eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نفوذ فردی: یک نفر را با چهره موجه بفرستند در مجموعه شما و شما خیال کنید دوست است در حالیکه او دوست نیست تا او بتواند کار خودش را انجام دهد. انواع: 1️⃣جاسوسی:کم اهمیت‌ترین نوع نفوذ فردی. 2️⃣تصمیم‌سازی: عوض کردن تصمیم مدیران و مسئولان به نفع دشمن. 3️⃣نفوذجریانی:نفوذ جریانی یعنی شبکه‌سازی در داخل ملت. به‌وسیله پول و جاذبه‌های جنسی . این نفوذ در اشخاصی انجام میگیرد که در سرنوشت کشور، در سیاست ، آینده کشور و تغییر آرمان ها، ارزشها، خواستها و باورها اثرمیگذارند. ✔️هدف: شخص مورد نفوذ همان چیزی را فکر کند که آن آمریکایی فکر میکند. یعنی کاری کنند که شما همان چیزی را بخواهی در نتیجه، که او می خواهد. بنابراین خیال او آسوده است بدون اینکه لازم باشد عالی‌رتبه سیا خودش را به خطر بیندازد و وارد عرصه بشود، شما برای او داری کار میکنی. + چرا جلوی نفوذی و جاسوس گرفته نمیشود؟ پیشرفته ترین سازمان های جاسوسی دنیا با صرف بیست یا سی سال زمان روی یک فرد ، کسی رو وارد سیستم میکنن که قابل شناسایی نباشه. یک فرد نفوذی ،حداقل هفت لایه ای مراقبتی داره. اخبار لحظه ای و موثق 👇 🛑عضوکانال‌تخصصی‌ شو👇 @secret_irib
سؤال این‌جاست؛ نفوذی های دشمن قابل شناسایی هستند؟! چقدر بر فکر و رفتار ما تسلط دارند؟! یعنی فقط ظریف و روحانی و ..._که برخی این شبها علیه‌ آن‌ها شعار می‌دهند و نفوذیِ‌شان می‌نامند_، می‌توانند نفوذی باشند؟! یا ممکن است در صفوفِ انقلابی، کسانی نفوذی باشند که حتی فکرش را هم نمی‌کنیم؟! کمی فکر کنیم، موضوع فراتر از چند کانال و نماینده‌ی مجلس است. چگونه محقق می‌شود و توسط چه کسانی؟! فقط یک درصد احتمال بدهیم شاید شاید شاید ما تحت تأثیر نفوذ افرادی یا جریانی با ظاهر و ادبیات کاملا انقلابی باشیم!! فقط کافیست از خودمان سؤال کنیم؛ امکان دارد رژیم صهیونسیتی از سال‌ها قبل به این فکر افتاده باشد که فرد یا جریانی را در میان جریان انقلاب چهره‌سازی نموده و عناصری را برای این روزهای انقلاب تربیت کرده باشد؟! کمی فکر کنیم؛ در نفوذ جریانی، الزاما قرار نیست همه‌ی افرادِ نفوذی، خودشان بدانند با عامل موساد در ارتباط هستند، کافیست تحت تأثیر افکار یک فرد یا یک جریان رسانه‌ای یا حتی یک جریان فکریِ دانشگاهی قرار گرفته باشند. یعنی بدون اینکه خود فرد بداند، در پازلِ ازپیش طراحی شده توسط موساد با کنش‌های ظاهراً انقلابی در زمین دشمن بازی می‌کند! در این مدل، فرد، تحت تأثیر است مثل یک فرقه‌ی انحرافی؛ _ به همه چیز باور دارد _ انقلابی حرف می‌زند _هرچه تبیین می‌کنی تاثیر نمی‌پذیرد _ گمان می‌کند به انقلاب کمک می‌کند اما در نهایت در حال بازی به نفع موساد و تکمیل پازل دشمن است. تا به حال تجربه حضور در فرقه را داشته‌اید؟! تقریبا به همه چیز ایمان خواهید داشت کم کم افکار غیر رهبر فرقه را نمی‌پذیرید تحت تأثیر جو عمومی فرقه قرار می‌گیرید و کم کم رفتارها و کنش‌های شما تغییر پیدا می‌کند تا جایی که باقی راه‌ها و فکرها را عاری از هرگونه مبنا می‌بینید. آری فرقه‌ها خطرناکند اما جریان‌های فکری خطرناک‌تر! به جای یک اکوسیستم محدود، به شکل یک ویروس به جامعه حمله می‌کنند. در مدت کوتاهی با ابزارهایی چون رسانه‌ی پر مخاطب، باور جمعی را تغییر می‌دهند. کار به جایی می‌رسد که افراد نمی‌توانند خلاف جریان آب شنا کنند و در گفتمان‌های طرح شده توسط جریان نفوذ هضم می‌شوند. راه عبور از این بحران چیست؟! ✅ کافیست هر مطلبی را باور نکنیم ✅ کمی تحقیق بیشتری داشته باشیم ✅ به دور از تعصبات سابق و خبرهای جعلی و گزاره‌های اشتباهی که به خورد ما داده‌اند، مطالب رهبر انقلاب را دنبال کنیم. ✅ کافیست با پیش فرض به مسائل نگاه نکنیم. مثال می‌زنم تا قدری واضح‌تر شود؛ خبر می‌دهند؛ مجلس تعطیل است؟! لابد نفوذی اتفاق افتاده است که مجلس را تعطیل کرده‌اند! یا خیانتی در جریان است که نمی‌خواهند مجلسی‌ها مقابله کنند! خب تحقیق کنیم، فقط صدای این جریان را نشنویم سریع جبهه نگیریم کمی فکر کنیم قدری مطالعه کنیم مشورت بگیریم حتی با هوش مصنوعی وارد صحبت شویم مجالی بدهیم تا تفکر نقادانه به سراغ ما بیاید و اجازه دهد موضوع را از زوایای درست بررسی کنیم... نتیجه‌ی بررسی و افکار ما هرچه باشد محترم است اما ما بازی نخورده‌ایم. از پیش فرض‌های قبلی که برای‌مان ساخته‌اند ضربه نخورده‌ایم... دقت کنید موضوع فراتر از جناح‌های سیاسی است. موضوع مهم‌تر از قالیباف و جلیلی و فلان نمایندگان مجلس است. باید بتوانیم در این برهه‌ی حساس تاریخی، به رسالت‌های خودمان همچون یک ملت مبعوث عمل کنیم. جمله‌ی پایانی؛ مراقب باشیم گولِ بازی کشمیری‌ها را نخوریم. ✍ رضاخانعلی‌زاده (با اندکی ویرایش)
گاهی افرادی مانند :میثم.ا متخصص در هوش مصنوعی ، مجید.ش، اصغر.ر آگاه به مسائل امنیتی، و.... تغییر در تصمیمات فرهنگی برای مدیران ایجاد میکنند و اقدام‌ به موقع از آن ها گرفته می شود. برخی از کانال دارها و سخنران های بدون سواد چه حوزوی و چه غیر حوزوی، متاسفانه در میان برخی متولیان فرهنگی نفوذ کرده و متولی فرهنگی به صرف اینکه وی مخاطب دارد ، امور مهم و تصمیم گیری را به وی سپرده است. این یعنی و استفاده از بیسواد به جای متخصص فرهنگی را بشناسیم معیارهای تشخیص بسیار مهم است.
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
❌ هزاران هزار افسوس از حرفهای ناپخته و سطحی و احساسی ❌ ⬅️ اولا انقلابی را تعریف کن حاج آقا . الان از بعضی ها بپرسی انقلابی کیه،حتی طرفداران و رأی دهنگان به پزشکیان رو هم انقلابی نمیدونن!!!! تعریف رهبری از انقلابی خیلی عام و وسیع هست ، مثل بعضی ها نبودن که دایره رو چنان تنگ کنند که اگه یه مداح یا واعظی از یه نفر حمایت کرد سریع بهش کلی انگ بزنن و از دایره انقلابی خارجش کنن! در نظر شهید سلیمانی ، حتی هاشمی هم انقلابی بود . رجوع کنید به سخنان سردار در مراسم ختم هاشمی. 🔰 ثانیا همان دیپلمات که میگویید، مگر دیپلمات بودن غیر از انقلابی گری است ؟ ما که فراموش نکردیم امثال حمید رسایی و ثابتی چه توهین هایی که حتی به شهید امیرعبداللهیان نکردند و رسایی این شهید عزیز را خطاب کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه کسی گفته یک دیپلمات نمی تواند انقلابی باشد ؟ اتفاقا وزرای خارجه را که شخص ولی فقیه باید کند . یعنی ولی فقیه یک شخص غیرانقلابی را تائید کرده ؟؟ عجب ! 3️⃣ ثالثا وزرا و مسئولان ارشد دوره خاتمی و روحانی را انقلابی می دانید یا نه ؟ اگر بله که حرف خود را نقض کرده اید، اگر نه که خب باید بگویم شهید کمال خرازی 8 سال وزیر خارجه خاتمی بود، شهید شمخانی هم نه تنها 8 سال وزیر خاتمی بود، بلکه 8 سال دبیر شعام حسن روحانی هم بود !!!!!! خب الان چیکار کنیم حاج اقا الان راضی می شوید اینها را ما شهید خطاب کنیم یا نه؟ ❌ اما نکته آخر ، با استدلال شما پس بعضی افرادی که انقلابی هم هستند و طرفدار هم دارند و خط و خشی روی آنها نه در جنگ 12 روزه و نه جنگ فعلی نیوفتاده ، انقلابی نیستند ! یا خطرشان برای دشمن اصلا مهم نیست ! خطرشان برای دشمن کمتر از شهید شمخانی بوده که شبانه روز تا زنده بود داشتند او را می زدند !!!! ❌ فرمودید حتی توهین زبانی هم نشنیدن از دشمن !!! خب خب حاج اقا ، میدونی که استدلالی که با یه مثال نقض بره زیر سوال ، استدلال نیست !!!!! تشریف ببرید صفحه اسرائیل فارسی در توئیتر ، اسم ظریف را سرچ کنید، به پست های توهین آمیزی می رسید !!! ظریف حتی دو بار تحریم هم شد ! اما بعضی افراد مسئول انقلابی نه تنها در لیست تحریم نیستند ، بلکه اصلا یک فحش هم از صفحات اسرائیلی نخوردند !! الان چیکار کنیم با این منطق شما ؟ ظریف رو بهتر از اون انقلابی ها بدونیم ؟ بالای منبر رسول الله، این چه طرز حرف زدن و استدلال کردن هست آخه ! به والله به ما می خندند با این طرز استدلال ! یاعلی ✍️ احسان عبادی @ma_va_o
پیام یکی از کانال‌دارانِ مدعیِ انقلابی‌گری رو ببینیم؛ "رجزخونی‌های آقایون رو باور نکنید تا متن توافق رو نبینیم اجازه نمی‌دهیم رهبری امضا کنند بله اجازه نمی‌دهیم توافقی مثل برجام بر ولی خدا تحمیل شود مردم باید ببینند که آیا شروطشان رعایت شده یا خیر اگر رعایت نشده باشد خیابان را بر سرتان خراب می‌کنیم" پ.ن این شیوه‌ی پیام دادنِ برخی انقلابی‌نماها از لیبرال‌ها خطرناک‌تره! «اجازه نمی‌دهیم رهبری امضا کنند! خیابان رو بر سرتان خراب می‌کنیم!» یاد سخن امام خمینی (رحمةالله‌علیه) افتادم که می‌گفتن: «خون دلی که پدر پیرتان از متحجرین خورده است هرگز از فشارها و سختی‌های دیگران نخورده است»
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
👆 ✅ جواب : خب دوست عزیز اگر قرار باشه هرچی گفتن و برخورد نشده ، دلیل بر حقانیت حرفها باشه، پس حرفهایی که طرف مقابل هم علیه افراد انقلابی میزنه و برخورد نمیشه باید باور کنیم؟ 🔰 زنگنه وزیر روحانی چندین کلیپ علیه آقای ....... پر کرد در بحث کرسنت، اتفاقا سند و مدرک هم دستش هست . الان باید بگیم چون باهاش برخورد نشده یعنی حرفهایش درسته ؟ 🔰احمدی نژاد کلی حرف علیه نیروهای امنیتی زد ، چون برخورد نشده باید بگیم درسته ؟ 💠 اقای ثابتی کلی حرف علیه شهید شمخانی زد که طبق مبانی تا در دادگاه ثابت نشده نباید علنی کرد و اتفاقا هیچ‌ کدام از آن تهمتها هم در دادگاه اثبات نشد ,پس بگیم درسته ؟ ❌هاشمی رفسنجانی بارها و بارها در کتاب خاطراتش مطالبی آورده که قابل استناد نیست و احتمالا کذب هست، الان بگیم چون برخورد نشد در آن زمان باهاش یعنی راست گفت؟ ❌ اساسا اگر مسلمانیم و دین داریم باید بدانیم البینة علی المدعی . بینه و سند و مدرک بر عهده مدعی است. کامران غضنفری و امثال او که کلی دروغ علیه رئیس جمهور گفتند باید حرفشان را اثبات کنند. کردند ؟ با کدام سند و مدرک ؟ ❌ نه اینکه بگیم حالا فیلمش رو پخش می کنیم و اگه دروغه ، آقایان بیان تکذیب کنند !!!!!!! مسلمانی یعنی اول تهمت زدن ؟ بعد بگیم اگه دروغه بیا تکذیب کن؟ اگه تکذیب نکردی یعنی راسته؟😳 ✅ آدم مسلمان و دین دار میره از غضنفری که مدعی هست طلب سند میکنه، سندی داره ؟ خیر ! کذب محض ! البینة علی المدعی . @ma_va_o
هدایت شده از احمد صابری تولایی
امان از بی تقوایی... ◀️در جلسه محفل انس فعالان فرهنگی، اجتماعی ،سیاسی مشهد حاج آقای علم الهدی بیش از ۴۶ دقیقه به سوالات مهمی پاسخهای شفاف دادند از جمله موضوع مذاکرات ◀️در پستهای قبل کاملا توضیح دادم که: 🔹اولا اصل مذاکرات با هماهنگی کامل رهبر انقلاب صورت میگیره 🔹ثانیا تیم مذاکره کننده تیم زحمتکش و فعالی است که برای خدا حرف میزنند 🔹ثالثا اجازه مذاکراه از طرف حضرت آقا حکیمانه است و جنگ با مذاکره تمام خواهد شد ◀️طبیعتاً گاه در جلسه خصوصی نکاتی گفته میشه که چون فهم نخبگانی وجود داره، اصل حرف شهید و منحرف نمیشه و با توجه به صحبت‌های قبل و بعد ایشان نهایتا مخاطب رو رشد میده ◀️اما اگر یک قطعه از فرمایش ایشون بدون توجه به منظومه حرفهایی که گفته شده ، آن هم در فضای مسموم مجازی آن هم به صورت کاملا ناشیانه و با ادبیات غلط آن هم در کانالهای معلوم الحال منتشر بشه نه تنها مخاطب رو رشد نمی‌ده بلکه باعث انحراف مخاطب هم خواهد شد . 🚫نقل قولی که از حاج آقا درباره نظر رهبری انقلاب مبنی بر حرام بودن مذاکرات شده یقینا غلطه و علیرغم اینکه ایشان تأکید کردند که برخی از حرفها نباید در بین عموم مردم منتشر بشه باز هم یکی دو نفر از افراد بی تقوایی کرده و امانت‌دار نبوده و به بدترین وجه و با تحریف حرف حاج آقا رو منتشر کردند . 👌حقیر به عنوان مدیر جلسه که خط به خط فرمایشات ایشون رو شنیدم این روایت مجهول رو رد میکنم 🙏لطفا رسانه باشید تا عده ای تندرو برای حاج آقا و نظام هزینه سازی نکنند . 🙏باما همراه باشید👇 https://eitaa.com/joinchat/623968257C458e20d062
هدایت شده از 🏴آگاهانه🏴
⚠️مهم ❌️در مورد خونخواهی رهبر شهید عزیزتر از جانمان 🚫سیره اهل بیت و روش خود رهبرشهید و رهبر فعلی اینست که خونخواهی در چارچوب مصالح کشور انجام میشود ❌️یعنی در قضیه انتقام حاج قاسم هم رهبرمان یک وعده صادق برای پاسخ موقت انجام دادند اما هدف بلند مدت را بر اساس منافع ملی قرار دادند گفتند انتقام خون حاج قاسم خروج آمریکا از منطقه است 🔶️در تمام مدت هم در جهت این هدف در سپاه برنامه ریزی شد تا به اینجا رسیدیم ⚠️همیشه به بستن تنگه هرمز فکر میکردند ⚠️ به جنگ منطقه ای فکر میکردند ⚠️به جنگ فرامنطقه‌ای فکر میکردند ⚠️در جهت این اهداف کار اطلاعاتی در کل کشورها انجام دادند تا بانک هدف دقیقی تهیه کنند ❌️بابت تک تک کارهایی که شده در شرایط تحریم کلی تجهیزات ساخته شده و محور مقاومت تامین شده 🚫در تمام طول مدتی که گروهی مشغول تخریب صبر استراتژیک بودند سرداران و رهبر ما با اگاهی مشغول آماده کردن مراحل کار بودند ❌️فرماندهان شهید ما جانشان را فدای این هدف بلند کردند خون آنها پای این هدف ریخت ⚠️امروز از هر روز دیگر به این هدف نزدیک تریم 🚫بعضی میگویند خب این هدف برای انتقام خون فرماندهان شهیدمان پس خونخواهی آقا چه؟ ❌️باید بگویم نحوه خونخواهی رهبر شهید توسط اقا سید مجتبی هدف گذاری خواهد شد 🚫رهبران ما رهبر ۹۰ میلیون ایرانی‌ ،با همه عقاید هستند نمیتوانند بر اساس خوشایند من و شما برای کشور ۹۰ میلیونی تصمیماتی بگیرند که زندگی آنها را سخت کنند ❌️اگر آنزمان انتقام را خروج امريکا گفتند چون منافع ملی ما هم بود ⚠️ انتقام خون رهبری هم جوری گرفته میشود که باز هم منافع ملی ایران که همان منافع اسلام هم هست تامین شود رهبر ما در راه تعالی ایران و اسلام شهید شد و بهترین انتقام از شیطان بزرگ ابرقدرت شدن ایران اسلامی است 🚫وقتی قوی شدیم همه کار می‌توانیم بکنیم ⚠️ رهبری قوای نظامی را در جریان نحوه کار قرار خواهند داد و ما هر تصمیمی ایشان بگیرند سمعا و طاعتا هستیم 🚫یقین کنید یقین کنید نظامی های ما از من و شما بیشتر این مطالبه را دارند به قول حاج قاسم مگر میشود مابه این موضوع فکر نکرده باشیم؟؟ حتما فکر میکنیم و حتما در این جهت گام برمیداریم کمی صبر کمی اعتماد الف_میرزایی 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
هدایت شده از بینش راهبردی
متاسفانه با پدیده عجیبی مواجه هستیم طرف بدون خواندن حتی یک کتاب و یک مقاله خودش را اندیشه شناس رهبری شهید میداند بد زمانه ای شده است... @Binesh_Rahbordi
سوال یکی از مخاطبین کانال: شما تا بحال شنیده بودید که امام شهید بفرمایند "مذاکره هم یک ابزار جنگی" است؟! یا چنین چیزی در فرهنگ اسلامی دیده‌اید؟ این را چه کسانی در اذهان حزب‌اللهی‌ها جا انداختند؟! پاسخ: ضمن عرض سلام، به نظر می‌آید کسی که این سخنان را بر زبان جاری کرده، حتی یکبار هم آثار رهبری مثل کتاب "دو امام مجاهد" و یا کتاب "همرزمان حسین" را نخوانده است. اساس کتاب دو امام مجاهد این است که صلح امام حسن علیه‌السلام نیز در امتداد جهاد و مبارزه است، لذا عنوان کتاب را دو امام مجاهد گذاشته‌اند. همانطور که در کتاب همرزمان حسین علیه‌السلام، تمامی ائمه علیهم‌السلام بعد از امام حسین را همرزم امام حسین می‌دانند، این یعنی اینکه جهاد، دو شیوه‌ی سخت و نرم دارد جهاد سخت، نظامی‌ست و جهاد نرم نوعی جهاد سیاسی در قالب‌های متعدد است. این بیانات رهبری شهید هم گواهی‌ست بر مطلب فوق: عرصه‌ی دیپلماسی، مانند میدان جنگ است. واقعیت این است که میدان دیپلماسی عرصه‌ی پنجه انداختن است و اگر کسی بدون اعتقاد راسخ به هدف، به این کار اقدام کند یا در همان موقعیت و یا در نهایت شکست خواهد خورد.» دیدار مسئولان وزارت خارجه و سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با رهبر انقلاب ۱۳۹۳/۵/۲۲
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻تله اطلاع رسانی مذاکرات اطلاع‌رسانی مذاکرات، خودش ماجرایی شده است . از یک طرف، بله؛ اطلاع‌رسانی می‌تواند بهتر باشد. شفاف‌تر. دقیق‌تر. به‌موقع‌تر. اما از طرف دیگر، انگار عده‌ای فقط منتظرند از هر سکوتی، یک خیانت بسازند. 🔻به نظرم بقایی به عنوان سخنگوی وزارت خارجه دقیق گفت: "برای پاسخ به تویئت های ترامپ بیکار نیستیم." از موضع بالا و هوشمندانه. اما چرا؟ 🔻یکی از اسناد نهادهای امنیتی آمریکا نکته قابل تاملی دارد. می‌گوید رسانه‌های متصل به ما باید دو کار را همزمان انجام دهند. 🔻اول، غرق کردن مخاطب در جزئیات . 🔻دوم، راه انداختن جنگ تردید. 🔻چرا جزئیات؟ چون وقتی خبر ریز و درشت و ضدونقیض زیاد شد، دیگر راه تکذیب بسته می‌شود. هر ساعت یک خبر. هر روز یک روایت. هر لحظه یک منبع مطلع . شما وارد گردابی می‌شوید که هرچه بیشتر در آن بمانید، بیشتر فرو می‌روید. انبوه اخبار ریز و درشت و جزئیات متناقض، عملاً یک کوچه بن‌بست رسانه‌ای می‌سازد. 🔻جنگ تردید چیست؟ یعنی آن‌قدر اخبار راست و دروغ در هم آمیخته شود که مخاطب نه بتواند آن را کاملا رد کند و نه بپذیرد. نتیجه این وضعیت، «خستگی شناختی» است؛ یعنی مخاطب به‌تدریج تمرکز و توان صحت‌سنجی خود را از دست می‌دهد و نسبت به منبع خبر و صدق و کذب آن دچار بی‌حسی و بی‌تفاوتی می‌شود. در چنین شرایطی، هرکس بیشتر خبر بدهد و آخرین خبر را منتشر کند، باورپذیرتر به نظر می‌رسد. 🔻اصلاً نیاز هم نیست این نسخه‌ها را به اسناد امنیتی دشمن مستند کنیم؛ در عمل دقیقاً همین اتفاق در اتاق جنگ دشمن می افتد. کافی است رفتار ترامپ را رصد کنید. جنگ را به توئیتر برده و در شبکه اجتماعی می خواهند جمع کند. گوشی را برمی‌دارد، به فاکس‌نیوز زنگ می‌زند، یک روایت می‌سازد و فضای رسانه را منفجر می‌کند. حالا اگر مسئول ایرانی بخواهد لحظه‌به‌لحظه جواب بدهد چه می‌شود؟ عملاً وارد زمین او شده است. اگر سکوت کند، متهم به پنهان‌کاری می‌شود. اگر مدام پاسخ بدهد، بخشی از طراحی و محاسباتش را لو داده است. 🔻این یعنی یک تله رسانه‌ای. البته این حرف‌ها به معنای نفی اطلاع‌رسانی نیست. مردم باید در جریان باشند. مسئولان باید صریح و صادقانه حرف بزنند. اما فرق است بین اطلاع‌رسانی و افتادن در بازی روانی دشمن. 🔻مسئله مهم‌تر اما چیز دیگری است؛ برای بعضی‌ها اصلاً مهم نیست چه گفته شود. مسئله، بی‌اعتمادی است. هر توضیحی داده شود، دوباره از دل همان توضیح، یک سوءظن تازه بیرون می‌آید. 🔻حس ظن به مسوولین کشور را تمرین کنیم. فراموش نکنیم رهبری انقلاب هر نقد ومطالبه ای ولو موجه را که تفرقه افکن باشد را خطا دانستند. یکی از راه‌های نقد سازنده، مطالبه‌گری از درون اعتماد به مسئولان کشور است؛ مسئولانی که این روزها، با هر سلیقه و عقیده‌ای، در میدان مبارزه‌اند؛ چه در میدان نظامی، چه در مذاکرات و چه در جنگ رسانه‌ای... @mahdian_mohsen
هدایت شده از 🏴آگاهانه🏴
❌️بقائی: میدان و دیپلماسی دوشادوش هم آماده برای هر وضعیتی 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه امشب با انتشار تصویری از حضور سخنگوی ارتش در وزارت امور خارجه نوشت: میدان‌ و ‌دیپلماسی‌ دوشادوش هم، برای یک ملت، یک کشور و یک هدف؛ آماده برای هر وضعیتی. 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷