eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
۳ خرداد ۱۳۶۱ میدون ولیعصر تهران... خوشحالی مردم از شنیدن خبر آزادسازی خرمشهر... این بچه هایی که تو این تصویر هستن اون روز فکرش رو میکردن ۴۴ سال بعد هر شب قراره بیان میدون ولیعصر برای تجمعات شبانه... ؟ مردمی که الان هر شب میان میدون ولیعصر یا میدون انقلاب یا دیگر تجمعات، میدونن چند سال دیگه کجا هستن و چه صفحه ای از تاریخ برای این مرز و بوم رقم خورده..؟ بنده میگم ما باید یاد بگیریم اهل مبارزه باشیم... در لحظه... و در لحظه وظیمه مون رو درست انجام بدیم...وظیفه ی درست هم همونی ست که امام جامعه امر میفرمان... باقیش با خداست... اوست که فقط میدونه چه اتفاقی قراره رقم بخوره... ما کارمون رو درست انجام بدیم، هر پیش اومد راضی باشیم به رضای خدا... 🇮🇷✌️ ✅@sarbazseyedali31313
🚨☝️پاسخی به این شایعه و دروغ☝️ رهبر شهید انقلاب👇 ✅✅علت پیروزی ملت ، اتحاد مقدس بود و علت اتحاد مردم ، 👈 انسجام بود ۱۴۰۴/۰۶/۰۲ 👈رهبری شهید درخصوص حوادث دی ماه علت شبه کودتا را توطئه بیان نمودند ❌نه داخلی ۱۴۰۴/۱۱/۱۲ 👈رهبری عزیز در سخنانی در زمان فتنه دی ماه علت گرانی ها را نیز توطئه بیان نمودند ❌ نه داخلی و تاکید کردند دولت دارد را برای کنترل انجام می دهد البته در سخنرانی دیگری ، تورم شدید را قابل تامل دانستند و از دولت خواستند با تلاش به این موضوع رسیدگی نماید ۱۴۰۴/۱۰/۱۳ 👈 درخصوص حدف ارز ترجیحی ، هیچ کسی نگفت تورم ایجاد نخواهد کرد بلکه هدف طرح اصلاح روش هزینه به جای اختصاص آن خواران و طبقه الیگارشی ، آن را مستقیما به مردم پرداخت نمودند که این روش هم مورد تاکید ی عزیز بود هم شهید آن را آغاز نموده بودند و ضمن اینکه فسادهای کلان ارز ۲۵ میلیار دلاری رانتی و ۲ میلیارد دلار اختلاس چای دبش بخش کوچکی از مثنوی این خیانت بزرگ بود که اصلاح شد 👈رهبری انقلاب در پیام چند ماه قبل شان اکیدا نسبت به توجه به رسانه های و انتشار مطالب اختلاف افکنانه، به‌ شدت هشدار دادند ۱۴۰۵/۰۱/۲۰ ☝️ ❌این چه رفتار انقلابی‌ ای است که تنها و تنها بر روی تخریب مسئولان و سرداران(به خلاف دستور رهبری که این کار ها را شدیدا منع و نهی کردند) موج سواری میکند و رزومه و برنامه ای برای اصلاح کشور (چه الان و چه در دوره شهید رئیسی) ندارد؟؟؟ این رفتارها قطعا بهترین فرصت را برای رسیدن دشمن به اهدافش مهیا می‌کند. @porseshgar📻🌿
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 مخبر: رئیس‌جمهور و وزرای دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم بی‌وقفه تلاش می‌کنند 🔹مشاور رهبر انقلاب در دیدار تولیدکنندگان و فعالان دام و طیور: همه باید به دولت کمک کنیم تا با اقدامات لازم، گشایش‌های بزرگی انجام پذیرد. 🔹دشمن آمریکایی‌صهیونیستی امیدش به فشار اقتصادی و تمام شدن تاب‌آوری مردم است و خوب می‌دانیم این بخش جنگ برعهدۀ تولیدکنندگان در سنگر امنیت غذایی است. @ma_va_o
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
🔰 بیچاره قالیباف که کسی رقیبش در انتخابات ریاست مجلس هست که اسفند ۴۰۳ با بی ادبی تمام در محضر آقا هیاهو کرد و سپس روایت دروغ مطرح کرد از آن حرکت !!! قضیه اش را جستجو کنید در اینترنت خواهید دید!!! خانمهای محترم کمی نظرات این بنده خدا را در بحث اصلاح قانون مهریه بخوانند، متوجه تفکراتش می شوند !!! تمام و اوج هنر این جماعت همان ذوالنور بود که در انتخابات ریاست مجلسی سال اول مجلس فعلی، فقط توانست ۶۰ رأی بیاورد!!! چه برسد به نقدعلی... انصافا یکی بیاید بگوید نقدعلی دقیقا بر چه اساسی از قالیباف در ریاست مجلسی بهتر است ! چند دلیل بیاورد بدانیم! @ma_va_o
⚠️ یک و اینهمه ؟! • لااقل آزاده باشید آقایان! • نکاتی در پست بعد درباره این توئیت ببینید 👇 ➥ @saafat 🎒
※ صافات ※
⚠️ یک #توئیت و اینهمه #بی‌تقوایی‌سیاسی؟! • لااقل آزاده باشید آقایان! • نکاتی در پست بعد درباره این
📌 عجیبه واقعا 🤔 ایشون می‌فرماید: (مرجع خبرش معلوم نیست) . (هنوز اتفاق نیفتاده و معلوم هم نیست اتفاق بیفته و اساسا معلوم نیست بر اساس چه حساب و کتابی ایشون به این نتیجه رسیدن که توافق صورت می‌گیره!) . (گمانه‌زنی تحریک کننده مخاطب) . (گمانه زنی تحریک کننده مخاطب) . ! (دروغ بزرگ!) چه کسی گفته مطالبه نکنید؟! همه ما همیشه تکرار کردیم که امر صریح مطالبه از مسیر صحیح هست، حتی اعتراض امکان دارد اما با لحن قابل قبول که عین کلام صریح آقاست، این‌جا هم نوع کلمات تحریک کننده مخاطب هست. . ! (مگه در اول توئیت نگفته بودن ؟ که احتمال و گمانه زنی هم از اساس اشتباه هست و حاصل عدم شناخت دقیق از سربازان دیپلماسی نظام، حالا چطور خطوط قرمز رهبری نقض شد که ایشون دنبال طعنه زدن هستن که اجازه داریم اعتراض کنیم؟!) . و نداریم؟! (هنوز اتفاقی نیفتاده، هنوز هم خط قرمزی نقض شده و نقض هم نخواهد شد، و گمانه زنی در این خصوص عین تهمت هست! یک نماینده‌ی مجلس و مدعی قانون‌دانی، هم تهمت میزنه، هم گوشه و کنایه، هم محکوم میکنه، هم برچسب دیکتاتوری به مسئولان میزنه! و اساسا چه کسی، چه زمانی تریبون رو ازین افراد گرفته که ایشون مدعی هست که از جانب مسئولان محکوم به سکوت خواهد شد؟!) . - یک توئیت و اینهمه بی‌تقوایی سیاسی؟! - لااقل آزاده باشید آقایان! - واقعا در عجبم از نوع کنشگری یک که مدعی ولایت‌مداری هم هست، و اینطور افکار مخاطبان خودش رو به دست گرفته و تحریک میکنه! . پی‌نوشت: نکته عجیب‌تر، کپشن این پست هست، که واقعا بی‌تقوایی رو به نهایت رسونده! باز جناب منان رئیسی یک واژه احتمالی استفاده کردند، نگارنده این پست که خبر از یک اتفاق قطعی در آینده می‌ده! الحق که خوب فتنه‌هایی تولید می‌کنه! ! @saafat 🎒
فریب برای جنگ مهم.mp3
زمان: حجم: 20M
🚨 آقای تحلیلگر / هوشیاری صد در صدی ایران همزمان با فریب برای جنگ / سناریوی سه گانه دشمن ▪️نقشه کثیف آمریکایی ها برای تعهد گریزی و فریب ایران ▪️ شما جای آمریکا ! این 8 مورد را می پذیرید؟ پس چرا پذیرفته شده؟ به نظر میرسد دشمن به دنبال غافلگیری است ▪️حملات سنگین به اربیل ▪️ بررسی تحولات منطقه 🔹 قسمت 2235 @mrtahlilgar
🚨 ۶ دروغ و ۲ تهمت در یک فیلم / مارادونا را ول کنید غضنفری را بچسبید ✍ یعقوب ربیعی 🔹 چند نکته درباره‌ی فیلم جدید کامران غضنفری: ❌ تهمت اول: سازشکار خواندن رئیس جمهور، 👈 استدلال از رهبری شهید: «تعبیراتی كه گاهی شنیده میشود -كه این‌ها سازش‌كارند، و مانند اینها- این حرف‌ها نیست.» (بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ❌ دروغ اول: پزشکیان بدون اجازه‌ی رهبر انقلاب آتش‌بس را پذیرفت: 👈 دلیل اول: اصل۱۱۰قانون اساسی می‌گوید اعلان جنگ و صلح و بسیج نیروها با ولی فقیه است. 👈 دلیل دوم: اظهارات بسیاری از سیاسیون مانند نبویان درباره فرآیند پذیرش آتش‌بس توسط رهبری 🆔لینک اظهارات https://B2n.ir/sd3642 ❌ دروغ دوم: رهبری هیچ اشاره‌ای به آتش‌بس نمی‌کند چون آن را قبول ندارند! 👈 دلیل اول: عدم استفاده رهبری از کلمه‌ی آتش‌بس، به علت غنای ادبی و تسلط بالای ایشان به ادبیات است چرا که: 👈 از لحاظ معرفت‌شناختی ما هیچ‌گاه قائل به بس بودن یا کفایت آتش با دشمنی مانند آمریکا نیستیم... 👈 از لحاظ فرآیندی هم آتش‌بس یک توافق طرفینی است، ما هیچ‌وقت با آمریکا به توافقی برای این امر نرسیدیم. ✅ لذا نقطه‌ی قوت رهبری این بوده است که مانند امام شهید از واژه‌ای نو و حکیمانه مانند «سکوت صحنه نبرد نظامی» استفاده نمودند، لذا توصیه می‌کنم که نقطه‌ی قوت ادبی و حکیمانه‌ی رهبری را به نقطه ضعف تبدیل نکنید... ❌ دروغ سوم: پذیرش آتش‌بس در جنگ ۱۲روزه بدون اذن رهبر شهید بود: ✅ دلیل: مصاحبه‌ی محسن رضایی با پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر شهید درباره اشراف ایشان به جنگ۱۲روزه و آتش‌بس و ده‌ها مصاحبه مانند مصاحبه‌ی دکتر قالیباف در برنامه‌ی ماجرای جنگ... 🆔 لینک مصاحبه‌ی محسن رضایی در پایگاه اطلاع رسانی رهبر شهید https://farsi.khamenei.ir/video-content?id=61381 ❌ دروغ چهارم: نامه‌ی ۲۹فروردین یک نامه گستاخانه و بی‌ادبانه به رهبر معظم انقلاب و با امضای پزشکیان بود! 👈 دلیل: 👈 اولاً آنچه در ۲۹ فروردین نگاشته شد نامه نبوده، بلکه گزارشی از سوی اعضای شورای‌عالی امنیت ملی به رهبری به عنوان ریاست شورا بود که شرایط کشور را به صورت مفصل شرح داده و تقاضای دستور نموده‌اند، 👈 ثانیاً امضاکنندگان این گزارش کسانی مانند قالیباف بوده‌اند، گیریم که پزشکیان آدم موهن و فحاشی بود (که بسیار بعید است) آیا امثال قالیباف هم به رهبری توهین کرده‌اند؟ چرا همه چیز را وارونه جلوه می‌دهید؟! ⁉️ ادعا: اکثریت جامعه با مذاکره مخالفند،! 👌درخواست: لطفاً افکارسنجی که این گزاره را تأیید می‌کند را بفرمایید. شرکت در تجمعات به معنای مخالفت با دیپلماسی نیست چرا که افراد حاضر در تجمعات متکثر و با علائق مختلف هستند که در عین دشمنی با صهیونیسم و آمریکا، بسیاری از آن‌ها از تیم دیپلماسی حمایت می‌کنند. ❌دروغ پنجم: رهبری به نیروهای مسلح دستور حمله به رژیم صهیونسیتی را داده و با مخالفت پزشکیان، نیروهای مسلح پاسخ ندادند! 👈دلیل: هیچ شواهد و مدرکی مبنی بر دستور رهبری وجود ندارد ولی شواهد نشان می‌دهد که هرگاه دستوری به نیروهای مسلح برای پاسخ به کشورهایی مانند آمریکا، امارات و .... بوده نیروهای مسلح قاطعانه اقدام کرده‌اند. ❌دروغ ششم: پزشکیان اجازه‌ی شلیک ناوهای آمریکایی را نداده و تهدید به استعفا کرد، 👈دلیل: ناوشکن‌های آمریکایی چند بار قصد عبور از تنگه را داشته‌اند که با قفل شدن موشک‌های سپاه بر روی آنها یا فرار کردند یا مورد اصابت قرار گرفتند! تاریخ ها بدین شرح است: 👈۲۲ فروردین به محض قفل کردن روی ناوشکن‌های مایکل مورفی و فرانک پترسون آنها فرار کردند! 👈حمله موشکی۱۶و۱۷ اردیبهشت به ناوشکن های تراکستون و میسون توسط نیروی دریایی سپاه، ❌ تهمت دوم: پزشکیان گفته «اگر بخواهیم قایم شویم اصلا چرا می‌جنگیم.» منظورش رهبری است و قصد دارند رهبری را بیرون بکشند تا ترور شود! 👈دلیل: اصل جمله‌ی دکتر پزشکیان این است «مدام‌ می‌گویم‌ پروتکل‌ها را با ما عملیاتی نکنید. وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم. تا جایی که نفس می‌کشیم خدمتگزار مردم هستیم. اینکه آدم شهید شود فوز بزرگی است. اگر بخواهیم قایم شویم اصلا چرا می‌جنگیم.» انصافاً چرا این جمله که درباره‌ی شهادت و خدمت صادقانه است را باید به سخیف‌ترین نحو تفسیر کرد؟! 🙏دو درخواست: 💠 رهبر انقلاب در پیام‌شان از رئیس جمهور اینگونه یاد کرده‌اند «رئیس‌جمهور شجاع، صادق و مردمی». 💠رهبری شهید هم اینگونه از رییس جمهور یاد کرده‌اند «مردم از خدمتگزاران از جمله رئیس‌جمهور که پر کار، پر تلاش و پیگیر است حمایت کنند؛ چرا که از چنین عناصری باید قدرشناسی کرد» 1⃣ لطفاً یک کلمه ای که درباره وحدت و حرکت در مسیری که امام حاضر و امام شهید فرمودند را نشان دهند. نسبت شما با اتحاد مقدس چیست؟! 2⃣ یک واژه‌ی امیدآفرین‌تان را ذکر کنید!؟سیاست‌ورزی که فقط آیه یأس خواندن نیست!