود را دیده و این مسائل را تمسخر میکنند، از اینها باید عبور کرد... 🟢 | صیرورت @s_solouk
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠نقش محوری رهبری در حفظ خط فکری انقلاب ▫️ توصیه آیت‌الله طالقانی: فقط نزد آیت‌الله خامنه‌ای بروید! 🎙 برشی از سخنرانی حجت الاسلام راجی 🟢 | صیرورت @s_solouk
💠آیت الله جوادی آملی: «پیام کربلای حسینی به مسلمانان انرژی و آمادگی می‌بخشد تا در برابر همه تهدیدها کنند و هراسی به دل راه ندهند: «إنّي لا أرى المَوتَ إلاّ سَعادَةً و لا الحَياةَ معَ الظالِمينَ إلاّ بَرَما». از این رو همگان وظیفه دارند مکتب اهل بیت علیهم السلام را خوب بشناسند و آن را حفظ کرده و با تقویت امت و حضور همه جانبه در صحنه برای رویارویی با دشمن آماده باشند.» 📚کوثر کربلا ص۸۶. 🟢 | صیرورت @s_solouk
🚨فوری ❌ مهم🔻آقا زنده است 🔹️حتما تا آخر بخونید با دقت و کامل🔹️ آقا زنده هستن و نزد خدا میان شهدا بالاترین مقام را نزدیک به معصومین دارد. آقا شهیدن نشدن که! شهید بودن. ندیدن‌شون، درد بزرگیه امّا الآن وقت حماسه است❗ انگار چیزی عوض نشده. چند روزی ارتباطت با فرمانده قطع شده. ما فعلا نمی‌تونیم بینیم‌شون؛ تا زمان ظهور که (به شرط مقاومت و جهاد ما) به زودی ان‌شاءالله قطعا برمی‌گردن. الآن دارن می‌فرمایند: بچه‌ها قوی باشید عزیزان من! محکم و فعّال باشید❗ مقاومت و مطالبه کنید پیروزی نزدیکه❗ قوی باشید و فقط مطالبه انتقام کنید❗ وصیت‌های آقا رو باید انجام بدیم 🔹️اتحاد مقدس ، شکستن کمر کودتاگران، اخراج امریکا از منطقه، نابود کردن اسرا‌ئیل، غرق کردن ناوهای امریکایی، نپذیرفتن صلح تحمیلی و... تا زمانی‌که مومنین در خیابان‌ها باشند، عوامل دشمن هیچ غلطی نمی‌تونن بکنند. نه سازش نه تسلیم❗ نبرد با آمریکا❗ مسئولان نظامی❗ اقدام انقلابی❗ حرف ما یک کلام❗ انتقام انتقام❗ حداقل ۴۰ روز باید توی خیابونها باشیم، دسته‌های عزاداری راه بندازیم. مومنین فوری بسیج بشن و از همه جا پایتخت را دریابند. اوج جنگ شناختی تهران هست. زندگی عادی، تعطیل! 🔹️باور کنید هنوز ظهور به تاخیر نیفتاده و بداء حاصل نشده. این آزمون شهادت آقا، میتونه برای ما آخرین امتحان و البته آخرین فرصت قبل از ظهور باشه. یا ظهور و محقق می‌کنیم یا زیر پوتین داعشی‌ها بدبخت و ذلیل می‌شیم و اسلام تا قرن‌ها نمی‌تونه سَر بلند کنه. دو سه قدم مونده تا قله❗ نزدیک رود نیل هستیم و امام زمان هم تشریف دارن‌. 🔴 آقا زنده‌ هستن. زنده‌تر از همیشه. آگاه‌تر از همیشه. به خدا قسم حالا که شهید شدن، قدرت‌شون از همیشه بیشتره. آقا برای اینکه تمااام غیرت ما رو به جوش بیارن تا بجنگیم و دنیا رو برای ظهور آماده کنیم، هرچه داشتن آوردن وسط! حتی خودشون و خرج کردن تا ما مضطر بشیم و تمااام قد بیایم وسط❗ 🔹️همه ما کم گذاشتیم برای آقا. خدا فقط و فقط در یک صورت ممکنه از ماها بگذره؛ اونم اینه که خواسته آقا رو محقق کنیم و ظهور رو بکِشیم جلو و تعجیل کنیم. آقا رفت تا به ما بفهمونه گزاره "همه چی با آقا هماهنگه" حقیقت نداشت! 🔻اما امیدوار باشید. باور کنید تمام وعده‌هایی که آقا دادن (نابودی اسر‌ائیل، تعجیل ظهور، نظم نوین جهانی، غرق شدن امریکا) ، همش داره محقق میشه به شرطی که ما تسلیم نشیم و نذاریم مسئولان تسلیم بشن. مثل مردم یمن باید هر رووووز توی خیابونها راهپیمایی میلیونی کنیم و مطالبه موشکباران امریکا و اسرائیل. 🔸️رفتنِ آقا، گرچه از بی‌عرضگی ماها بود؛ اما هیچ فرایندی رو متوقف نمی‌کنه! اگر ما سفت پای دستورات آقا وایسیم و براش بجنگیم. ❌آقا رفت تا به ما یه تلنگر محکم بزنه بلکه با داغ از دست دادنش، تکون بخوریم و غیرتی بشیم و بیایم پای کار مطالبه دستوراتش. چاره دیگه‌ای برای آقا نذاشته بودیم. جور دیگه‌ای انگار بیدار نمی‌شدیم❗ ❌بسم الله ... چشم مسئولان، به مردمه‌. تا چندین ماه باید مومنین همه جا (با پرهیز از دعوا و درگیری با قشر خاکستری و حتی گول‌خورده‌ها) فریاد انتقام از آمر‌یکا سر بدیم و خیابونها رو برای اغتشاشگرای احتمالی خالی نکنیم❗ 🔹️شرکت در مراسم‌های عادی به عنوان سیاهی‌لشکر صرف، گرچه لازمه ولی هیچ اثر خاصی نداره. نه دشمن و می‌ترسونه، نه دل مسئولین و قرص می‌کنه! مردم باید جلوتر از مسئولین توی صحنه باشن و به مراسمات عادی و کارهای تکراری و ویترینی بسنده نکنند❗تمام شهر باید پر بشه از شعارنوشته‌های ❌مرگ بر آمریکاابتکار عمل و خلاقیت و به دست بگیرید. امام‌مون و کشتن❗ باید مسئولین از ما امید و روحیه حماسی بگیرن❗ 🔹️هیچکس از اطرافیان نباید توی چهره‌تون عجز و درماندگی ببینه ها❌ فقط چهره پر از صلابت، امید، حماسه، قدرت، غیرت و البته کینه‌پدری از آمریکا❗ کسی جرات نکنه حرف از آتش بس بزنه🔻 🔴 ما با امریکا پدرکشتگی داریم🔴 تا چند ماه یادمون نره: آقا فرمودن: "فریاد انتقام مردم"، سوخت حقیقی موشکهاست❗ بزن در رو نداریم❌جنگ تازه شروع شده❗ ✅ لطفا حتما حتما منتشر کنید ✅
💠شهید امام خامنه‌ای: بعد از این هم به توفيق الهی اگر چنانچه حادثه ای برای کشور پیش بیاید خدای متعال این مردم را مبعوث خواهد کرد برای مقابله ی با حوادث و کار را مردم تمام خواهند کرد... ۱۲بهمن۱۴۰۴ 🟢 | صیرورت @s_solouk