eitaa logo
※ صافات ※
111 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
درد اینجاست که سیاوش اردلان، کارمند bbc فهمید هدف ترامپ قاتل از توئیت زدن‌هاش ایجاد تفرقه یا اهداف اقتصادی هست، اما یک عده خودی متوجه نشدن! درده نیروی خودی، گوش‌ش به حرف‌های ترامپ باشه و بر اساس اون‌ها، به مسئولان خودی تهمت بزنه...
🔺حرکت زیبایی که ایران زد!/ ترامپ چگونه از ایران بازی خورد! 🔹۱۱ روز پیش که سخن از آتش بس به میان آمده بود، ایران اعلام کرد توقف جنگ باید شامل همه منطقه از جمله لبنان باشد. آتش بس برقرار شد اما اسرائیل از حمله به لبنان دست نکشید. ایران هم تنگه هرمز را بسته نگه داشت. 🔹چند روز پس از آن، آمریکا اعلام کرد برای باز کردن تنگه هرمز ایران را محاصره کرده است. این محاصره البته به اذعان رسانه های خودشان هیچ وقت عملی نشد و در تمام این چند روز شناورهایی از و به مقصد ایران عبور کردند؛ ایران نیز اساسا این تهدید را جدی نگرفت! 🔹دو روز پیش خبر آمد که مقاومت اسرائیل با تهدید ایران شکسته و نتانیاهو با درخواست ترامپ، تن به آتش بس در لبنان داده است. دیروز عباس عراقچی در توییتی اعلام کرد با توجه به برقراری آتش بس در لبنان تنگه هرمز تحت نظارت ایران برای شناورهای غیر نظامی باز است. 🔹ترامپ بلافاصله جوگیر شد و در چند توییت و مصاحبه سعی کرد از این بازگشایی یک دستاورد بزرگ و قطعی بسازد. توییت عراقچی و سپس اظهارات ترامپ آنقدر مهم بود که قیمت نفت به یکباره تا حوالی ۸۰ دلار پایین آمد. همزمان عده ای در کشور که تمام درکشان از تحولات سیاسی اخباری است که خودشان در ایتا منتشر میکنند، سیلی از انتقادات و تهمت ها را به سوی مسئولان کشور روانه کردند! 🔹بنده ساعتی بعد در مطلبی از دکتر سعید جلیلی خواستم تا در این فضای غبارآلود و فتنه گونی که ایجاد شده سکوت نکند و بعنوان یک ایرانی، با تبیین شرایط جنگی برای کانال داران طرفدار خود، یک نقش پرشکوه ایفا نماید و به آنها بگوید که حاکمیت شاید صلاح نداند بعضی چیزها را علنی بیان کند! 🔹علی ایحال تاخیر [حساب شده سران مملکت در پاسخگویی] باعث شد تا اظهارات ترامپ روایت غالب رسانه های جهان شود! 🔹امروز اما در خبری غیر منتظره ایران اعلام کرد که مجددا تنگه هرمز را بسته است؛ به کدام دلیل؟ به دلیل محاصره ای که ترامپ به زعم خود بر سواحل و بنادر ایران اعمال کرده است! این در حالی است که جمهوری اسلامی روز گذشته گفته بود در واکنش به تحقق آتش بس در لبنان تنگه را باز کرده است، و نکته جالبتر اینکه چند روز از محاصره ادعایی ترامپ میگذرد و ایران دیروز که تنگه را باز کرد میدانست این محاصره وجود دارد! 🔹ایران با این کار خود ابتدا به ترامپ اجازه داد تا بادکنک پیروزی را تا سر حد امکان باد کند، و سپس با بستن تنگه در پاسخ به محاصره ای که از قبل هم وجود داشت و ایران میتوانست همان دیروز با آن مخالفت کند، آن بادکنک را ترکاند و ترامپ را بار دیگر مضحکه رسانه ها و چهره های سیاسی در سرتاسر دنیا کرد! 🔹این حرکت وقتی اهمیت پیدا میکند که گفته میشود عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان پس از سه روز اقامت در تهران، در حالی قرار است عازم واشنگتن شود که ایران به او گفته هنوز تصمیمی برای مذاکره نگرفته است! 🔹قطعا این وسط پشت پرده های زیادی نیز وجود دارد که ما از آن بی اطلاعیم، اما به نظر میرسد ایران دست برتر خود در میدان و مذاکره را به حوزه های گسترده تری از جمله جنگ روانی و رسانه ای نیز تعمیم داده، و در حال بازی دادن و گیج کردن آمریکایی است که شدیدا در باتلاق خلیج فارس گیر کرده، و با توجه به شرایط بغرنج اقتصادی، نزدیک بودن جام جهانی، و اندکی بعد، انتخابات میان دوره ای کنگره مایل است هرچه زودتر از جنگ خارج شود. 🔹جنگی که ایران میخواهد به آمریکا بگوید ما از ادامه اش نمیترسیم و اتفاقا از سر گرفتن و طولانی شدن آن، ترامپ، جمهوری خواهان و آمریکا بطور کلی را با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد کرد. بنابراین راه فرار از این وضعیت نزدیک شدنِ هرچه بیشتر به ۱۰ شرط حداکثری ایران است! @Ansari_rahim
خطیب‌زاده، ‌معاون وزیر خارجه: 📌 ترامپ زیاد حرف می‌زند و در اظهاراتش حرف‌های متناقضی مطرح می‌کند! ‌خواسته‌های زیاده‌خواهانه‌ی آمریکا مانعی بر سر دستیابی به توافق بین تهران و واشنگتن است. هنوز تاریخی برای دور دوم مذاکرات مشخص نشده است. جنگ نمی‌تواند به هیچ راه‌حل مثبتی منجر شود؛ آمریکا باید بداند که دوران استعمار به پایان رسیده است. اگر به جنگ برگردیم، با تمام توان پاسخ خواهیم داد. ➥ @saafat
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️امروز تولد شماست و فردا دخترانتان... 💔😔
بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی پیرامون آخرین تحولات مذاکرات پایان جنگ تحمیلی سوم بسم الله الرحمن الرحيم ملت غیور ایران؛ 🔹همانگونه که در بیانیه پیشین دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به استحضار ملت شریف ایران رسید، پس از شکست دشمنان مهاجم به ایرانِ عزیز در میدان نبرد نظامی، با مقاومت تاریخی و بی‌نظیر مردم و نیروهای مسلح کشورمان، از روز دهم جنگ، ارسال پیام‌ها و درخواست‌های آمریکایی‌ها برای آتش‌بس و مذاکره برای پایان دادن به جنگی که خود آغاز کرده بودند، شروع شد؛ جمهوری اسلامی ایران در روز چهلم جنگ و با اعلام رسمی رئیس‌جمهور آمریکا در پذیرش طرح ۱۰ ماده‌ای ایران به عنوان چارچوب مذاکرات پایان جنگ، انجام این مذاکرات را با وساطت کشور دوست و برادر پاکستان، در اسلام‌آباد پذیرفت. 🔹این مذاکرات،۲۱ ساعت بطور بی‌وقفه به طول انجامید و هیئت ایرانی، مطالبات مردم ایران را با جدیت و ابتکار عمل در اوج بی‌اعتمادی به آمریکا مطرح و پیگیری کرد. 🔹دشمن به رغم اینکه پیش از آغاز مذاکرات پذیرفته بود در چارچوب طرح ۱۰ ماده‌ای ایران عمل کند، در طول مذاکره مطالبات جدید و زیاده خواهانه‌ای مطرح کرد که با موضع قاطع هیئت ایرانی مواجه و متوجه شد که جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه قدرت رزمندگان در میدان و غیرت و حمیت و هوشیاری مردم حاضر در صحنه، به هیچ وجه از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد؛ به همین دلیل این مرحله از مذاکرات بدون نتیجه مشخص پایان یافت و ادامه آن به زمانی دیگر که دشمن از زیاده‌خواهی دست بردارد و خواسته‌های خود را مطابق با واقعیت‌های میدان در مقابل ایرانِ پیروز و سربلند اصلاح کند، موکول شد. 🔹در روزهای اخیر با حضور فرمانده ارتش پاکستان در تهران به عنوان واسطه و طرف میانجی مذاکرات، پیشنهادات جدیدی از سوی آمریکایی‌ها مطرح شده که جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی آن‌ها است و هنوز پاسخی به آن‌ها داده نشده است. 🔹در اینجا به ملت بزرگوارمان، رزمندگان در میدان و مردم غیور و سلحشور حاضر در میادین و خیابان‌ها در شهرها و روستاهای کشور اعلام می‌کنیم هیئت مذاکره کننده ایرانی که با توکل به خدای متعال و به پشتوانه‌ی حمایت‌های مردم و عزم و اراده فولادین و قدرت سلاح آتشین رزمندگان وارد میدان نبرد سیاسی برای تثبیت پیروزی‌های شگرف و تاریخی ملت ایران در این جنگ تحمیلی ناجوانمردانه شده است، سر سوزنی سازش و عقب‌نشینی و مسامحه نخواهد کرد و با همه توان از منافع و مصالح ملت ایران و پاسداشت خون‌های عزیز و گران‌بهایی که در این جنگ برای حفظ استقلال، عزت و سربلندی ایران ریخته شده به ویژه خون پاک رهبر عزیزتر از جانمان، دفاع خواهد کرد. 🔹یکی از پیش‌شرط‌های ضروری پذیرش آتش‌بس موقت از سوی ایران، توقف آتش در همه جبهه‌ها از جمله لبنان بود که دشمن صهیونی از همان ابتدا با حملات وحشیانه به کشور لبنان و حزب‌الله قهرمان، آن را نقض نمود. 🔹با پا فشاری جمهوری اسلامی ایران، رژیم صهیونی به آتش‌بس در لبنان تن در داد و مقرر شد در صورت رعایت آتش‌بس در همه جبهه‌ها توسط دشمن، تنگه هرمز بصورت موقت تا پایان زمان آتش‌بس، صرفا برای عبور کشتی‌های تجاری و نه شناورهای نظامی، و شناورهای غیر نظامی کشورهای متخاصم‌، با کنترل و مجوز نیروهای مسلح ایران و از مسیر تعیین شده توسط ایران، گشایش مشروط داشته باشد. 🔹با عنایت به اینکه عمده تجهیز پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس، از طریق عبور و مرور شناورها از تنگه هرمز تامین می‌شود و این، تهدید علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و منطقه خلیج فارس می‌باشد. ایران مصمم است تا زمان پایان قطعی جنگ و تحقق صلح پایدار در منطقه، نظارت و کنترل بر تردد از تنگه هرمز را اعمال نماید. 🔹این امر با دریافت اطلاعات کامل از شناورهای عبوری، صدور گواهی عبور مطابق ضوابط اعلامی جمهوری اسلامی ایران، متناسب با شرایط جنگی و پرداخت هزینه‌های مربوط به خدمات تامین امنیت، ایمنی و حفاظت از محیط‌زیست و در مسیرهای اعلام شده توسط جمهوری اسلامی ایران، اعمال می‌شود. 🔹همچنین تا زمانی که دشمن قصد اخلال در عبور و مرور شناورها و اعمال روش‌هایی همچون محاصره دریایی را داشته باشد، جمهوری اسلامی ایران آن را از موارد نقض آتش‌بس قلمداد کرده و از گشایش مشروط و محدود تنگه هرمز جلوگیری خواهد کرد. 🔹دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با یادآوری توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید می‌کند برای تثبیت کامل دستاوردهای میدان نظامی و موفقیت در میدان دیپلماسی، همچنان حضور مردم رشید ایران در میادین و خیابان‌ها و حفظ هوشیاری کامل در جبهه‌ها و مراقبت از انسجام ملی توسط مسئولان، رسانه‌ها و فعالین سیاسی و اجتماعی ضروری است. ➥ @saafat
17.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩 به همه کسانی که روی تفرقه بین ما مردم لبنان و مردم جمهوری اسلامی ایران شرط می‌بندند می‌گوییم ما یک ملت هستیم خدا ما را متحد می‌کند 🎙 صحبت‌های مهم حسین خیرالدین مداح سرشناس لبنانی در جمع مردم لبنان 🔸 جبهه جهانی شباب‌المقاومة https://eitaa.com/joinchat/3545694224Ccf85b685fb
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
لبنانی‌ها چه کسی را عامل آتش‌بس می‌دانند؟ در لبنان کسی ابهام ندارد که «وحدت ساحات» و فشار ایران کلید رسیدن به آتش‌بس بود. ایران در مذاکرات اسلام‌آباد، آتش‌بس نیم‌بندی در بیروت و ضاحیه ایجاد کرد، اما دولت وابسته به آمریکا در لبنان با جداسازی پرونده لبنان از ایران، مانع از گسترش آن به جنوب شد. 🔹 ایران آتش‌بس کامل در لبنان را شرط مذاکره و اجازه تردد در تنگه هرمز قرار داد و این جدا از آمادگی نیروی مسلح ایران برای موشکباران رژیم بود. در واقع ایران از سه وجه فشار را برای اعمال آتش‌بس دنبال می‌کرد. 🔸 اسرائیل از آمریکا مهلت گرفت تا بتواند قبل از آتش‌بس جای پای خود را در جنوب لبنان به‌ویژه شهر بنت‌جبیل در فاصله ۵ کیلومتری از سرزمین‌های اشغالی محکم کند. فداکاری و سلحشوری رزمندگان حزب‌الله مانع اشغال بنت‌جبیل شد و آمریکا برخلاف میل اسرائیل، آتش‌بس را اعلام کرد. 🔹 ترامپ تلاش کرد این آتش‌بس را به نام خودش، جریان وابسته لبنان و اسرائیل کند. حتی اعلام کرد رئیس‌جمهور لبنان و نتانیاهو باهم گفتگوی تلفنی خواهند کرد، واکنش گسترده و منفی لبنانی‌ها به این خبر این اتفاق را منتفی کرد. و این در حالی‌ بود که حسن فضل‌الله نماینده مقاومت در پارلمان لبنان تأیید کرد ایران ۴ صبح قبل از اعلام آتش‌بس، خبر موفقیت فشارها را به آنها ابلاغ کرده بود. 🔸 آتش‌بس حاصل فشار ایران و مقاومت میدانی است، نه مذاکرات لبنان با اسرائیل. در لبنان وقتی اعلام خبر باز شدن مشروط تنگه هرمز پس از آتش‌بس لبنان، منتشر شد هم موج جدیدی از تشکر لبنانی‌ها از ایران را ایجاد کرد. 📝 سید کمیل باقرزاده فعال فرهنگی ایرانی در لبنان
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 سردار نقدی، مشاور فرمانده کل سپاه: 📌 اگر جنگ را دوباره شروع کنند موشک‌ها و پهپاد‌هایی شلیک خواهیم کرد که تاریخ تولیدشان اردیبهشت ۱۴۰۵ است. ➥ @saafat
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 خیلی از اهداف را نزدیم، آن‌ها را گذاشتیم برای مراحل بعدی. ما می‌توانیم تولید نفت، یعنی ۱۵ میلیون بشکه نفت در روز را کاملا به مدت یک‌سال متوقف کنیم، اما خویشتن‌داری کردیم. ➥ @saafat
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 چه‌بسا اگر جنگ فعلی ادامه پیدا کند، این جنگ، جهانی شود. ما برگه‌های برنده‌ی مهمی داریم که هنوز وارد بازی نکردیم. می‌گویند لانچرهای ایران را زدیم، ما در هر کارگاه آهنگری می‌توانیم لانچر تولید کنیم. ➥ @saafat
هدایت شده از سدخارجی
FadaeeMelat.jpg
حجم: 1.1M
پوستر باکیفیت فدایی ملت 🇮🇷 @Sedkhareji✔️