eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️دقت فرمودید اعزه‌ی انقلابی!؟👆🏻 حضرت آقا میفرمایند «انسجام، حول پرچم ایران اسلامی»‼️ ⛔️نه حول پرچمهای قرمز و سیاه و ....، که رفتار حاملان آنها، انسان را به یاد انقلابهای رنگی و رفتارهای داعش‌گونه و تکفیری می‌اندازد!!!!! پرچم ایران! 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ⚠️از تمام کانالهایی که شما را به اعمالی، ضد فرامین حضرت آقا، ترغیب و تشویق میکنند خارج شوید! والله، این افراد نه خیرخواه شما هستند و نه دلسوز نظام و انقلاب 🇮🇷 "بنده خدا"
همانطور که دلال‌ها و دلاربازها از شرایط بحرانی و بالا رفتن نرخ ارز و طلا و... سود می‌کنند، بعضی از تریبون‌دارها و اینفلوئنسرها هم از بالا رفتن ممبرها و فالورها سود می‌برند. به این می‌گویند "اقتصاد توجه". آنها توجه تجارت می‌کنند و با آن پول و شهرت و قدرت اجتماعی کسب می‌کنند. تحریک مشتری(مخاطب) با اخبار تند و تیز، علاقه به "رسواسازی"، ایجاد ترس از یک دشمن فرضی، خیانت، نفوذ، آینده‌ی هولناک و... و کشف وهم‌آلود کُدها و رمزهای ناپیدا و ساختن داستان‌های خیالی و... این‌ها ابزارهای اقتصاد توجه و افتادن بر سر زبان‌هاست. این تردستی رسانه‌ای، "توجه" که مهمترین دارایی ماست را هدف می‌گیرد و دوست و دشمن و خیر و شر حقیقی را از نظرها پنهان می‌کند. یکی از قلمروهای اصلی اِعمال ولایت از طرف ولی‌فقیه، افکار عمومی است. یعنی امام جامعه از طریق هدایت "توجه" عموم مردم، آنها را رشد می‌دهد و اهداف تمدنی را پیش می‌برد. بنابراین دلالان توجه (به‌خصوص غوغاسالاران عرصه‌ی سیاسی) که با توجه مردم تجارت می‌کنند، نخستین ضربه را به امام جامعه وارد می‌کنند و مهمترین امکان و رابطه‌ی ولی و امام با مومنین را مخدوش می‌کنند. به‌طور مثال دستور "حفظ وحدت" به عنوان اصل حاکم بر هر نوع وظیفه و وکنش‌گری، نیاز به رعایت تقوا، صبر و آرامش دارد و این خلاف هیجان "رسواسازی" و تخریب و برچسب خیانت و توطئه به این و آن است. اما دلالانِ سیاسی همین مطالبه را به انگ "کاسبان وحدت" تبدیل می‌کنند! چون نتیجه‌ی تقوا و صبر، کساد شدن تجارت توجه در بستر غوغاسالاری است. آیا نمی‌توان برای کمک به ولیّ جامعه، میان مطالبه‌ی انقلابی و حفظ وحدت جمع کرد؟! یا برای برخی به‌صرفه نیست؟ ✍ وحید یامین‌پور
| پاسخ به توئیت و ادعاهای امروز ترامپ 1⃣ ادعای ترامپ در باره بندهای توافق با ایران در حالی است که هنوز متن نهایی ایران بصورت رسمی به آمریکا منتقل نشده است. 1- هرچه ترامپ در متن منتشر شده امروز ادعا یا اعلام یا اظهار کرده است متنی یک طرفه است و در مورد هیچکدام از بندهای آن ایران توافقی با آمریکا نکرده است. 2-جمهوری اسلامی ایران هنوز اساسا متن نهایی رسمی درباره 14 بند ادعایی رسانه ها را برای آمریکا ارسال نکرده است. سخنگوی وزارت امور خارجه هم امروز بر همین مطلب تاکید کرد. 2⃣ ادعای ترامپ درباره تعهد ایران در موضوع سلاح اتمی. 1-هیچ بندی از توافق ایران و آمریکا تا قبل از نهایی شدن توافق در همه بندهایش نهایی نخواهد بود اعم از این بند یا هر بند دیگر. 2-حتی در صورت نهایی شدن این بند و تعهد ایران به عدم تولید سلاح اتمی این موضوع جدیدی نیست. سالها است ایران گفته از سلاح اتمی استفاده نخواهد کرد. اصرار ایران بر ماندن در ان پی تی دلیلی بسیار روشن بر نیت ایران برای دوری از سلاح اتمی است. فتوای رهبری شهید سالها است بصورت علنی اعلام شده و در آن صریحا استفاده از سلاح هسته ای غیر مجاز اعلام شده است. 3⃣ در مورد تنگه هرمز هم ترامپ آرزویش را بیان میکند و هیچ ربطی به تصمیم ایران ندارد 1-ایران بارها رسما اعلام کرده که وضعیت تنگه هرمز به هیچ عنوان به وضعیت قبل از جنگ برنمی گردد. 2-آمریکا در طول جنگ بارها با استفاده از روشهای مختلف تلاش کرده حاکمیت ایران بر تنگه هرمز را از بین ببرد ولی نتوانسته است و در مذاکره هم نمی تواند. 3- آنچه ایران از محل تردد شناورها دریافت می کند عوارض نیست بلکه هزینه خدمات ایران به شناورها برای تردد ایمن است. 4⃣ ادعای ترامپ در باره خنثی سازی مین های ریخته شده در تنگه هرمز غلط است 1-ایران هرگز بصورت رسمی اعلام نکرده است در تنگه هرمز مین ریزی کرده است. 2-ایران دائما بر مسیر ایمن برای تردد شناورها تاکید کرده است. 3-آمریکا در طول جنگ و بعد از آن هیچگاه نتوانست ناوهایش را در تنگه هرمز مستقر کند چه رسد به اینکه در این مدت مین های ادعایی را جمع آوری کرده باشد. 5⃣ اعلام ترامپ آغاز رفع حصار دریایی آمریکا علیه ایران 1-آغاز رفع محاصره دریایی آمریکا علیه ایران از پیش شرطهای ایران برای پایان جنگ بوده است. 2-این اقدام آمریکا بر اساس اخبار غیر رسمی باید بگونه ای باشد که ظرف سی روز تردد تمام کشتی های ایران مانند قبل از جنگ آزاد شود و آمریکا نباید برای آنها مزاحمت ایجاد کند. 3-ایران تا قبل از توافق بر سر شروط پایان جنگ تغییر خاصی در وضعیت تنگه هرمز ایجاد نخواهد کرد. 4-در حال حاضر هم ایران با اعمال حاکمیت و سازوکار خود اجازه عبور به شناورها می دهد و همچنان به این اقدام ادامه می دهد. 6⃣ ادعای ترامپ در باره مواد غنی شده هسته ای آرزوی ترامپ است و ربطی به تصمیم و تعهد ایران ندارد. 1-ایران بارها اعلام کرده است در خصوص مواد غنی شده خود مطابق نیازهای خود تصمیم میگیرد. 2-هرگونه اقدام درباره مواد غنی شده اعم از رقیق سازی یا نحوه نگهداری آن با موافقت ایران و بعد از تحقق شروط ایران برای پایان جنگ و در مذاکراتی که طی 60 روز انجام خواهد داد امکان پذیر خواهد بود. 3-همین ادعای ترامپ به این معنا است که از آرزوی انتقال مواد غنی شده به آمریکا و یا هر کشور دیگر عقب نشینی کرده است. 7⃣ اعلام ترامپ در باره عدم پرداخت پول به ایران غیر واقعی است. 1-آغاز روند آزادسازی اموال ایران باید بلافاصله بعد از توافق طرفین درباره پایان جنگ آغاز شود. 2-شرط ایران برای پایان جنگ پذیرش آزادسازی اموال و دارایی های مسدود شده ایران توسط آمریکا همزمان با امضای توافق است. 8⃣ مواردی که ترامپ نادیده گرفته و بر اساس آنچه بصورت غیر رسمی در رسانه ها منتشر شده، مورد تاکید ایران است 1-آمریکا باید نیروهای خود را از پایگاه های پیرامون ایران خارج کند. 2-تا زمان توافق نهایی پس از 60 روز آمریکا حق ندارد تحریم جدیدی وضع کند. 3-آمریکا و شرکای منطقه ای باید متعهد به تامین حداقل 300 میلیارد دلار برای بازسازی ایران و پرداخت خسارتهای جنگ شوند. 4-آمریکا همزمان با توافق پایان جنگ باید تعهد دهد تمام تحریم های علیه ایران را لغو کند. * رضا خانعلی زاده | بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/96731162C0fde667bcb
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نفوذ فردی: یک نفر را با چهره موجه بفرستند در مجموعه شما و شما خیال کنید دوست است در حالیکه او دوست نیست تا او بتواند کار خودش را انجام دهد. انواع: 1️⃣جاسوسی:کم اهمیت‌ترین نوع نفوذ فردی. 2️⃣تصمیم‌سازی: عوض کردن تصمیم مدیران و مسئولان به نفع دشمن. 3️⃣نفوذجریانی:نفوذ جریانی یعنی شبکه‌سازی در داخل ملت. به‌وسیله پول و جاذبه‌های جنسی . این نفوذ در اشخاصی انجام میگیرد که در سرنوشت کشور، در سیاست ، آینده کشور و تغییر آرمان ها، ارزشها، خواستها و باورها اثرمیگذارند. ✔️هدف: شخص مورد نفوذ همان چیزی را فکر کند که آن آمریکایی فکر میکند. یعنی کاری کنند که شما همان چیزی را بخواهی در نتیجه، که او می خواهد. بنابراین خیال او آسوده است بدون اینکه لازم باشد عالی‌رتبه سیا خودش را به خطر بیندازد و وارد عرصه بشود، شما برای او داری کار میکنی. + چرا جلوی نفوذی و جاسوس گرفته نمیشود؟ پیشرفته ترین سازمان های جاسوسی دنیا با صرف بیست یا سی سال زمان روی یک فرد ، کسی رو وارد سیستم میکنن که قابل شناسایی نباشه. یک فرد نفوذی ،حداقل هفت لایه ای مراقبتی داره. اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
سؤال این‌جاست؛ نفوذی های دشمن قابل شناسایی هستند؟! چقدر بر فکر و رفتار ما تسلط دارند؟! یعنی فقط ظریف و روحانی و ..._که برخی این شبها علیه‌ آن‌ها شعار می‌دهند و نفوذیِ‌شان می‌نامند_، می‌توانند نفوذی باشند؟! یا ممکن است در صفوفِ انقلابی، کسانی نفوذی باشند که حتی فکرش را هم نمی‌کنیم؟! کمی فکر کنیم، موضوع فراتر از چند کانال و نماینده‌ی مجلس است. چگونه محقق می‌شود و توسط چه کسانی؟! فقط یک درصد احتمال بدهیم شاید شاید شاید ما تحت تأثیر نفوذ افرادی یا جریانی با ظاهر و ادبیات کاملا انقلابی باشیم!! فقط کافیست از خودمان سؤال کنیم؛ امکان دارد رژیم صهیونسیتی از سال‌ها قبل به این فکر افتاده باشد که فرد یا جریانی را در میان جریان انقلاب چهره‌سازی نموده و عناصری را برای این روزهای انقلاب تربیت کرده باشد؟! کمی فکر کنیم؛ در نفوذ جریانی، الزاما قرار نیست همه‌ی افرادِ نفوذی، خودشان بدانند با عامل موساد در ارتباط هستند، کافیست تحت تأثیر افکار یک فرد یا یک جریان رسانه‌ای یا حتی یک جریان فکریِ دانشگاهی قرار گرفته باشند. یعنی بدون اینکه خود فرد بداند، در پازلِ ازپیش طراحی شده توسط موساد با کنش‌های ظاهراً انقلابی در زمین دشمن بازی می‌کند! در این مدل، فرد، تحت تأثیر است مثل یک فرقه‌ی انحرافی؛ _ به همه چیز باور دارد _ انقلابی حرف می‌زند _هرچه تبیین می‌کنی تاثیر نمی‌پذیرد _ گمان می‌کند به انقلاب کمک می‌کند اما در نهایت در حال بازی به نفع موساد و تکمیل پازل دشمن است. تا به حال تجربه حضور در فرقه را داشته‌اید؟! تقریبا به همه چیز ایمان خواهید داشت کم کم افکار غیر رهبر فرقه را نمی‌پذیرید تحت تأثیر جو عمومی فرقه قرار می‌گیرید و کم کم رفتارها و کنش‌های شما تغییر پیدا می‌کند تا جایی که باقی راه‌ها و فکرها را عاری از هرگونه مبنا می‌بینید. آری فرقه‌ها خطرناکند اما جریان‌های فکری خطرناک‌تر! به جای یک اکوسیستم محدود، به شکل یک ویروس به جامعه حمله می‌کنند. در مدت کوتاهی با ابزارهایی چون رسانه‌ی پر مخاطب، باور جمعی را تغییر می‌دهند. کار به جایی می‌رسد که افراد نمی‌توانند خلاف جریان آب شنا کنند و در گفتمان‌های طرح شده توسط جریان نفوذ هضم می‌شوند. راه عبور از این بحران چیست؟! ✅ کافیست هر مطلبی را باور نکنیم ✅ کمی تحقیق بیشتری داشته باشیم ✅ به دور از تعصبات سابق و خبرهای جعلی و گزاره‌های اشتباهی که به خورد ما داده‌اند، مطالب رهبر انقلاب را دنبال کنیم. ✅ کافیست با پیش فرض به مسائل نگاه نکنیم. مثال می‌زنم تا قدری واضح‌تر شود؛ خبر می‌دهند؛ مجلس تعطیل است؟! لابد نفوذی اتفاق افتاده است که مجلس را تعطیل کرده‌اند! یا خیانتی در جریان است که نمی‌خواهند مجلسی‌ها مقابله کنند! خب تحقیق کنیم، فقط صدای این جریان را نشنویم سریع جبهه نگیریم کمی فکر کنیم قدری مطالعه کنیم مشورت بگیریم حتی با هوش مصنوعی وارد صحبت شویم مجالی بدهیم تا تفکر نقادانه به سراغ ما بیاید و اجازه دهد موضوع را از زوایای درست بررسی کنیم... نتیجه‌ی بررسی و افکار ما هرچه باشد محترم است اما ما بازی نخورده‌ایم. از پیش فرض‌های قبلی که برای‌مان ساخته‌اند ضربه نخورده‌ایم... دقت کنید موضوع فراتر از جناح‌های سیاسی است. موضوع مهم‌تر از قالیباف و جلیلی و فلان نمایندگان مجلس است. باید بتوانیم در این برهه‌ی حساس تاریخی، به رسالت‌های خودمان همچون یک ملت مبعوث عمل کنیم. جمله‌ی پایانی؛ مراقب باشیم گولِ بازی کشمیری‌ها را نخوریم. ✍ رضاخانعلی‌زاده (با اندکی ویرایش)
گاهی افرادی مانند :میثم.ا متخصص در هوش مصنوعی ، مجید.ش، اصغر.ر آگاه به مسائل امنیتی، و.... تغییر در تصمیمات فرهنگی برای مدیران ایجاد میکنند و اقدام‌ به موقع از آن ها گرفته می شود. برخی از کانال دارها و سخنران های بدون سواد چه حوزوی و چه غیر حوزوی، متاسفانه در میان برخی متولیان فرهنگی نفوذ کرده و متولی فرهنگی به صرف اینکه وی مخاطب دارد ، امور مهم و تصمیم گیری را به وی سپرده است. این یعنی و استفاده از بیسواد به جای متخصص فرهنگی را بشناسیم معیارهای تشخیص بسیار مهم است.
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
❌ هزاران هزار افسوس از حرفهای ناپخته و سطحی و احساسی ❌ ⬅️ اولا انقلابی را تعریف کن حاج آقا . الان از بعضی ها بپرسی انقلابی کیه،حتی طرفداران و رأی دهنگان به پزشکیان رو هم انقلابی نمیدونن!!!! تعریف رهبری از انقلابی خیلی عام و وسیع هست ، مثل بعضی ها نبودن که دایره رو چنان تنگ کنند که اگه یه مداح یا واعظی از یه نفر حمایت کرد سریع بهش کلی انگ بزنن و از دایره انقلابی خارجش کنن! در نظر شهید سلیمانی ، حتی هاشمی هم انقلابی بود . رجوع کنید به سخنان سردار در مراسم ختم هاشمی. 🔰 ثانیا همان دیپلمات که میگویید، مگر دیپلمات بودن غیر از انقلابی گری است ؟ ما که فراموش نکردیم امثال حمید رسایی و ثابتی چه توهین هایی که حتی به شهید امیرعبداللهیان نکردند و رسایی این شهید عزیز را خطاب کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه کسی گفته یک دیپلمات نمی تواند انقلابی باشد ؟ اتفاقا وزرای خارجه را که شخص ولی فقیه باید کند . یعنی ولی فقیه یک شخص غیرانقلابی را تائید کرده ؟؟ عجب ! 3️⃣ ثالثا وزرا و مسئولان ارشد دوره خاتمی و روحانی را انقلابی می دانید یا نه ؟ اگر بله که حرف خود را نقض کرده اید، اگر نه که خب باید بگویم شهید کمال خرازی 8 سال وزیر خارجه خاتمی بود، شهید شمخانی هم نه تنها 8 سال وزیر خاتمی بود، بلکه 8 سال دبیر شعام حسن روحانی هم بود !!!!!! خب الان چیکار کنیم حاج اقا الان راضی می شوید اینها را ما شهید خطاب کنیم یا نه؟ ❌ اما نکته آخر ، با استدلال شما پس بعضی افرادی که انقلابی هم هستند و طرفدار هم دارند و خط و خشی روی آنها نه در جنگ 12 روزه و نه جنگ فعلی نیوفتاده ، انقلابی نیستند ! یا خطرشان برای دشمن اصلا مهم نیست ! خطرشان برای دشمن کمتر از شهید شمخانی بوده که شبانه روز تا زنده بود داشتند او را می زدند !!!! ❌ فرمودید حتی توهین زبانی هم نشنیدن از دشمن !!! خب خب حاج اقا ، میدونی که استدلالی که با یه مثال نقض بره زیر سوال ، استدلال نیست !!!!! تشریف ببرید صفحه اسرائیل فارسی در توئیتر ، اسم ظریف را سرچ کنید، به پست های توهین آمیزی می رسید !!! ظریف حتی دو بار تحریم هم شد ! اما بعضی افراد مسئول انقلابی نه تنها در لیست تحریم نیستند ، بلکه اصلا یک فحش هم از صفحات اسرائیلی نخوردند !! الان چیکار کنیم با این منطق شما ؟ ظریف رو بهتر از اون انقلابی ها بدونیم ؟ بالای منبر رسول الله، این چه طرز حرف زدن و استدلال کردن هست آخه ! به والله به ما می خندند با این طرز استدلال ! یاعلی ✍️ احسان عبادی @ma_va_o
پیام یکی از کانال‌دارانِ مدعیِ انقلابی‌گری رو ببینیم؛ "رجزخونی‌های آقایون رو باور نکنید تا متن توافق رو نبینیم اجازه نمی‌دهیم رهبری امضا کنند بله اجازه نمی‌دهیم توافقی مثل برجام بر ولی خدا تحمیل شود مردم باید ببینند که آیا شروطشان رعایت شده یا خیر اگر رعایت نشده باشد خیابان را بر سرتان خراب می‌کنیم" پ.ن این شیوه‌ی پیام دادنِ برخی انقلابی‌نماها از لیبرال‌ها خطرناک‌تره! «اجازه نمی‌دهیم رهبری امضا کنند! خیابان رو بر سرتان خراب می‌کنیم!» یاد سخن امام خمینی (رحمةالله‌علیه) افتادم که می‌گفتن: «خون دلی که پدر پیرتان از متحجرین خورده است هرگز از فشارها و سختی‌های دیگران نخورده است»
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
👆 ✅ جواب : خب دوست عزیز اگر قرار باشه هرچی گفتن و برخورد نشده ، دلیل بر حقانیت حرفها باشه، پس حرفهایی که طرف مقابل هم علیه افراد انقلابی میزنه و برخورد نمیشه باید باور کنیم؟ 🔰 زنگنه وزیر روحانی چندین کلیپ علیه آقای ....... پر کرد در بحث کرسنت، اتفاقا سند و مدرک هم دستش هست . الان باید بگیم چون باهاش برخورد نشده یعنی حرفهایش درسته ؟ 🔰احمدی نژاد کلی حرف علیه نیروهای امنیتی زد ، چون برخورد نشده باید بگیم درسته ؟ 💠 اقای ثابتی کلی حرف علیه شهید شمخانی زد که طبق مبانی تا در دادگاه ثابت نشده نباید علنی کرد و اتفاقا هیچ‌ کدام از آن تهمتها هم در دادگاه اثبات نشد ,پس بگیم درسته ؟ ❌هاشمی رفسنجانی بارها و بارها در کتاب خاطراتش مطالبی آورده که قابل استناد نیست و احتمالا کذب هست، الان بگیم چون برخورد نشد در آن زمان باهاش یعنی راست گفت؟ ❌ اساسا اگر مسلمانیم و دین داریم باید بدانیم البینة علی المدعی . بینه و سند و مدرک بر عهده مدعی است. کامران غضنفری و امثال او که کلی دروغ علیه رئیس جمهور گفتند باید حرفشان را اثبات کنند. کردند ؟ با کدام سند و مدرک ؟ ❌ نه اینکه بگیم حالا فیلمش رو پخش می کنیم و اگه دروغه ، آقایان بیان تکذیب کنند !!!!!!! مسلمانی یعنی اول تهمت زدن ؟ بعد بگیم اگه دروغه بیا تکذیب کن؟ اگه تکذیب نکردی یعنی راسته؟😳 ✅ آدم مسلمان و دین دار میره از غضنفری که مدعی هست طلب سند میکنه، سندی داره ؟ خیر ! کذب محض ! البینة علی المدعی . @ma_va_o
هدایت شده از احمد صابری تولایی
امان از بی تقوایی... ◀️در جلسه محفل انس فعالان فرهنگی، اجتماعی ،سیاسی مشهد حاج آقای علم الهدی بیش از ۴۶ دقیقه به سوالات مهمی پاسخهای شفاف دادند از جمله موضوع مذاکرات ◀️در پستهای قبل کاملا توضیح دادم که: 🔹اولا اصل مذاکرات با هماهنگی کامل رهبر انقلاب صورت میگیره 🔹ثانیا تیم مذاکره کننده تیم زحمتکش و فعالی است که برای خدا حرف میزنند 🔹ثالثا اجازه مذاکراه از طرف حضرت آقا حکیمانه است و جنگ با مذاکره تمام خواهد شد ◀️طبیعتاً گاه در جلسه خصوصی نکاتی گفته میشه که چون فهم نخبگانی وجود داره، اصل حرف شهید و منحرف نمیشه و با توجه به صحبت‌های قبل و بعد ایشان نهایتا مخاطب رو رشد میده ◀️اما اگر یک قطعه از فرمایش ایشون بدون توجه به منظومه حرفهایی که گفته شده ، آن هم در فضای مسموم مجازی آن هم به صورت کاملا ناشیانه و با ادبیات غلط آن هم در کانالهای معلوم الحال منتشر بشه نه تنها مخاطب رو رشد نمی‌ده بلکه باعث انحراف مخاطب هم خواهد شد . 🚫نقل قولی که از حاج آقا درباره نظر رهبری انقلاب مبنی بر حرام بودن مذاکرات شده یقینا غلطه و علیرغم اینکه ایشان تأکید کردند که برخی از حرفها نباید در بین عموم مردم منتشر بشه باز هم یکی دو نفر از افراد بی تقوایی کرده و امانت‌دار نبوده و به بدترین وجه و با تحریف حرف حاج آقا رو منتشر کردند . 👌حقیر به عنوان مدیر جلسه که خط به خط فرمایشات ایشون رو شنیدم این روایت مجهول رو رد میکنم 🙏لطفا رسانه باشید تا عده ای تندرو برای حاج آقا و نظام هزینه سازی نکنند . 🙏باما همراه باشید👇 https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062