eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبرگزاری فارس
‌ 🔴بقائی: آنچه آمریکایی‌ها به‌عنوان محاصره دریایی از آن نام می‌برند، از ابتدا یک اقدام غیرقانونی بود؛ هم نقض آتش‌بس بود و هم اخلال در آزادی دریانوردی بین‌المللی. 🔸باید ببینیم در عمل آیا واقعاً به این حرفشان عمل خواهند کرد یا صرفاً یک ادعای تبلیغاتی است؟ اگر این کار را انجام دهند، در واقع توقفِ کار خلافی است که از چند هفته پیش شروع کردند و از ابتدا نباید چنین اقدامی را مرتکب می‌شدند. @Farsna
معنای این جمله‌ی جناب بقایی اینه که ما قرار نیست اجازه بدیم دشمن از محاصره‌ی دریایی، بعنوان یک کارت بازی در مذاکره استفاده کنه...
هدایت شده از  فصل بیداری
چرا در شرایط جنگی، رسانه‌های دشمن خطرناک‌تر از موشک‌ها هستند؟ در زمان تقابل و بحران، نبرد فقط در میدان نظامی نیست؛ بلکه بخش عمده‌ای از جنگ در ذهن و روان جامعه جریان دارد. اعتماد به رسانه‌های طرف مقابل در این شرایط، بازی در زمین آن‌هاست. اما چرا نباید به این رسانه‌ها اعتماد کرد؟ ۱. بمباران روانی و تولید ترس: هدف اصلی رسانه دشمن در زمان جنگ، «اطلاع‌رسانی» نیست،بلکه ایجاد وحشت، ناامیدی و فلج کردن اراده و روحیه عمومی است. ۲. تکنیک «مخلوط راست و دروغ»: آن‌ها برای جلب اعتماد مخاطب، ابتدا چند خبر واقعی و کم‌اهمیت را منتشر می‌کنند و سپس در زمان‌های حساس، دروغ‌های بزرگ و عملیات روانی خود را به عنوان حقیقت به خورد جامعه می‌دهند. ۳. ایجاد تفرقه و شکاف داخلی: یکی از مهم‌ترین اهداف رسانه‌های متخاصم، ایجاد درگیری ذهنی بین مردم، مقصرتراشی و از بین بردن همبستگی ملی است تا جبهه داخلی از هم بپاشد. ۴. پنهان‌کردن شکست‌ها: دشمن با بزرگ‌نمایی توانمندی‌های خود و سانسور یا کوچک‌نمایی موفقیت‌های طرف مقابل، تلاش می‌کند ضعف‌ها و تلفاتش را در میدان نبرد بپوشاند و خود را پیروز جلوه دهد. راهکار چیست؟ در شرایط حساس، ذهن خود را تبدیل به پادگان رسانه‌ای دشمن نکنیم. اولین خط دفاعی، «سواد رسانه‌ای» است. اخبار را تنها از منابع معتبر و رسمی پیگیری کنیم و از بازنشر شایعات، ویدیوهای تقطیع‌شده و اخبار تاییدنشده که هدف اصلی عملیات روانی است، جداً خودداری کنیم. ✍️A.h
هدایت شده از عمارآنلاین
این تصویر 👆صفحه اینستاگرام شهید زرین هست که امام سید مجتبی به ما فرمودند بشناسیم شون @ammaronlin
هدایت شده از عمارآنلاین
18.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انیمیشن، کف خیابون این بار با یک اثر فاخر و تأمل‌برانگیز در حوزه جهاد تبیین و روایت ایستادگی مردم ایران درخیابان.. @ammaronlin
🌷🇮🇷✨️ در روز گذشته در مراسم یادبود شهدای خانواده ی رهبر شهیدمان آقای محمود کریمی از طرف مقام معظم رهبری ۳ پیغام را به مردم رساندند که آخرین آنها این بود: از " شهید صادق زرین" یاد کنید که از همرزمان و دوستان نزدیک ما هستند» 🌷 شهید صادق زرین 🌷 تولد: تیرماه ۱۳۶۳ شهادت: اسفندماه ۱۴۰۴ مزار شهید: گلزار شهدای رشت ╭═══════.🌹.═══════╮ 🌷 @meraj_shohada_gilan 🌷 ╰═══════.🌹.═══════╯
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از سرالاسرار
12.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای قالیباف : به وعده ریاست جمهوری اصلاحطلبها اعتماد نکنید!؟ از عجایب و البته بدبختی این روزهای ما این است که دانشجوی جنبش سبزی دهه۸٠ که با مسیح علینژاد همفکر است الان شده دشمن اصلاح طلب ها!!! و قالیباف را نصیحت میکنه!!! علیزاده یک پروژه بسیار خطرناک با تم غلیظ عدالت خواهی در دل جریان انقلابی است که امثال فواد ایزدی، ثابتی، رسایی، عبدی،جبرائیلی را به عنوان بلندگوهای ... و رایگان خودش در داخل ایران، به اسارت رسانه ای گرفته است. او می داند در جمهوری اسلامی چه کسانی را بزند و چه کسی را تقویت کند تا طیف اجتماعی تشنه عدالت را به جای رساندن به آب گوارا به سراب بکشاند این جفنگیات خانه خراب کن دو به هم زن،درست بعد از نامه حضرت آیت الله امام سید مجتبی خامنه ای حفظه الله منتشر شده است و بعید نیست طی روزهای پیش رو برای وزن دهی به اراجیفش در فضای داخل ایران، یک مصاحبه غلیظ با فواد ایزدی پر کند... *پوریا طیبی کانال🌷سرالاسرار🌷 را به دیگران معرفی فرمایید https://eitaa.com/safavali دریافت پرسش از طریق شخصی ادمین @Saf_avali
✍🏼 پلاکارد 🔻اولا رفع تحریم نفتی ما از طرف آمریکا به خاطر شکستن قیمت نفت بود (یعنی حربه آمریکا بود) طوری که ما گفتیم هیچ نفتی برای فروش نداریم و همه‌ش رو از قبل فروختیم. (منبع) 🔻ثانیا افزایش درامد ارزی هم به خاطر افزایش قیمت نفت بود! 🔻ثالثا کاهش شدید فروش نفت رو از کجا اوردید؟! فروش نفت ما ادامه دارد (منبع) 🔻رابعا افول درآمد ارزی هم به خاطر این هست که ما معامله با دلار رو گذاشتیم کنار به خاطر ضربه زدن به ارزش و هژمونی دلار (منبع) 🎒 کُـــــــــوله بَــــــــر | سر بزنید👇 @KouLebar 🇮🇷 @KouLebar 🇮🇷
جالبه! چقدر برخی کانال‌دارهای ایتا با این اسرائیلی‌ هستن!@saafat 🎒