eitaa logo
🟢#سیروسلوک|صیرورت
118.2هزار دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
6.2هزار ویدیو
67 فایل
﷽ 🌸کانال معرفتی و اخلاقی "سیروسلوک"🌸 ☘️بشر به سمت خدا صیرورت دارد و جامعه ی مطلوب اسلامی آن است که این صیرورت در آن وجود داشته باشد؛ این صیرورت تمام نشدنی و به طور دائم ادامه دارد؛ این انقلاب است.. ارتباطات 👇 @Tehranws تبلیغات👇 @t_bidariymelat
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 جنگی که ایران را ابرقدرت خواهد کرد... 🔅 امام صادق(ع): هنگامى كه پيامبر خدا خندق را مى‌كَنْد، مسلمانان به مانعى برخوردند. پيامبر خدا، كلنگ را از دست اميرمؤمنان يا سلمان گرفت و ضربه‌اى بر آن فرود آورد كه سه تكّه شد. ▫️در اين هنگام، پيامبر فرمود: «خداوند با اين ضربۀ من، گنج‌هاى كسرا و قيصر را برايم گشود». (فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ(ص): لَقَدْ فُتِحَ عَلَيَّ فِي ضَرْبَتِي هَذِهِ كُنُوزُ كِسْرَى وَ قَيْصَرَ) ▪️يكى از افراد به رفيقش گفت: وعدۀ گنج‌هاى كسرا و قيصر را به ما مى‌دهد، در حالى كه هيچ يك از ما از بيم دشمن قادر نيست براى ، بيرون رود! (فَقَالَ أَحَدُهُمَا لِصَاحِبِهِ: يَعِدُنَا بِكُنُوزِ كِسْرَى وَ قَيْصَرَ وَ مَا يَقْدِرُ أَحَدُنَا أَنْ يَخْرُجَ يَتَخَلَّى) 📚 الکافي، ج۸، ص۲۱۶ ▫️وضعیت امروز ما بسیار شبیه به وضعیت اسلام در موقف جنگ احزاب(خندق) است. همانگونه که پیامبر در آن جنگ وعده داد ابرقدرت‌ها را شکست داده و فتح میکنیم و همان هم شد(هرچند در ظاهر در اقلیت بوده و در مقابلشان تمام کفر وجود داشت)، ▫️امروز نیز اگر ملت ایران استقامت کرده و محکم پای این نبرد تمدنی و تاریخی بایستد، قطعا عاملی موثر در تشکیل نظم آینده خواهد بود و ایران آن روز، تبدیل به یک ایران ابرقدرت میشود. ▫️شرط آن تنها یک چیز است، استقامت، استقامت،استقامت. ▫️البته که امروز نیز مانند آن روز، عده‌ای فقط تا سر بینی خود را دیده و این مسائل را تمسخر میکنند، از اینها باید عبور کرد... 🟢 | صیرورت @s_solouk
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠نقش محوری رهبری در حفظ خط فکری انقلاب ▫️ توصیه آیت‌الله طالقانی: فقط نزد آیت‌الله خامنه‌ای بروید! 🎙 برشی از سخنرانی حجت الاسلام راجی 🟢 | صیرورت @s_solouk
💠آیت الله جوادی آملی: «پیام کربلای حسینی به مسلمانان انرژی و آمادگی می‌بخشد تا در برابر همه تهدیدها کنند و هراسی به دل راه ندهند: «إنّي لا أرى المَوتَ إلاّ سَعادَةً و لا الحَياةَ معَ الظالِمينَ إلاّ بَرَما». از این رو همگان وظیفه دارند مکتب اهل بیت علیهم السلام را خوب بشناسند و آن را حفظ کرده و با تقویت امت و حضور همه جانبه در صحنه برای رویارویی با دشمن آماده باشند.» 📚کوثر کربلا ص۸۶. 🟢 | صیرورت @s_solouk
🚨فوری ❌ مهم🔻آقا زنده است 🔹️حتما تا آخر بخونید با دقت و کامل🔹️ آقا زنده هستن و نزد خدا میان شهدا بالاترین مقام را نزدیک به معصومین دارد. آقا شهیدن نشدن که! شهید بودن. ندیدن‌شون، درد بزرگیه امّا الآن وقت حماسه است❗ انگار چیزی عوض نشده. چند روزی ارتباطت با فرمانده قطع شده. ما فعلا نمی‌تونیم بینیم‌شون؛ تا زمان ظهور که (به شرط مقاومت و جهاد ما) به زودی ان‌شاءالله قطعا برمی‌گردن. الآن دارن می‌فرمایند: بچه‌ها قوی باشید عزیزان من! محکم و فعّال باشید❗ مقاومت و مطالبه کنید پیروزی نزدیکه❗ قوی باشید و فقط مطالبه انتقام کنید❗ وصیت‌های آقا رو باید انجام بدیم 🔹️اتحاد مقدس ، شکستن کمر کودتاگران، اخراج امریکا از منطقه، نابود کردن اسرا‌ئیل، غرق کردن ناوهای امریکایی، نپذیرفتن صلح تحمیلی و... تا زمانی‌که مومنین در خیابان‌ها باشند، عوامل دشمن هیچ غلطی نمی‌تونن بکنند. نه سازش نه تسلیم❗ نبرد با آمریکا❗ مسئولان نظامی❗ اقدام انقلابی❗ حرف ما یک کلام❗ انتقام انتقام❗ حداقل ۴۰ روز باید توی خیابونها باشیم، دسته‌های عزاداری راه بندازیم. مومنین فوری بسیج بشن و از همه جا پایتخت را دریابند. اوج جنگ شناختی تهران هست. زندگی عادی، تعطیل! 🔹️باور کنید هنوز ظهور به تاخیر نیفتاده و بداء حاصل نشده. این آزمون شهادت آقا، میتونه برای ما آخرین امتحان و البته آخرین فرصت قبل از ظهور باشه. یا ظهور و محقق می‌کنیم یا زیر پوتین داعشی‌ها بدبخت و ذلیل می‌شیم و اسلام تا قرن‌ها نمی‌تونه سَر بلند کنه. دو سه قدم مونده تا قله❗ نزدیک رود نیل هستیم و امام زمان هم تشریف دارن‌. 🔴 آقا زنده‌ هستن. زنده‌تر از همیشه. آگاه‌تر از همیشه. به خدا قسم حالا که شهید شدن، قدرت‌شون از همیشه بیشتره. آقا برای اینکه تمااام غیرت ما رو به جوش بیارن تا بجنگیم و دنیا رو برای ظهور آماده کنیم، هرچه داشتن آوردن وسط! حتی خودشون و خرج کردن تا ما مضطر بشیم و تمااام قد بیایم وسط❗ 🔹️همه ما کم گذاشتیم برای آقا. خدا فقط و فقط در یک صورت ممکنه از ماها بگذره؛ اونم اینه که خواسته آقا رو محقق کنیم و ظهور رو بکِشیم جلو و تعجیل کنیم. آقا رفت تا به ما بفهمونه گزاره "همه چی با آقا هماهنگه" حقیقت نداشت! 🔻اما امیدوار باشید. باور کنید تمام وعده‌هایی که آقا دادن (نابودی اسر‌ائیل، تعجیل ظهور، نظم نوین جهانی، غرق شدن امریکا) ، همش داره محقق میشه به شرطی که ما تسلیم نشیم و نذاریم مسئولان تسلیم بشن. مثل مردم یمن باید هر رووووز توی خیابونها راهپیمایی میلیونی کنیم و مطالبه موشکباران امریکا و اسرائیل. 🔸️رفتنِ آقا، گرچه از بی‌عرضگی ماها بود؛ اما هیچ فرایندی رو متوقف نمی‌کنه! اگر ما سفت پای دستورات آقا وایسیم و براش بجنگیم. ❌آقا رفت تا به ما یه تلنگر محکم بزنه بلکه با داغ از دست دادنش، تکون بخوریم و غیرتی بشیم و بیایم پای کار مطالبه دستوراتش. چاره دیگه‌ای برای آقا نذاشته بودیم. جور دیگه‌ای انگار بیدار نمی‌شدیم❗ ❌بسم الله ... چشم مسئولان، به مردمه‌. تا چندین ماه باید مومنین همه جا (با پرهیز از دعوا و درگیری با قشر خاکستری و حتی گول‌خورده‌ها) فریاد انتقام از آمر‌یکا سر بدیم و خیابونها رو برای اغتشاشگرای احتمالی خالی نکنیم❗ 🔹️شرکت در مراسم‌های عادی به عنوان سیاهی‌لشکر صرف، گرچه لازمه ولی هیچ اثر خاصی نداره. نه دشمن و می‌ترسونه، نه دل مسئولین و قرص می‌کنه! مردم باید جلوتر از مسئولین توی صحنه باشن و به مراسمات عادی و کارهای تکراری و ویترینی بسنده نکنند❗تمام شهر باید پر بشه از شعارنوشته‌های ❌مرگ بر آمریکاابتکار عمل و خلاقیت و به دست بگیرید. امام‌مون و کشتن❗ باید مسئولین از ما امید و روحیه حماسی بگیرن❗ 🔹️هیچکس از اطرافیان نباید توی چهره‌تون عجز و درماندگی ببینه ها❌ فقط چهره پر از صلابت، امید، حماسه، قدرت، غیرت و البته کینه‌پدری از آمریکا❗ کسی جرات نکنه حرف از آتش بس بزنه🔻 🔴 ما با امریکا پدرکشتگی داریم🔴 تا چند ماه یادمون نره: آقا فرمودن: "فریاد انتقام مردم"، سوخت حقیقی موشکهاست❗ بزن در رو نداریم❌جنگ تازه شروع شده❗ ✅ لطفا حتما حتما منتشر کنید ✅
💠شهید امام خامنه‌ای: بعد از این هم به توفيق الهی اگر چنانچه حادثه ای برای کشور پیش بیاید خدای متعال این مردم را مبعوث خواهد کرد برای مقابله ی با حوادث و کار را مردم تمام خواهند کرد... ۱۲بهمن۱۴۰۴ 🟢 | صیرورت @s_solouk
💠به فرزندان خودم و به ملّت عزیز ایران نصیحت می‌کنم: مانند جنگ ۱۲ روزه،در برابر دشمن . 🟢 | صیرورت @s_solouk
هدایت شده از مسجد آرمانی
♨️فراخوان نصب پرچم در معابر، کوچه‌ها و درب منازل 📌با توجه به اهمیت حماسه‌ی شهادت رهبرمان امام خامنه‌ای پیشنهاد می‌شود: ۱. اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی کوچه و خیابان‌ها. ۲. نصب کتیبه “آجرک الله یا صاحب الزمان (عج)” در کنار پرچم ایران بر سر درب منازل. بیایید با این دو نماد، همبستگی ملی و ارادت قلبی خود را به نمایش بگذاریم. همچنین می‌توانید فیلم‌های خودتان را برای ما به آیدی زیر در پیام‌رسان 🔹سروش پلاس🔹 ارسال نمایید. https://splus.ir/Ad_armani ➕با ما همراه باشید 🔰عضویت در کانال مسجد آرمانی http://eitaa.com/joinchat/3436446211Cc13f95b799
💠قدرت مومنان، وعده خدا 🔸از منظر قرآن پیروزی قطعی با جبهه حق است که با تعابیر مختلفی بیان شده: ▫️از جمله «وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ وَ لَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَى لَهُمْ وَ لَيُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا يَعْبُدُونَنِي لَا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئًا»(نور/۵۵) وعده خدا به مومنین است که قدرت در زمین به آنها خواهد رسید و بدون پروا خدا را عبادت می‌کنند. ▫️تعبیر لطیف‌تری هم در قرآن آمده «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ»(صف/۸) یعنی مشرکان و کافران می‌خواهند که نور الهی را با بازدم خود خاموش کنند؛ اما ارادۀ خدای متعال این است که این نور را به تمام برساند. این نور در روایات به ولایت حقه تفسیر شده که در زمان ظهور به نحو تمام و کمال تجلی می‌کند. ▫️در جایی دیگر قرآن می‌فرماید «هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَ دِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ»(توبه/۳۳) خدای متعال رسول خود را با هدایت و دین حق فرستاد و خواست الهی این است که این دین بر همه ادیان غلبه کند. (الكافی، ج۱، ص۴۳۲) •استاد میرباقری• 🟢 | صیرورت @s_solouk
هدایت شده از مسجد آرمانی
😡صدای خشم ملت از یکشنبه شب؛ به میادین اصلی بپیوندید! مردم هوشیار و بصیر پایتخت، همه به میدان بیایید... 📌از یکشنبه 17 اسفند از ساعت ۱۹:۳۰، همزمان در تمامی میادین اصلی و مناطق ۲۲گانه تهران، تجمع‌های اعتراضی با حضور مردم برگزار می‌شود. ➕با ما همراه باشید 🔰عضویت در کانال مسجد آرمانی http://eitaa.com/joinchat/3436446211Cc13f95b799