eitaa logo
※ صافات ※
111 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
، تا این نقطه از . ➥ @saafat
بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در شرایط فعلی: ۱. حضور سنگین‌تر و پررنگ‌تر مردم در میادین، محلات و مساجد.. ۲. مراعات یکدیگر برای کم شدن فشار بر اقشار مختلف، بر اثر کمبودهای طبیعی هر جنگ. ۳. مراقبت از گوش که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانه‌های دشمن. ۴. عزم قاطع برای انتقام خون پاک رهبر شهید و همه شهدای جنگ تحمیلی در روح و قلب مردم. ➥ @saafat
هدایت شده از بر پا
پیروزیهای دوران "سکوت جنگ" هم جالب است. 🔺اول اینکه آتش بس لبنان با فشار ایران اتصال و پیوستگی جبهه مقاومت را به رخ دنیا کشید. این اتصال علنی که با پیام سردار قاآنی مبنی بر وجود اتاق فرماندهی مشترک آغاز شد، با آتش بس لبنان تثبیت شد. 🔺دوم اینکه با آتش بس لبنان ، جریان غربگرا در لبنان نزد مردم لبنان رسوا شد. فقط جریان غربگرای لبنان هم نیست، کلا جریان غربگرا در کل منطقه و در ایران حتی ضایع شد. جریان بده بره، جریان تسلیم، جریان پالس مثبت به تحمیل. جریان فریب مردم. 🔺سوم اینکه آمریکا سعی داشت حساب خود را از رژیم اسراییل جدا کند، برود پشت او پنهان شود و بعد بگوید من کنار کشیدم، او خودش مستقل تصمیم میگیرد، این بازی کلا هوا شد. ایران به آمریکا فشار آورد، در حالیکه نتانیاهو شب قبلش رسما بعد از جلسه کابینه شان گفت زیر بار نمیرود، سر ساعت مقرر افسارش کشیده شد. این فتوح را ساده نگیریم، محصول هوشمندی و قدرت ایران همزمان است. 🔺چهارمین نکته پذیرش حاکمیت ایران بر تنگه است، رسما ترامپ تنگه را تنگه ایران نامید، تشکر هم کرد، عراقچی در توییت خود به زبان انگلیسی که معلوم بود مخاطبش مردم دنیا هستند، اعلام کرد مسیر کشتیها را ما تعیین میکنیم که از آبهای ایران عبور میکنند، زیر نظر ما باید عبور کنند، تا زمانی که ما تصمیم گرفتیم. اصل این گفتگوی کوتاه یک پیام روشن به دنیا داشت و آن اینکه ایران حاکم بر این آبراه است. اینکه ایران از کشتیها عوارض میگیرد نتیجه همین اتفاق مهم و مبارک است. 🔺پنجمین پیروزی اثبات اقتدار ایران در دوره سکوت جنگ است، ابتدای آتش بس ایران مدت کوتاهی تنگه را باز کرد، وقتی اسراییل دست از جنگ نکشید ایران تنگه را بست، با خفه کردن اسراییل، ایران دوباره تنگه را گشود، اما بعد از کمتر از بیست و چهار ساعت دوباره آن را بست، و اعلام کرد به دلیل محاصره آمریکا و نقض آتش بس، ایران میتوانست تنگه را اساسا به این دلیل باز نکند، اگر تنگه را گشود و اعلام هم کرد، بعد دوباره بست یعنی چه؟ یعنی اینکه ایران قصد ندارد کمترین فشار و تهدید را بپذیرد، ولو محاصره بی در و پیکر و الکی آمریکا باشد. اینجا کسی حق زورگویی ندارد ولو در سخن. این محتوایی است که سیدمجید موسوی در میانه جنگ هم اعلام کرده بود، تهدید را هم بخشی از جنگ میبینیم تا چه برسد به محاصره ولو اسمی. 🔺ششمین فتح در دوره سکوت جنگ این بود که ایران با باز کردن و بستن مجدد تنگه نشان داد دلیل بسته بودن تنگه آمریکا و رفتار او است، این همان مشروعیت است که یک ابزار قدرت است و قبلا هم درباره اش نوشتم. ایران دائما به دنیا این پالس را میفرستد که علت فشار به دنیا آمریکا است و جالب است که بدانید این اتفاق مهم رسانه ای و روایت سازی را دنیا از ایران پذیرفته، علت دست و پا زدن ترامپ برای تغییر روایت در دنیا همین نکته است. جالب است ایران در جنگ روایتها و رسانه در دنیا بر آمریکا و اسراییل غلبه کرده و سخن ترامپ را کسی در دنیا مرجعیت نمیدهد ، راز فحاشی او به رسانه های آمریکایی همین است. 🔺هفتمین و بزرگترین فتح اما حضور مردم است. حضور مردم در این چهل پنجاه روز معناهای متفاوتی داشته، ابتدا احساس خشم و عزا، بعد احساس تکلیف نسبت به موشهای داعشی پنهان شده در شهر، بعد احساس حماسه و همراهی با میدان، اما در دوران سکوت جنگ علت حضور چیست؟ حضوری که هم رنگارنگتر شده، هم تکثیر شده، دلیلش نوعی هوشمندی است. اینکه میفهمند جنگ هنوز جنگ است و باید در خیابان باشند، دیروز بعد از التهاب ناشی از نارسایی در بیان خبر هم شاهد غیرت ورزی عمومی بودیم هم مطالبه هم اعتماد هم صبوری مردم، اینها نوعی بلوغ جدی ایرانیها را نشان میدهد، حضور مردم کف خیابان وقتی با این حکمت و بصیرت همراه است در حال تثبیت شدن است و معنای بسیار عمیقتر از یک پدیده عاطفی دارد. البته هر چشمی از روز اول درست میدید متوجه میشد این رسما یک انقلاب دیگر است، چهل و چند یوم الله است که در حال خلق شدن است، اما این چند روز معنای عمیق و حکیمانه و با بصیرت این پدیده بیشتر خود را نشان داد @ali_mahdiyan
درد اینجاست که سیاوش اردلان، کارمند bbc فهمید هدف ترامپ قاتل از توئیت زدن‌هاش ایجاد تفرقه یا اهداف اقتصادی هست، اما یک عده خودی متوجه نشدن! درده نیروی خودی، گوش‌ش به حرف‌های ترامپ باشه و بر اساس اون‌ها، به مسئولان خودی تهمت بزنه...
🔺حرکت زیبایی که ایران زد!/ ترامپ چگونه از ایران بازی خورد! 🔹۱۱ روز پیش که سخن از آتش بس به میان آمده بود، ایران اعلام کرد توقف جنگ باید شامل همه منطقه از جمله لبنان باشد. آتش بس برقرار شد اما اسرائیل از حمله به لبنان دست نکشید. ایران هم تنگه هرمز را بسته نگه داشت. 🔹چند روز پس از آن، آمریکا اعلام کرد برای باز کردن تنگه هرمز ایران را محاصره کرده است. این محاصره البته به اذعان رسانه های خودشان هیچ وقت عملی نشد و در تمام این چند روز شناورهایی از و به مقصد ایران عبور کردند؛ ایران نیز اساسا این تهدید را جدی نگرفت! 🔹دو روز پیش خبر آمد که مقاومت اسرائیل با تهدید ایران شکسته و نتانیاهو با درخواست ترامپ، تن به آتش بس در لبنان داده است. دیروز عباس عراقچی در توییتی اعلام کرد با توجه به برقراری آتش بس در لبنان تنگه هرمز تحت نظارت ایران برای شناورهای غیر نظامی باز است. 🔹ترامپ بلافاصله جوگیر شد و در چند توییت و مصاحبه سعی کرد از این بازگشایی یک دستاورد بزرگ و قطعی بسازد. توییت عراقچی و سپس اظهارات ترامپ آنقدر مهم بود که قیمت نفت به یکباره تا حوالی ۸۰ دلار پایین آمد. همزمان عده ای در کشور که تمام درکشان از تحولات سیاسی اخباری است که خودشان در ایتا منتشر میکنند، سیلی از انتقادات و تهمت ها را به سوی مسئولان کشور روانه کردند! 🔹بنده ساعتی بعد در مطلبی از دکتر سعید جلیلی خواستم تا در این فضای غبارآلود و فتنه گونی که ایجاد شده سکوت نکند و بعنوان یک ایرانی، با تبیین شرایط جنگی برای کانال داران طرفدار خود، یک نقش پرشکوه ایفا نماید و به آنها بگوید که حاکمیت شاید صلاح نداند بعضی چیزها را علنی بیان کند! 🔹علی ایحال تاخیر [حساب شده سران مملکت در پاسخگویی] باعث شد تا اظهارات ترامپ روایت غالب رسانه های جهان شود! 🔹امروز اما در خبری غیر منتظره ایران اعلام کرد که مجددا تنگه هرمز را بسته است؛ به کدام دلیل؟ به دلیل محاصره ای که ترامپ به زعم خود بر سواحل و بنادر ایران اعمال کرده است! این در حالی است که جمهوری اسلامی روز گذشته گفته بود در واکنش به تحقق آتش بس در لبنان تنگه را باز کرده است، و نکته جالبتر اینکه چند روز از محاصره ادعایی ترامپ میگذرد و ایران دیروز که تنگه را باز کرد میدانست این محاصره وجود دارد! 🔹ایران با این کار خود ابتدا به ترامپ اجازه داد تا بادکنک پیروزی را تا سر حد امکان باد کند، و سپس با بستن تنگه در پاسخ به محاصره ای که از قبل هم وجود داشت و ایران میتوانست همان دیروز با آن مخالفت کند، آن بادکنک را ترکاند و ترامپ را بار دیگر مضحکه رسانه ها و چهره های سیاسی در سرتاسر دنیا کرد! 🔹این حرکت وقتی اهمیت پیدا میکند که گفته میشود عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان پس از سه روز اقامت در تهران، در حالی قرار است عازم واشنگتن شود که ایران به او گفته هنوز تصمیمی برای مذاکره نگرفته است! 🔹قطعا این وسط پشت پرده های زیادی نیز وجود دارد که ما از آن بی اطلاعیم، اما به نظر میرسد ایران دست برتر خود در میدان و مذاکره را به حوزه های گسترده تری از جمله جنگ روانی و رسانه ای نیز تعمیم داده، و در حال بازی دادن و گیج کردن آمریکایی است که شدیدا در باتلاق خلیج فارس گیر کرده، و با توجه به شرایط بغرنج اقتصادی، نزدیک بودن جام جهانی، و اندکی بعد، انتخابات میان دوره ای کنگره مایل است هرچه زودتر از جنگ خارج شود. 🔹جنگی که ایران میخواهد به آمریکا بگوید ما از ادامه اش نمیترسیم و اتفاقا از سر گرفتن و طولانی شدن آن، ترامپ، جمهوری خواهان و آمریکا بطور کلی را با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد کرد. بنابراین راه فرار از این وضعیت نزدیک شدنِ هرچه بیشتر به ۱۰ شرط حداکثری ایران است! @Ansari_rahim
خطیب‌زاده، ‌معاون وزیر خارجه: 📌 ترامپ زیاد حرف می‌زند و در اظهاراتش حرف‌های متناقضی مطرح می‌کند! ‌خواسته‌های زیاده‌خواهانه‌ی آمریکا مانعی بر سر دستیابی به توافق بین تهران و واشنگتن است. هنوز تاریخی برای دور دوم مذاکرات مشخص نشده است. جنگ نمی‌تواند به هیچ راه‌حل مثبتی منجر شود؛ آمریکا باید بداند که دوران استعمار به پایان رسیده است. اگر به جنگ برگردیم، با تمام توان پاسخ خواهیم داد. ➥ @saafat
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️امروز تولد شماست و فردا دخترانتان... 💔😔
بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی پیرامون آخرین تحولات مذاکرات پایان جنگ تحمیلی سوم بسم الله الرحمن الرحيم ملت غیور ایران؛ 🔹همانگونه که در بیانیه پیشین دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به استحضار ملت شریف ایران رسید، پس از شکست دشمنان مهاجم به ایرانِ عزیز در میدان نبرد نظامی، با مقاومت تاریخی و بی‌نظیر مردم و نیروهای مسلح کشورمان، از روز دهم جنگ، ارسال پیام‌ها و درخواست‌های آمریکایی‌ها برای آتش‌بس و مذاکره برای پایان دادن به جنگی که خود آغاز کرده بودند، شروع شد؛ جمهوری اسلامی ایران در روز چهلم جنگ و با اعلام رسمی رئیس‌جمهور آمریکا در پذیرش طرح ۱۰ ماده‌ای ایران به عنوان چارچوب مذاکرات پایان جنگ، انجام این مذاکرات را با وساطت کشور دوست و برادر پاکستان، در اسلام‌آباد پذیرفت. 🔹این مذاکرات،۲۱ ساعت بطور بی‌وقفه به طول انجامید و هیئت ایرانی، مطالبات مردم ایران را با جدیت و ابتکار عمل در اوج بی‌اعتمادی به آمریکا مطرح و پیگیری کرد. 🔹دشمن به رغم اینکه پیش از آغاز مذاکرات پذیرفته بود در چارچوب طرح ۱۰ ماده‌ای ایران عمل کند، در طول مذاکره مطالبات جدید و زیاده خواهانه‌ای مطرح کرد که با موضع قاطع هیئت ایرانی مواجه و متوجه شد که جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه قدرت رزمندگان در میدان و غیرت و حمیت و هوشیاری مردم حاضر در صحنه، به هیچ وجه از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد؛ به همین دلیل این مرحله از مذاکرات بدون نتیجه مشخص پایان یافت و ادامه آن به زمانی دیگر که دشمن از زیاده‌خواهی دست بردارد و خواسته‌های خود را مطابق با واقعیت‌های میدان در مقابل ایرانِ پیروز و سربلند اصلاح کند، موکول شد. 🔹در روزهای اخیر با حضور فرمانده ارتش پاکستان در تهران به عنوان واسطه و طرف میانجی مذاکرات، پیشنهادات جدیدی از سوی آمریکایی‌ها مطرح شده که جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی آن‌ها است و هنوز پاسخی به آن‌ها داده نشده است. 🔹در اینجا به ملت بزرگوارمان، رزمندگان در میدان و مردم غیور و سلحشور حاضر در میادین و خیابان‌ها در شهرها و روستاهای کشور اعلام می‌کنیم هیئت مذاکره کننده ایرانی که با توکل به خدای متعال و به پشتوانه‌ی حمایت‌های مردم و عزم و اراده فولادین و قدرت سلاح آتشین رزمندگان وارد میدان نبرد سیاسی برای تثبیت پیروزی‌های شگرف و تاریخی ملت ایران در این جنگ تحمیلی ناجوانمردانه شده است، سر سوزنی سازش و عقب‌نشینی و مسامحه نخواهد کرد و با همه توان از منافع و مصالح ملت ایران و پاسداشت خون‌های عزیز و گران‌بهایی که در این جنگ برای حفظ استقلال، عزت و سربلندی ایران ریخته شده به ویژه خون پاک رهبر عزیزتر از جانمان، دفاع خواهد کرد. 🔹یکی از پیش‌شرط‌های ضروری پذیرش آتش‌بس موقت از سوی ایران، توقف آتش در همه جبهه‌ها از جمله لبنان بود که دشمن صهیونی از همان ابتدا با حملات وحشیانه به کشور لبنان و حزب‌الله قهرمان، آن را نقض نمود. 🔹با پا فشاری جمهوری اسلامی ایران، رژیم صهیونی به آتش‌بس در لبنان تن در داد و مقرر شد در صورت رعایت آتش‌بس در همه جبهه‌ها توسط دشمن، تنگه هرمز بصورت موقت تا پایان زمان آتش‌بس، صرفا برای عبور کشتی‌های تجاری و نه شناورهای نظامی، و شناورهای غیر نظامی کشورهای متخاصم‌، با کنترل و مجوز نیروهای مسلح ایران و از مسیر تعیین شده توسط ایران، گشایش مشروط داشته باشد. 🔹با عنایت به اینکه عمده تجهیز پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس، از طریق عبور و مرور شناورها از تنگه هرمز تامین می‌شود و این، تهدید علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و منطقه خلیج فارس می‌باشد. ایران مصمم است تا زمان پایان قطعی جنگ و تحقق صلح پایدار در منطقه، نظارت و کنترل بر تردد از تنگه هرمز را اعمال نماید. 🔹این امر با دریافت اطلاعات کامل از شناورهای عبوری، صدور گواهی عبور مطابق ضوابط اعلامی جمهوری اسلامی ایران، متناسب با شرایط جنگی و پرداخت هزینه‌های مربوط به خدمات تامین امنیت، ایمنی و حفاظت از محیط‌زیست و در مسیرهای اعلام شده توسط جمهوری اسلامی ایران، اعمال می‌شود. 🔹همچنین تا زمانی که دشمن قصد اخلال در عبور و مرور شناورها و اعمال روش‌هایی همچون محاصره دریایی را داشته باشد، جمهوری اسلامی ایران آن را از موارد نقض آتش‌بس قلمداد کرده و از گشایش مشروط و محدود تنگه هرمز جلوگیری خواهد کرد. 🔹دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با یادآوری توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید می‌کند برای تثبیت کامل دستاوردهای میدان نظامی و موفقیت در میدان دیپلماسی، همچنان حضور مردم رشید ایران در میادین و خیابان‌ها و حفظ هوشیاری کامل در جبهه‌ها و مراقبت از انسجام ملی توسط مسئولان، رسانه‌ها و فعالین سیاسی و اجتماعی ضروری است. ➥ @saafat
17.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩 به همه کسانی که روی تفرقه بین ما مردم لبنان و مردم جمهوری اسلامی ایران شرط می‌بندند می‌گوییم ما یک ملت هستیم خدا ما را متحد می‌کند 🎙 صحبت‌های مهم حسین خیرالدین مداح سرشناس لبنانی در جمع مردم لبنان 🔸 جبهه جهانی شباب‌المقاومة https://eitaa.com/joinchat/3545694224Ccf85b685fb
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
لبنانی‌ها چه کسی را عامل آتش‌بس می‌دانند؟ در لبنان کسی ابهام ندارد که «وحدت ساحات» و فشار ایران کلید رسیدن به آتش‌بس بود. ایران در مذاکرات اسلام‌آباد، آتش‌بس نیم‌بندی در بیروت و ضاحیه ایجاد کرد، اما دولت وابسته به آمریکا در لبنان با جداسازی پرونده لبنان از ایران، مانع از گسترش آن به جنوب شد. 🔹 ایران آتش‌بس کامل در لبنان را شرط مذاکره و اجازه تردد در تنگه هرمز قرار داد و این جدا از آمادگی نیروی مسلح ایران برای موشکباران رژیم بود. در واقع ایران از سه وجه فشار را برای اعمال آتش‌بس دنبال می‌کرد. 🔸 اسرائیل از آمریکا مهلت گرفت تا بتواند قبل از آتش‌بس جای پای خود را در جنوب لبنان به‌ویژه شهر بنت‌جبیل در فاصله ۵ کیلومتری از سرزمین‌های اشغالی محکم کند. فداکاری و سلحشوری رزمندگان حزب‌الله مانع اشغال بنت‌جبیل شد و آمریکا برخلاف میل اسرائیل، آتش‌بس را اعلام کرد. 🔹 ترامپ تلاش کرد این آتش‌بس را به نام خودش، جریان وابسته لبنان و اسرائیل کند. حتی اعلام کرد رئیس‌جمهور لبنان و نتانیاهو باهم گفتگوی تلفنی خواهند کرد، واکنش گسترده و منفی لبنانی‌ها به این خبر این اتفاق را منتفی کرد. و این در حالی‌ بود که حسن فضل‌الله نماینده مقاومت در پارلمان لبنان تأیید کرد ایران ۴ صبح قبل از اعلام آتش‌بس، خبر موفقیت فشارها را به آنها ابلاغ کرده بود. 🔸 آتش‌بس حاصل فشار ایران و مقاومت میدانی است، نه مذاکرات لبنان با اسرائیل. در لبنان وقتی اعلام خبر باز شدن مشروط تنگه هرمز پس از آتش‌بس لبنان، منتشر شد هم موج جدیدی از تشکر لبنانی‌ها از ایران را ایجاد کرد. 📝 سید کمیل باقرزاده فعال فرهنگی ایرانی در لبنان
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 سردار نقدی، مشاور فرمانده کل سپاه: 📌 اگر جنگ را دوباره شروع کنند موشک‌ها و پهپاد‌هایی شلیک خواهیم کرد که تاریخ تولیدشان اردیبهشت ۱۴۰۵ است. ➥ @saafat