eitaa logo
※ صافات ※
110 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
44 فایل
✅ #امام‌شهید (رحمةالله‌علیه): •علاج پروپاگاندا تبیین است• #جهادتبیین یک واجب فوری و قطعی است. #اتحادمقدس #لبیک‌یاخامنه‌ای‌لبیک‌یاحسین‌است #Minab168🎒 . 🇮🇷 We stand with Palestine 🇵🇸 . ارسال نظرات: @Sarbaznz
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 🏴آگاهانه🏴
⚠️مهم ❌️در مورد خونخواهی رهبر شهید عزیزتر از جانمان 🚫سیره اهل بیت و روش خود رهبرشهید و رهبر فعلی اینست که خونخواهی در چارچوب مصالح کشور انجام میشود ❌️یعنی در قضیه انتقام حاج قاسم هم رهبرمان یک وعده صادق برای پاسخ موقت انجام دادند اما هدف بلند مدت را بر اساس منافع ملی قرار دادند گفتند انتقام خون حاج قاسم خروج آمریکا از منطقه است 🔶️در تمام مدت هم در جهت این هدف در سپاه برنامه ریزی شد تا به اینجا رسیدیم ⚠️همیشه به بستن تنگه هرمز فکر میکردند ⚠️ به جنگ منطقه ای فکر میکردند ⚠️به جنگ فرامنطقه‌ای فکر میکردند ⚠️در جهت این اهداف کار اطلاعاتی در کل کشورها انجام دادند تا بانک هدف دقیقی تهیه کنند ❌️بابت تک تک کارهایی که شده در شرایط تحریم کلی تجهیزات ساخته شده و محور مقاومت تامین شده 🚫در تمام طول مدتی که گروهی مشغول تخریب صبر استراتژیک بودند سرداران و رهبر ما با اگاهی مشغول آماده کردن مراحل کار بودند ❌️فرماندهان شهید ما جانشان را فدای این هدف بلند کردند خون آنها پای این هدف ریخت ⚠️امروز از هر روز دیگر به این هدف نزدیک تریم 🚫بعضی میگویند خب این هدف برای انتقام خون فرماندهان شهیدمان پس خونخواهی آقا چه؟ ❌️باید بگویم نحوه خونخواهی رهبر شهید توسط اقا سید مجتبی هدف گذاری خواهد شد 🚫رهبران ما رهبر ۹۰ میلیون ایرانی‌ ،با همه عقاید هستند نمیتوانند بر اساس خوشایند من و شما برای کشور ۹۰ میلیونی تصمیماتی بگیرند که زندگی آنها را سخت کنند ❌️اگر آنزمان انتقام را خروج امريکا گفتند چون منافع ملی ما هم بود ⚠️ انتقام خون رهبری هم جوری گرفته میشود که باز هم منافع ملی ایران که همان منافع اسلام هم هست تامین شود رهبر ما در راه تعالی ایران و اسلام شهید شد و بهترین انتقام از شیطان بزرگ ابرقدرت شدن ایران اسلامی است 🚫وقتی قوی شدیم همه کار می‌توانیم بکنیم ⚠️ رهبری قوای نظامی را در جریان نحوه کار قرار خواهند داد و ما هر تصمیمی ایشان بگیرند سمعا و طاعتا هستیم 🚫یقین کنید یقین کنید نظامی های ما از من و شما بیشتر این مطالبه را دارند به قول حاج قاسم مگر میشود مابه این موضوع فکر نکرده باشیم؟؟ حتما فکر میکنیم و حتما در این جهت گام برمیداریم کمی صبر کمی اعتماد الف_میرزایی 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
هدایت شده از بینش راهبردی
متاسفانه با پدیده عجیبی مواجه هستیم طرف بدون خواندن حتی یک کتاب و یک مقاله خودش را اندیشه شناس رهبری شهید میداند بد زمانه ای شده است... @Binesh_Rahbordi
سوال یکی از مخاطبین کانال: شما تا بحال شنیده بودید که امام شهید بفرمایند "مذاکره هم یک ابزار جنگی" است؟! یا چنین چیزی در فرهنگ اسلامی دیده‌اید؟ این را چه کسانی در اذهان حزب‌اللهی‌ها جا انداختند؟! پاسخ: ضمن عرض سلام، به نظر می‌آید کسی که این سخنان را بر زبان جاری کرده، حتی یکبار هم آثار رهبری مثل کتاب "دو امام مجاهد" و یا کتاب "همرزمان حسین" را نخوانده است. اساس کتاب دو امام مجاهد این است که صلح امام حسن علیه‌السلام نیز در امتداد جهاد و مبارزه است، لذا عنوان کتاب را دو امام مجاهد گذاشته‌اند. همانطور که در کتاب همرزمان حسین علیه‌السلام، تمامی ائمه علیهم‌السلام بعد از امام حسین را همرزم امام حسین می‌دانند، این یعنی اینکه جهاد، دو شیوه‌ی سخت و نرم دارد جهاد سخت، نظامی‌ست و جهاد نرم نوعی جهاد سیاسی در قالب‌های متعدد است. این بیانات رهبری شهید هم گواهی‌ست بر مطلب فوق: عرصه‌ی دیپلماسی، مانند میدان جنگ است. واقعیت این است که میدان دیپلماسی عرصه‌ی پنجه انداختن است و اگر کسی بدون اعتقاد راسخ به هدف، به این کار اقدام کند یا در همان موقعیت و یا در نهایت شکست خواهد خورد.» دیدار مسئولان وزارت خارجه و سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با رهبر انقلاب ۱۳۹۳/۵/۲۲
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻تله اطلاع رسانی مذاکرات اطلاع‌رسانی مذاکرات، خودش ماجرایی شده است . از یک طرف، بله؛ اطلاع‌رسانی می‌تواند بهتر باشد. شفاف‌تر. دقیق‌تر. به‌موقع‌تر. اما از طرف دیگر، انگار عده‌ای فقط منتظرند از هر سکوتی، یک خیانت بسازند. 🔻به نظرم بقایی به عنوان سخنگوی وزارت خارجه دقیق گفت: "برای پاسخ به تویئت های ترامپ بیکار نیستیم." از موضع بالا و هوشمندانه. اما چرا؟ 🔻یکی از اسناد نهادهای امنیتی آمریکا نکته قابل تاملی دارد. می‌گوید رسانه‌های متصل به ما باید دو کار را همزمان انجام دهند. 🔻اول، غرق کردن مخاطب در جزئیات . 🔻دوم، راه انداختن جنگ تردید. 🔻چرا جزئیات؟ چون وقتی خبر ریز و درشت و ضدونقیض زیاد شد، دیگر راه تکذیب بسته می‌شود. هر ساعت یک خبر. هر روز یک روایت. هر لحظه یک منبع مطلع . شما وارد گردابی می‌شوید که هرچه بیشتر در آن بمانید، بیشتر فرو می‌روید. انبوه اخبار ریز و درشت و جزئیات متناقض، عملاً یک کوچه بن‌بست رسانه‌ای می‌سازد. 🔻جنگ تردید چیست؟ یعنی آن‌قدر اخبار راست و دروغ در هم آمیخته شود که مخاطب نه بتواند آن را کاملا رد کند و نه بپذیرد. نتیجه این وضعیت، «خستگی شناختی» است؛ یعنی مخاطب به‌تدریج تمرکز و توان صحت‌سنجی خود را از دست می‌دهد و نسبت به منبع خبر و صدق و کذب آن دچار بی‌حسی و بی‌تفاوتی می‌شود. در چنین شرایطی، هرکس بیشتر خبر بدهد و آخرین خبر را منتشر کند، باورپذیرتر به نظر می‌رسد. 🔻اصلاً نیاز هم نیست این نسخه‌ها را به اسناد امنیتی دشمن مستند کنیم؛ در عمل دقیقاً همین اتفاق در اتاق جنگ دشمن می افتد. کافی است رفتار ترامپ را رصد کنید. جنگ را به توئیتر برده و در شبکه اجتماعی می خواهند جمع کند. گوشی را برمی‌دارد، به فاکس‌نیوز زنگ می‌زند، یک روایت می‌سازد و فضای رسانه را منفجر می‌کند. حالا اگر مسئول ایرانی بخواهد لحظه‌به‌لحظه جواب بدهد چه می‌شود؟ عملاً وارد زمین او شده است. اگر سکوت کند، متهم به پنهان‌کاری می‌شود. اگر مدام پاسخ بدهد، بخشی از طراحی و محاسباتش را لو داده است. 🔻این یعنی یک تله رسانه‌ای. البته این حرف‌ها به معنای نفی اطلاع‌رسانی نیست. مردم باید در جریان باشند. مسئولان باید صریح و صادقانه حرف بزنند. اما فرق است بین اطلاع‌رسانی و افتادن در بازی روانی دشمن. 🔻مسئله مهم‌تر اما چیز دیگری است؛ برای بعضی‌ها اصلاً مهم نیست چه گفته شود. مسئله، بی‌اعتمادی است. هر توضیحی داده شود، دوباره از دل همان توضیح، یک سوءظن تازه بیرون می‌آید. 🔻حس ظن به مسوولین کشور را تمرین کنیم. فراموش نکنیم رهبری انقلاب هر نقد ومطالبه ای ولو موجه را که تفرقه افکن باشد را خطا دانستند. یکی از راه‌های نقد سازنده، مطالبه‌گری از درون اعتماد به مسئولان کشور است؛ مسئولانی که این روزها، با هر سلیقه و عقیده‌ای، در میدان مبارزه‌اند؛ چه در میدان نظامی، چه در مذاکرات و چه در جنگ رسانه‌ای... @mahdian_mohsen
هدایت شده از 🏴آگاهانه🏴
❌️بقائی: میدان و دیپلماسی دوشادوش هم آماده برای هر وضعیتی 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه امشب با انتشار تصویری از حضور سخنگوی ارتش در وزارت امور خارجه نوشت: میدان‌ و ‌دیپلماسی‌ دوشادوش هم، برای یک ملت، یک کشور و یک هدف؛ آماده برای هر وضعیتی. 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
حجت الاسلام دکتر محمد رضا مهدی یارصوت جدید(2).mp3
زمان: حجم: 16.2M
🎙 | فایل صوتی سخنرانی در میدان به بیان حجةالاسلام والمسلمین دکتر مهدی یار نماینده ولی فقیه در سپاه 🗓 پنجشنبه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۵ 📍بلوار شهید مکیان پردیسان قم پاسخ‌هایی روشن به سؤالات‌ و مسائل جنگ
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پوریا زراعتی مجری اسرائیل اینترنشنال ⭕️ ما برای براندازی باید یکی مثل در ایران داشته باشیم. وطن فروشان مزدور❌
زمان: حجم: 1.6M
🚨⚠️آیا مجلس تعطیل است؟! ☝️☝️☝️ مرتبط👇 📀 پاسخ استاد حسین امیدیان به شبهه تعطیلی مجلس👇 https://eitaa.com/porseshgar /51682 📀پاسخی به اقای حسین دارابی در مورد تعطیلی مجلس👇 https://eitaa.com/porseshgar/51736 ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
پایان آتش‌بس؛ آغاز راهبرد عملیاتی نوین ایران ✍🏻 مهدی محمدی - ۸ خرداد ۱۴۰۵ تحولات میدانی در هفته‌های اخیر شتابی گرفته که دیگر نمی‌شود با مفاهیم قدیمی تحلیلش کرد. جمع‌بندی قطعی این است: دوران «آتش‌بس» تمام شده. اگر نخواهیم از «شکست کامل» آتش‌بس حرف بزنیم، باید بپذیریم خروج از آن کاملاً آغاز شده و عملاً آتش‌بس به محاق رفته. 🔹واقعیت میدان برخلاف شایعه‌هاست برخلاف تحلیل‌های سطحی که می‌گویند ایران «ضربه می‌خورد و پاسخ نمی‌دهد»، میدان دقیقاً برعکس را نشان می‌دهد. طی یک هفته، سه رویارویی نظامی مشخص با نیروهای آمریکایی در بندرعباس و جزایر جنوبی ثبت شده. قاعده تازه ایران روشن است: 🔹هر حمله، یک پاسخ نامتناسب دریافت می‌کند. یعنی قدرت ضربه متقابل به هیچ وجه با حمله اولیه دشمن قابل مقایسه نیست. دو نمونه روشن: ● در حمله به فرودگاه بندرعباس، ایران پایگاه «علی السالم» کویت را با چند موشک قدرتمند هدف گرفت. ● شلیک موشک کروز به سمت اهداف آمریکایی در خلیج فارس و تنگه هرمز. سپاه رسماً اعلام کرده پاسخ داده شده، اما ملاحظات عملیاتی مانع برجسته‌سازی کامل رسانه‌ای شده. ⚡️ابتکار عمل با ایران است نکته راهبردی: این ایران بوده که در موارد اخیر جرقه درگیری را زده؛ چه با ساقط کردن پهپاد فوق‌پیشرفته MQ-9، چه با کنترل مسیرهای تنگه هرمز. 🔸هنوز وارد جنگ گسترده نشده‌ایم با وجود نقض آتش‌بس، هنوز در فاز جنگ گسترده نیستیم. اما سکوت اسرائیل و تحرکات آمریکا از یک «دوره آماده‌سازی» جدی خبر می‌دهد. تجربه تاریخ می‌گوید: سکوت اسرائیل نشانه صلح نیست، یعنی طرح‌ریزی برای رویارویی جدید. ما خود را برای درگیری محتمل در ماه‌های آینده آماده می‌کنیم. توافق احتمالی هم فقط ابزاری برای خریدن زمان و آمادگی برای «جنگ بعدی» است. هیچ توهمی درباره صلح نداریم. 🔹راهبرد عملیاتی جدید سپاه از ۱۰ روز پیش: ۱. افزایش نرخ ساقط کردن پهپادها: سامانه‌های پدافندی جدید به بلوغ رسیده‌اند. دوران جولان پهپادهای دشمن بر فراز ایران تمام شده. ۲. حمله مستقیم به شناورهای تهاجمی: هر شناوری که تعرض کند یا در محاصره دریایی مشارکت داشته باشد، با موشک‌های کروز هدف قرار می‌گیرد. ۳. برخورد با شناورهای متخلف در تنگه هرمز: مسیر استاندارد مشخص شده و متخلفان با هشدار و شلیک هشدار وادار به بازگشت می‌شوند. حاکمیت ایران بر تنگه هرمز تثبیت شده. 🔹دشمن چه می‌کند؟ آمریکایی‌ها در حال تکمیل بانک اهداف از طریق تصویربرداری مداوم هستند. ما هم این الگو را رصد می‌کنیم. نکته مهم: برخلاف یک هفته پیش که در «لبه عملیات» بودند، حالا با کاهش آمادگی مواجه‌اند و بخشی از تجهیزات را خارج کرده‌اند. در مقابل، نیروهای مسلح ما با آمادگی بالاتر، مهیای لحظه‌ای هستند که توافقی در کار نباشد. 🔹پازل جدید امنیتی برای واشنگتن گزارش رویترز و اسناد سنتکام از نگرانی شدید بابت «بازیگران ناشناس» جدید حکایت دارد؛ بازیگرانی که با داده‌های GPS تجاری، تأسیسات محرمانه آمریکا را هدف می‌گیرند و فارغ از بودن یا نبودن آتش‌بس، برنامه خودشان را پیش می‌برند. 🔸حرف آخر: آنچه در میدان می‌گذرد یعنی ما برای جنگ بعدی آماده‌تر از دشمنیم. تا آن لحظه، دست رزمندگان ما روی ماشه می‌ماند. @mohammadi61
هدایت شده از عقل سرخ | مهدی محمدی
پیروزی در متن، نبرد در فرامتن؛ تحلیلی بر هندسه قدرت در مذاکرات جاری ✍🏻 مهدی محمدی - ۸ خرداد ۱۴۰۵ 🔹توافقی وجود ندارد؛ ابتکار عمل با ایران است برخلاف عملیات روانی گسترده رسانه‌های غربی، هیچ توافقی نهایی نشده است. دلیل اصلی، شکاف عمیق در دو لایه «متن» و «فرامتن» است. در لایه متن، ایران هنوز به مفادی که بازتاب‌دهنده پیروزی قاطع در جنگ و شکست کامل آمریکا باشد دست نیافته؛ متنی که روی میز است باید به‌گونه‌ای تنظیم شود که هر خواننده‌ای بی‌هیچ تردیدی بازنده و برنده میدان را تشخیص دهد. در لایه فرامتن نیز اعتماد ایران به امکان توافق با دولتی که فرمانده ترور شهیدان ماست، صفر بلکه منفی است. وقایع ده روز اخیر این گزاره را تقویت کرده که شاید اساساً نباید با چنین دشمنی توافق کرد. ما امروز در موضع «قدرت» هستیم و این ماییم که تصمیم می‌گیریم توافق صورت بگیرد یا خیر. 🔹اعتماد به روایت دشمن؛ آفت تحلیل در داخل یک آسیب جدی در فضای تحلیلی داخل، مبنا قراردادن توییت‌های ترامپ یا گزارش‌های رسانه‌های اسرائیلی برای قضاوت درباره کنش ایران است. ترامپ امروز جنگ و مذاکره را یکجا باخته است و برای پوشاندن این شکست، به جنگ روانی و لفاظی‌های توخالی پناه برده. تکلیف ما روشنگری حداکثری است، اما مبنا قراردادن سخن دشمن برای تحلیل کنش خودی، یک خطای راهبردی محض است. 🔹فرمت توافق: شکست راهبردی ترامپ در پرونده هسته‌ای چارچوب کلی هر توافق احتمالی، بازتابی از شکست مفتضحانه پروژه «نابودی برنامه هسته‌ای» ایران است. ترامپ آمده بود تا ایران را به «غبار هسته‌ای» تبدیل کند، اما در طرح فعلی، ایران در حوزه هسته‌ای هیچ امتیازی نداده و هیچ محدودیتی را نپذیرفته است. این فرمت، «برنده» را مشخص می‌کند. حتی اگر فردای توافق، آمریکایی‌ها به عهد خود خیانت کنند، ما در حوزه هسته‌ای چیزی از دست نداده‌ایم و منابعی که در مدت کوتاه توافق جذب می‌شود، قدرت ما را برای «رویارویی بعدی» افزایش می‌دهد. 🔹روان‌شناسی ترامپ؛ تلاش برای پوشاندن شکست رفتارهای اخیر ترامپ را باید تلاش مذبوحانه برای «کاور کردن باخت» تحلیل کرد. او به سه ابزار متوسل شده است: • لفاظی و دروغ‌پردازی • عملیات نظامی محدود و ناموفق • فشار بر لبنان از طریق اسرائیل نکته کلیدی اینجاست که این رفتارها اگرچه برای «فیس سیوینگ» ترامپ طراحی شده، اما عملاً فاصله‌گیری از توافق را تسریع می‌کند. 🔹چشم‌انداز آینده: از آتش‌بس شکننده تا جنگ بزرگ سه سناریو پیش روست: ۱. توافق عزتمندانه ۲. جنگ بزرگ ۳. نه جنگ، نه صلح (وضعیت فرسایشی به نفع کشور نیست) در هر سه حالت، محاسبه غلط دشمن او را به باتلاقی عمیق‌تر فرو خواهد برد. عزت امروز ایران، ثمره خون شهدا و مجاهدت نیروهای مسلح است و در هیچ اتاق مذاکره‌ای، کوچک‌ترین خدشه‌ای به این دستاورد راهبردی وارد نخواهد شد. 🔸خلاصه راهبردی: ایران در موضع قدرت است، توافق صرفاً یک تاکتیک برای خرید زمان و منابع است نه استراتژی صلح‌طلبانه، و سرنوشت نبرد را ما تعیین خواهیم کرد. @mohammadi61
🖋بسم‌الله الرحمن الرحیم ✴️ اطلاعیه | نشست‌های نخبگانی و تخصصی دفترنماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی 🔸 به اطلاع عموم مخاطبان، فعالان رسانه‌ای و همراهان گرامی می‌رساند، چندیست نشست‌های تخصصی نخبگانی با حضور نخبگان و فعالان محترم حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و با هدف تبادل آرای تخصصی و نقد و بررسی چالشهای شهری و ملی به صورت ماهیانه و در فضایی کاملاً صمیمانه و «غیرعلنی» در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار میشود. ♦️ماهیت این جلسات، گفتگو در لایه‌های نخبگانی و بررسی موضوعات در بستری داخلی است تا امکان نقد و بررسی دقیق فراهم باشد. ▪️متأسفانه مطلع شدیم بخشی از مباحث مطرح‌شده در حوزه دیپلماسی و میدان، توسط برخی مبادی غیررسمی نقل‌قول یا منتشر شده است.لذا بدین‌وسیله پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی به صراحت اعلام می‌دارد: ۱. هرگونه روایت، نقل‌قول و یا بازنشر محتوای این جلسات و یا هرگونه موارد مشابه توسط اشخاص، کانال‌ها و رسانه‌ها - فارغ از صحت یا سقم آن - به صورت مطلق و «نفیاً و اثباتاً» فاقد اعتبار بوده و مورد تأیید نمی‌باشد. ۲. با توجه به تخصصی بودن مباحث، هرگونه تقطیع یا روایت ناقص می‌تواند منجر به برداشت‌های ناصواب و جناحی از بیانات معظم له شود؛ لذا تأکید می‌گردد تنها مرجع رسمی و معتبر برای اطلاع از مواضع، دیدگاه‌ها و بیانات ایشان، «کانال رسمی رسانه‌ای» می‌باشد و هرگونه ادعایی در جهت انتشار بیانات ایشان فاقد ارزش است. ۳.به همه عزیزان نیز توصیه می گردد به جهت استفاده از منویات نماینده معزز ولی فقیه در محور های مهم : میدان، دیپلماسی و تاکید ایشان مبنی بر حمایت همه جانبه از مدیران کشور به متن خطبه های اخیرنماز جمعه مشهد مراجعه فرمایند. ✔️از فعالان محترم فضای مجازی انتظار می‌رود در راستای رعایت اخلاق حرفه‌ای و صیانت از حریم جلسات نخبگانی، از بازنشر این‌گونه شنیده‌های غیررسمی خودداری فرمایند. 🔺مدیر پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی 🌐Alamolhoda.com 🆔 @Alamolhoda_com
هدایت شده از چراغ نفتی
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▫️تایم‌لپس زیبا از آسمان سامرا و گنبدِ امام علی النقی(ع)‌🤍 ماهِ شهــرِ سامرایـی، تو آیینه‌ی خـــدایی عشقِ حضرت جواد و نَوه‌ی امام رضایی (ع) مُبارکــــــ🌸✨ ❈ @cheragh_nafti